Skip to forum
video's; help wante...

Meldingen
Alles wissen

video's; help wanted.

12 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
844 Bekeken
rrrood

Goedemiddag allemaal!

Onlangs goud geworden en ik dacht: laat ik eens een paar filmpjes kijken.

Maar welke? Zo'n ruim aanbod..

Hebben jullie aanraders qua must see vids en dan vooral FR BSS 50NL+, HU 50NL+ en omaha plo50+ ?

Ik zou het erg op prijs stellen, want ik zie door de bomen het bos even niet..

Beantwoorden
Citeren
11 replies
yoshiwa

alle gamble vids , vids van TwiceT als je die kan zien (is sh maar je leert er dik veel uit , heeft ook wel paar fr vids) , thin red line

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
alle gamble vids , vids van TwiceT als je die kan zien (is sh maar je leert er dik veel uit , heeft ook wel paar fr vids) , thin red line

gamble als in gamblewithme?

Thnx :)

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr

Ja. Deze is het ;).

Beantwoorden
Citeren
martijnde666

3betten op 10Nl van gamble, is op 10Nl maar ook hoger toe te passen.

Beantwoorden
Citeren
rrrood

ok, ty.

Nog interessant HU, plo, plo/hu materiaal?

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Alle suggesties zijn welkom!

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Net 100NL FR serie van Gamblewithme bekeken :-)

Aanraden zeker waard!

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Leuk voor de beginner op plo MTTs en vd nieuwe videomaker van ps: Scott Clements, http://nl.pokerstrategy.com/news/content/Strategy-Round-Up:-Nieuwe-coach-bij-PokerStrategy.com-_54063/

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Eigenlijk weet ik ook niet zo goed welke video's ik uit het grote aanbod moet pikken.

Ik speel 50nl big stack 6max. Mijn minpunten zijn 3-bet situaties zowel ik als 3better als VS een 3bet (zowel preflop en postflop). Ook het spelen van pocket pairs is nog niet optimaal en ik heb een lage aggressiefactor. Een filmpje daarover zal echt een eye-opener zijn. Iemand die must see filmpjes/series weet?

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Eigenlijk weet ik ook niet zo goed welke video's ik uit het grote aanbod moet pikken.

Ik speel 50nl big stack 6max. Mijn minpunten zijn 3-bet situaties zowel ik als 3better als VS een 3bet (zowel preflop en postflop). Ook het spelen van pocket pairs is nog niet optimaal en ik heb een lage aggressiefactor. Een filmpje daarover zal echt een eye-opener zijn. Iemand die must see filmpjes/series weet?

Robbievid over 3betten ;)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ik heb nu de video to 3bet or not to 3bet gekeken en volgens mij is dit DE video over 3betten. Ik zal die 2 livevideos ook zeker bekijken.

Hopelijk is mijn leak dan gefixed!

Beantwoorden
Citeren