Ga naar het forum
Rrroods Random Read...

Meldingen
Alles wissen

Rrroods Random Reads: Grinding MTTs

274 Berichten
46 Gebruikers
1 Reacties
7,675 Weergaven
rrrood
PokerStrategist

Hallo allemaal,

Zoals beloofd, uiterlijk 1 juli een blog beginnen.

Zo rond september 2011 is het uitgegaan met mijn toenmalige vriendin. Daarvoor was ik vooral bezig met zuipen, blowen, feesten en leuke dingen doen met mn vriendin. Daarna een aantal lifetilt events meegemaakt, waardoor ik op lifetilt ging. Ik dreigde mijn baan en woning kwijt te raken en met mijn studie ging het al een aantal jaren niet zo lekker. Ik was de zgn eeuwige student :facepalm: Ik heb mijn beste vriend verloren tijdens het derde jaar van mijn studie. Daarna had ik nergens zin meer in. Toen ben ik begonnen met poker. Alleen maar freerolls spelen, zoveel mogelijk per dag. Daarna $25 gratis startkapitaal gekregen op partypoker en nooit mijn eigen geld gestort.

Ik dacht: elke dag $5 verdienen en laat het geld maar stromen. Maar zo werkt het niet in poker. Het is een spel, wat je makkelijk kan leren. Maar het duurt een leven om te beheersen.

Let the blog begin.

Beantwoorden
Citeren
273 reacties
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

first en gl!

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Wel rottig van die periode, ik ga je volgen, en wat speel je nu? cash/sng/mtt of allemaal?

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

De hoofdreden dat het uitging tussen mij een mijn vriendin, was dat ik niet echt veel van m'n leven maakte en ze niet voor zich zag hoe we onze gezamenlijke doelen konden verwezenlijken (goede baan, goed inkomen en huis, boompje beestje). Nadat het in september uit was, zat ik dan ook diep in de put. In oktober ging ik uit verveling weer pokeren (daarvoor weinig tijd en zin). Ik had toen nog $250 bankroll over, want ik heb mn hele leven uitgecasht, wanneer nodig. Deze heb ik op PKR gestort en prompt won ik mijn 2e MTT.

23 Oct, 2011 (R) Atlantis Deep Stack NL Hold'em $5.50 1 of 455

Dit was een lekkere binnenkomer. Tussen december en januari met kerst en oud en nieuw op komst, had ik het toch wel zwaar met het liefdesverdriet en leefde ik nogal doelloos ( veel blowen en drinken). En op het dieptepunt van mijn verdriet, won ik ineens een loterijtje..

Spoiler

Hey Rrrood, Hou je even vast en ga er goed voor zitten want ik heb geweldig nieuws voor je waarmee je het nieuwe jaar iets anders zult starten dan je aanvankelijk misschien wel dacht. In onze winterpromotie voor PKR heb jij namelijk onze verloting gewonnen. Daarmee heb je een package ter waarde van $5.000 gewonnen naar de WPT Ireland, van 4 tot en met 8 januari! Heel erg gefeliciteerd!! Via de link hieronder vind je ook nog wat informatie op de site van PKR over de WPT: The PKR.com WPT Experience Je avontuur in de community Uiteraard willen we je in de community graag volgen bij je ervaringen en eventueel zelfs helpen bij je voorbereiding met een speciale coaching bijvoorbeeld. We zouden het ook leuk vinden om een kort interview met je te doen. Maar dat komt allemaal binnenkort, laat het eerst even bezinken en geniet van je gewonnen package! Als je nog vragen hebt kun je me natuurlijk altijd even een berichtje sturen. Nogmaals: Gefeliciteerd!!! Groetjes, Rene

Toen had ik ineens wel een doel, in ieder geval tot 4 januari. Een maat van mij zei

echt waar man, toeval bestaat niet.

en ik moest er om lachen. Het spelen van dit event was wel een significant moment in mijn leven. Niet zo zeer vanwege de gewonnen 'lifechanging $$$'

Spoiler

$0,-

, maar vanwege de mensen die ik ontmoet heb en de gevoerde gesprekken.Toen ik terugkwam uit Dublin, had ik wel een doel voor ogen, maar duidelijk was het nog niet.

Later door gesprekken met iemand, realiseerde ik steeds meer en meer hoe doolloos mijn leventje eigenlijk is (zuipen, blowen, feesten, niet studeren, beetje werken, beetje pokeren) en besloot ik dat het tijd was om te veranderen. Op 19 februari ben ik begonnen met het maken van mijn bachelor scriptie. Tevens wilde ik stoppen met blowen. Ik heb in die periode tot en met nu alleen recreatief poker gespeeld. In de tussentijd heb ik mijn bachelorscriptie gemaakt en 21 juni jl. ingeleverd ter beoordeling. In de tussentijd af en toe gepokerd en mijn BR opgegrind naar een respectabele 100NL BR.

Dit blog ga ik bijhouden voor het volgende doel. Ik ga in september, mits ik de BSc scriptie voldoende afrond, de master vraagstukken van organisatie en beleid aan de Universiteit Utrecht doen. Voor die tijd wil ik veel productiever worden. Ik heb gemerkt dat 5 jaar niet studeren zijn tol heeft geeist en om op de top van mijn mentale kunnen te komen, zal ik scherper en (veeeeeeeeeeel) productiever moeten worden. Daarnaast ga ik de komende 2 maanden aangrijpen om poker naar het volgende level te tillen en dus ook pokerproductiever te worden.
De thread van Schnitzelfisch ga ik aangrijpen als leidraad. Het spreekt me ernorm aan wat er in deze 'gids' is geschreven. Zijn verhaal sprak me enorm aan en kon ik me mee identificeren.

Spoiler

Who is this guide for? This guide is for people, who are sick of being average. It is for people who want to improve and be better than others by gaining an edge. It is for people who are willing to take immediate action in order to get results. It is for people who seek to learn and improve in their lives. It is for people who want to get more done, stop wasting time on facebook and surfing the net, improve their poker game and have more time to spend with friends and family and doing the things they love.

Spoiler

I've had some very tough times in my life. I've skipped school, lied to my parents, lost a lot of friends, lost a girlfriend who meant a lot to me because I was a selfish, possessive jerk, and I could go on and on. My life couldn't be any worse. And that was just a couple of years ago. I would always want to be a good person, in good shape, help others, etc. but never got around to doing it. I genuinely wanted to help people but with my negativity and cynicism no-one was willing to take my advice. I blamed everything else, I blamed myself and became even slightly fatalistic and deterministic that I just can't change. Look at me now. I'm in better shape than 99% of the people, I might not have any outstanding sports results but I can defy gravity on many levels that I couldn't imagine I would be able to. I have great friends who I can count on, I have a family that supports me, I have a great girlfriend, I've excelled in many areas, and I could go on and on. There were two or maybe three major breaking points in my life. The first was a couple months after a break up with my ex who meant a lot to me. For the first couple of months, I was feeling sorry for myself and really screwed up the other areas of life, but then I stopped feeling sorry for myself and started being awesome. Just kidding . I did however think a lot about what I wanted to do in my life, and I realised that I've always wanted to take up bboying/breakdance, but never got around to doing it. So I searched the internet, found a couple of people who practised that and asked them to teach me. At first, I sucked and many people at high school made fun of me. But with time, I got better at it and got in better shape as well. My confidence kept growing, I've found new friends and everything else slowly fell back into place. Not everything was perfect, but there was a noticeable improvement in most areas of my life.

Voor de duidelijkheid:

Ik ga de "quick guide to skyrocketing your (poker)productivity" van Schnitzelfisch volgen --> Schnitzelfish's guide
Let us begin :)

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Wel rottig van die periode, ik ga je volgen, en wat speel je nu? cash/sng/mtt of allemaal?

alles

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Sick verhaal, maar mooi om te lezen en te zien dat je nu veranderd bent en hopelijk nog meer kunt bereiken en deze lijn kunt vast houden uiteraard!

Goodluck man!

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Sick verhaal, maar mooi om te lezen en te zien dat je nu veranderd bent en hopelijk nog meer kunt bereiken en deze lijn kunt vast houden uiteraard!

Goodluck man!

thnx :)

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

gl man

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
gl man

tyvm

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Nog maar even een graphje. Ik hou nogal van alcohol en dan kom je soms aangeschoten/dronken thuis en drunkchat ftw enzo.

Drunken flips ftw:

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Hoofdstuk 1 van de gids van Schnitzelfish volbracht:)

Voorlopige actiestappen:

- elke dag bureau schoon maken en mijn bank leeg houden (geen kleding etc op dumpen).
- Zsm weer gold halen op PS, zodat ik bepaalde filmpjes kan kijken.
- Minstens 30K handen spelen op (PKR) 6max en FR.
- elke ochtend 50x situps
- elke pokersessie beginnen met een warming up en eindigen met een cooling down.
- Aan spel werken, door serie 'the thin redline' te kijken en door handen door te nemen met anderen en sweatsessie's, het liefst 1 per 2 weken.
- Maximaal 6 tafels, maar liever 4 ivm focus op het spel en spelverbetering.

Door het posten van mijn doelen in mijn blog, kunnen en mogen jullie mij afrekenen op het al dan niet halen van mijn doelen.

Let's go!

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Nog maar even een graphje. Ik hou nogal van alcohol en dan kom je soms aangeschoten/dronken thuis en drunkchat ftw enzo.

Drunken flips ftw:

lol mooie tijden

Beantwoorden
Citeren

Supermooi stukje dat je geschreven hebt rrrrood :). Nice dat je dat deelt en het moet ook wel enigssinds deugd doen om het allemaal eens neer te schrijven. Erg goed plan/doel ook om de stappen te ondernemen die schnitzel aanraadt, het is gewoon echt een superthread. Ik ga er ook hoogstwss mee meedoen ;)

Veel succes

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rrrood

Drunken flips ftw:

i approve

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Supermooi stukje dat je geschreven hebt rrrrood :). Nice dat je dat deelt en het moet ook wel enigssinds deugd doen om het allemaal eens neer te schrijven. Erg goed plan/doel ook om de stappen te ondernemen die schnitzel aanraadt, het is gewoon echt een superthread. Ik ga er ook hoogstwss mee meedoen ;)

Veel succes

Leuk:) En bedankt, het is natuurlijk maar een tipje vd sluier, maar ik denk dat de hoofdmoot er staat :)

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

i approve

:D

Baes boven baes :P

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Nice daar is de lang verwachte blog dan!

Indrukwekkend verhaal en mooi te zien hoe één (schijnbaar random) moment dan zo alles weer kan omkeren!

Wanneer krijg je de beoordeling van je scriptie te horen?

Hopelijk zien we nog meer van dat soort graphs voorbijschieten binnenkort _cool:

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Nice daar is de lang verwachte blog dan!

Indrukwekkend verhaal en mooi te zien hoe één (schijnbaar random) moment dan zo alles weer kan omkeren!

Wanneer krijg je de beoordeling van je scriptie te horen?

Hopelijk zien we nog meer van dat soort graphs voorbijschieten binnenkort _cool:

Uiterlijk volgende week vrijdag, als het goed is.

You like them drunken graphs? :D

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Miss moet J. zijn graph van die drunkament flips eens posten die was een pak minder leuk :D

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Miss moet J. zijn graph van die drunkament flips eens posten die was een pak minder leuk :D

:f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren