Hey,
Zoals je kunt zien heeft PokerStrategy.com heel wat partnerrooms en heeft elke room zijn eigen voor- en nadelen in vergelijking met de andere. De grote vraag, voor de gemiddelde gebruiker, is dus vaak: waar investeer ik mijn geld nu het beste in?
Omdat we onze leden willen helpen bij het maken van die keuze, hebben we besloten deze topic aan te maken. We trachten je dan individueel advies te geven over waar jij de komende periode het best kan spelen. We zullen praten over de software, traffic en fishiness van de tafels, maar ook over het VIP-systeem en de promoties die PokerStrategy.com aanbiedt op verschillende rooms. Op deze manier hopen we je een goed advies te kunnen geven, en jouw winrate te doen stijgen.
Om je zo goed mogelijk vooruit te helpen, vragen we je om op onderstaande vragen te antwoorden:
----
1. Welke spelvariant speel je? (No limit? Sit & Go? MTT? PLO, Fixed Limit, ander?)
2. Op welke limieten speel je? (Bijvoorbeeld: NL25, SNG $11, FL .50/1)
3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up?
4. Hoe vaak speel je? (Bijvoorbeeld: 3 uur per week of ik genereer $1000 aan rake/maand)
5. Heb je bijkomende doelen? Denk daarbij aan:
- Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
- Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
- Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.
6. Extra informatie. Zaken als:
- Rooms waar je momenteel speelt. (Tracked of niet?)
- Rooms/netwerken waar je niet wil spelen.
- Andere dingen die je belangrijk acht.
----
Post de antwoorden in deze thread en we geven je zo snel mogelijk een zo goed mogelijk advies. Je kunt ons ook altijd via een ticket benaderen, als je jouw vragen/antwoorden liever niet publiek deelt.