Ga naar het forum
Partnerrooms: waar ...

Meldingen
Alles wissen
Sticky

Partnerrooms: waar kan ik best terecht?

427 Berichten
119 Gebruikers
2 Reacties
69.7 K Weergaven
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RelyonLuuk
1. Welke spelvariant speel je? (No limit? Sit & Go? MTT? PLO, Fixed Limit, ander?) No Limit S&G's en MTT's.

2. Op welke limieten speel je? $1,5 - $8
3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? alles

4. Hoe vaak speel je? (Bijvoorbeeld: 3 uur per week of ik genereer $1000 aan rake/maand)12 - 24 u/week

5. Heb je bijkomende doelen? Denk daarbij aan:
Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.

Ik houd van overlay in toernooien

6. Extra informatie. Zaken als:
Rooms waar je momenteel speelt. (Tracked of niet?)
Rooms/netwerken waar je niet wil spelen.
Andere dingen die je belangrijk acht.

Tracked
888poker, William Hill, poker770, Titan, PokerHeaven
niet tracked
pokerstars
full tilt (misschien ooit weer)

Hey RelyonLuuk,

Voor extra strategypoints en rakechases, zou ik deze maand voor William Hill gaan. Voor softe SNG's en MTT's is 888 ook al een erg goede site.

Mocht je eens iets nieuws willen proberen. Op Ongame is regelmatig overlay in de grotere toernooien. bwin is een van de grotere skins op Ongame. Naast het VIP systeem en de first deposit bonus, hebben wij ook elke maand een rakerace op Ongame waar je automatisch aan deelneemt.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DOyouDARE
1. Welke spelvariant speel je? (No limit? Sit & Go? MTT? PLO, Fixed Limit, ander?)

FL.

2. Op welke limieten speel je? (Bijvoorbeeld: NL25, SNG $11, FL .50/1)

FL.25/50

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up?

Shorthanded.

4. Hoe vaak speel je? (Bijvoorbeeld: 3 uur per week of ik genereer $1000 aan rake/maand)

Ongeveer 7uur per week

Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.

Ik weet niet of ik met mn 7u/w enige kans maak met die rake chases, zowel graag maar rake back is ook niet verkeerd.

Rooms waar je momenteel speelt. (Tracked of niet?)

poker770/williamhill/partypoker/cakepoker daar weet ik zeker van dat ze getrackt zijn stars ben ik niet getrackt. en van de rest weet ik het niet meer vraag me af hoe ik erachter kom btw

Rooms/netwerken waar je niet wil spelen.

Maakt niet uit.

Andere dingen die je belangrijk acht.

Genoeg traffic FL0.25/50, vissen :f_cry:,en een goed belonings programma zou ook mooi zijn.

Hey DOyouDARE,

Helaas zijn voor jou de opties wat beperkt, omdat de FL trafic over het algemeen erg laag is op de meeste rooms/netwerken. De beste mogelijkheid is waarschijnlijk Party Poker, hier is na PokerStars de meeste FL trafic. De rakeback van het VIP systeem hangt af van de status waarop je de bonus koopt en zal voor jou waarschijnlijk op 15% liggen.

Wel heeft Party Poker veel extra promoties, welke gemiddeld zo'n 15-20% rakeback opleveren en regelmatig reload bonussen met een clearing rate van 25% of 33% rakeback.

Er zijn iets minder spelers dan op Pokerstars, maar zou nog genoeg moeten zijn. De spelers op Party Poker zijn over het algemeen ook minder goed, wat jouw winsten uiteraard omhoog zou moeten helpen.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door VipKen

Oorspronkelijk gepost door Melvin

Oorspronkelijk gepost door VipKen
1. Welke spelvariant speel je? (No limit? Sit & Go? MTT? PLO, Fixed Limit, ander?)

No Limit

NL20

Shorthanded

4. Hoe vaak speel je? (Bijvoorbeeld: 3 uur per week of ik genereer $1000 aan rake/maand)

zo'n 5 sessies per week, gemiddeld 600 handen/sessie

• Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
    Het zou idd leuk zijn om ooit eens voor diamond te kunnen gaan
  • Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
    Niet echt. Ik speel enkel de grotere freerolls wel eens
  • Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.
    Rake chases interesseren me wel. Dit is toch weer wat extra rakeback.
  • Bonussen
    Yes Please _biggrin:

• Rooms waar je momenteel speelt. (Tracked of niet?)
    Tracked: William Hill, Pokerstars, PartyPoker, Bet365, Cake, Mansion
    Niet tracked: Unibet, Titan, Everest
  • Rooms/netwerken waar je niet wil spelen.
    Rooms waar het gebruik van HEM niet is toegestaan, of niet mogelijk is zoals bvb op Cake
  • Andere dingen die je belangrijk acht.
    Verse vis, Rakeback, easy to clearen bonus, Hotrun _cool:

Hier is het advies in mijn ogen vrij gemakkelijk. Je wil graag meer StrategyPoints verdienen en speelt NL SH. Je haalt op het moment $1000rake/month. Hiermee zou je op William Hill de meeste StrategyPoints verdienen, en zou je op 5000punten per maand uit komen.

Mocht je de $1500 rake/month halen, ben je op William Hill al Diamond, terwijl je hier op andere sites veel langer over zou doen.

Ook heeft iPoker meer dan genoeg trafic voor NL SH tot op 200NL, dus ik zie hier ook geen probleem :).

Daarnaast zijn er ook nog eens rakechases in december, wat neer zou komen op nog extra rakeback naast het VIP systeem! http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Drie-Weken-lang-Rake-Chases-op-William-Hill_53780/

William Hill is the way to go!

Hey Melvin,

helaas genereer ik nog geen $1000 aan rake per maand. Ik speel wekelijks ongeveer 5 sessies van zo'n 600 handen gemiddeld. Hiermee genereer ik gemiddeld zo'n $6 aan rake per sessie. Dus maandelijks slechts $120 aan rake.

Blijft het advies dan nog steeds William Hill? Daar speel ik sowieso deze maand vanwege de rake chases _biggrin:

Greetz,
Ken

Ah sorry, verkeerd gelezen! Ik zou inderdaad wel bij William Hill blijven, helemaal met de rakechases er bij. Je verdient er sowieso ook meer StrategyPoints.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dafkeu
1. Welke spelvariant speel je?

SnG, vooral DoN

2. Op welke limieten speel je?

$2-$10

Full ring

4. Hoe vaak speel je?

Dagelijks enkele uurtjes

5. Heb je bijkomende doelen?

Mijn hoofddoel is om via de DoN mijn bankroll op te bouwen om zo over te kunnen stappen naar de SnG's van hogere limieten.

6. Extra informatie.

Wil liefst niet te veel rake betalen, maar tegelijk toch een goede trafic hebben. Heb ondertussen al geprobeerd op Poker770, daar was de trafic goed maar was de rake dubbel zo duur als bij rooms als Cake en Everest. Bij die laatste vind ik trafic dan weer tegenvallen (vooral bij Cake). Speel ook liefst Normal Speed.

Hey dafkeu,

Mogelijk is Party Poker een goede optie voor jou, hoewel de rake misschien ook nog wat hoog ligt. Zo is er bijvoorbeeld de $5,50 + $0,50

Anders zou je ook kunnen proberen om verschillende pokerrooms naast elkaar te spelen. Zo kun je tegelijk op Cake en Everest spelen, om meer actie te krijgen. Mocht je dan nog niet genoeg hebben zou je enkele tafels van Poker770 of Party Poker er naast kunnen draaien.

Het is met name in het begin even wennen om dit te doen, echter zul je er uiteindelijk veel voordeel uit kunnen halen wanneer je op verschillende sites leert spelen. Je vergroot namelijk het spelersveld en kunt veel beter tafels selecteren.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777

NLHE

NL25/NL50

Fr

10-15uur/week op +/- 10 tafels

Br builden vanaf nl25 op een room met een "zwak" veld.

6. Extra informatie.

Ik speel nu tracked op Ps en Party. Ik zoek nu een nieuwe site met bonussen en eventueel ook rakeback.
Bonuswhoren en bumhunten op de micro's dus :)

Hey Sjors777,

Voor jou denk ik dat bwin een goede site is om uit te proberen. Naast de first deposit bonus en VIP systeem, doe je automatisch mee aan onze maandelijkse Ongame rakerace. Er is genoeg actie voor 25NL en 50NL SH en het spelersveld is met name erg soft.

Voor 888Poker gaat het zelfde op, hoewel we hier geen rakeraces hebben is de software een stuk beter en is het spelersveld nog iets softer dan op Ongame. Ook heb je hier een first deposit bonus van $888.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Thanx Melvin!
888 heb ik al, dus ik denk dat ik bwin maar is ga uitproberen. Wat wel het geval is, is dat je bij bwin slechts 100% first db hebt en bij een site als europoker 200%. Enig idee of hier nog een addertje onder het gras zit ofzo?

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Thanx Melvin!
888 heb ik al, dus ik denk dat ik bwin maar is ga uitproberen. Wat wel het geval is, is dat je bij bwin slechts 100% first db hebt en bij een site als europoker 200%. Enig idee of hier nog een addertje onder het gras zit ofzo?

Laat even weten hoe het bevalt! Er zit verder geen addertje onder het gras. Je zult enkel meer moeten storten om een hogere bonus te ontvangen. Daarnaast zit er mogelijk een verschil in het vrijspelen van de bonus.

Bij bwin:

De bonus vrijspelen: Zodra je de storting gemaakt hebt, profiteer je van de bonus bij bwin. De bonus wordt vrijgespeeld in stappen van 10%. Als je een storting van $200 gemaakt hebt, ontvang je een bonus van $200 die in stappen van $20 wordt uitbetaald.

Bij Europoker:

De bonus wordt uitbetaald in vier gelijke delen (per deel dus 25% van het bonusbedrag). Een $500 bonus wordt bijvoorbeeld uitbetaald in vier delen van $125. Voor elke $1 aan bonus moet je 10 Player Points verdienen.

Je hebt 30 dagen de tijd om te bonus vrij te spelen. Als je niet de gehele bonus binnen deze tijd hebt vrijgespeeld, mag je het geld houden dat je tot dan toe verdiend hebt.

Zo heb je bij een storting van $500 dus 10 stappen van $50 op BWIN of 4 stappen van $250 op Europoker.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, je kunt voor jezelf bepalen wat het beste bij jou past.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

PLO SH.

PLO-5 SH, wilde net overstappen naar PLO-10 maar kreeg lichte downswing

SH

4. Hoe vaak speel je?
Dit verschilt veel, sommige maanden speel ik 50+ uur andere maar 10u, Ik speel wel elke maand minimaal $50.- aan rake

Ik vind RakeBack belangrijk, ik speel nu op Betmost met een 55% rakeback deal en dus naar een site met 20-30% RB zou me redelijk veel geld kosten.

6. Extra informatie.
Tracked: PartyPoker, EverestPoker
Niet-tracked: Pokerstars, BetmostPoker
Maar ik speel 99% op Betmost
Verder vind ik Turbo tafels niet relax, en speel ik full stacked dus heb ik ook liefst 100bb tafels.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

geen antwoord?

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
PLO SH.

PLO-5 SH, wilde net overstappen naar PLO-10 maar kreeg lichte downswing

SH

4. Hoe vaak speel je?
Dit verschilt veel, sommige maanden speel ik 50+ uur andere maar 10u, Ik speel wel elke maand minimaal $50.- aan rake

Ik vind RakeBack belangrijk, ik speel nu op Betmost met een 55% rakeback deal en dus naar een site met 20-30% RB zou me redelijk veel geld kosten.

6. Extra informatie.
Tracked: PartyPoker, EverestPoker
Niet-tracked: Pokerstars, BetmostPoker
Maar ik speel 99% op Betmost
Verder vind ik Turbo tafels niet relax, en speel ik full stacked dus heb ik ook liefst 100bb tafels.

Hey Sailer85, excuses voor het late antwoord.

Tegen het rakeback % kan ik op jouw limieten geen betere optie bieden, echter kan ik je wel vertellen dat de rakeback niet is waar je op dit moment naar op zoek moet zijn.

Wanneer je PLO5 of PLO10 speelt, is het verbeteren van je spel vele malen belangrijker dan een paar $ meer aan rakeback. Ik weet niet of je op het moment ook al veel tafel speelt of niet, maar ik zou ook het aantal tafels zo laag mogelijk houden, om je goed te focussen en je spel te verbeteren.

Daarnaast zou ik alsnog aanraden om ergens getrackt te spelen, zodat je video's, coachings en artikelen van ons kunt bekijken en hiermee je spel naar een hoger niveau te helpen.

30% rakeback meer is misschien een paar $ per uur op PLO10. Wanneer je echter door bij te leren over een paar maanden PLO50/PLO100 of zelfs nog hoger kunt spelen, zal je uurloon met poker aanzienlijk hoger liggen.

Het enige wat ik kan aanraden is dus je focus verleggen en een langetermijn visie te hebben.

Ik denk dat Party Poker een goede site is om PLO op te spelen en StrategyPoints te verdienen. Met name op de lagere limieten zjin er tevens veel slechte spelers.

Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt, maar het is uiteraard aan jezelf of je nu een paar $/uur aan rakeback extra wil of over 2-3 maanden tientallen $ extra verdient omdat je de hogere limieten (nog) beter kan verslaan.

Beantwoorden
Citeren

SNG NLholdem (turbo)

~10$

18max maar ben bereid 6-9max te spelen (of SNGs met 2-3-4-5 tafels)

~40 uur per maand, ik rake zo'n 300$-350$.

• Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
    Nee
  • Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
    Nee (een FDP is natuurlijk fijn maar heb liever een room die me meer RB geeft).
  • Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.
    Met 300/350$ aan rake lijkt me niet dat ik daarvoor in aanmerking kom.

[

Ik wil zoveel mogelijk RB, ik heb denk ik niet genoeg voor volume bonussen dus ik moet het van de RB hebben. Verder wil ik wel ongeveer 10 tafels tegelijk kunnen spelen (eventueel bijvoorbeeld 7s en 15s gemixt).
----

Beantwoorden
Citeren

1. Welke spelvariant speel je? NL
2. Op welke limieten speel je? NL2 (wil op de nieuwe pokerroom mijn Br gaan opbouwen beginnend met een storting van $25)

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? FR

4. Hoe vaak speel je? Zal 4 uur per week worden op de nieuwe room.

• De silverstatus te kunnen halen zonder te betalen.

6. Extra informatie.

- Notities ingame kunnen maken d.m.v een kleurtje en tekst (like pokerstars)
- Een goede tweede pokerroom waar ik wat extra wil profiteren van bonussen en sp

Alvast bedankt

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Frenk360
SNG NLholdem (turbo)

~10$

Nee

[

Ik wil zoveel mogelijk RB, ik heb denk ik niet genoeg voor volume bonussen dus ik moet het van de RB hebben. Verder wil ik wel ongeveer 10 tafels tegelijk kunnen spelen (eventueel bijvoorbeeld 7s en 15s gemixt).
----

Hey Frenk360, goed dat je hier ook om advies vraagt.

Echter is het bij jou vrij lastig om een advies te geven, aangezien je om een site met vaste rakeback vraagt en SNG's speelt. Alle sites met goede trafic op SNG's bieden geen vaste rakeback aan.

De beste optie die ik zo kan verzinnen is een van de Ongame skins. Hier heb je vrij goede SNG actie, maak je gebruik van het VIP systeem en doe je tevens mee aan onze Ongame rakerace waar je mogelijk met wat moeite aan $100 bonus komt. (zie onze rakerace vergelijking

bwin en Europoker zijn twee van onze Ongame partners waar je op zou kunnen spelen.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door joyark123
1. Welke spelvariant speel je? NL
2. Op welke limieten speel je? NL2 (wil op de nieuwe pokerroom mijn Br gaan opbouwen beginnend met een storting van $25)

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? FR

4. Hoe vaak speel je? Zal 4 uur per week worden op de nieuwe room.

• De silverstatus te kunnen halen zonder te betalen.

6. Extra informatie.

- Notities ingame kunnen maken d.m.v een kleurtje en tekst (like pokerstars)
- Een goede tweede pokerroom waar ik wat extra wil profiteren van bonussen en sp

Alvast bedankt

Hey joyark123,

Als ik jou was, zou ik voor William Hill gaan.

Enkele voordelen:
- Genoeg NL FR actie
- 200% stortingsbonus welke je per $5 vrij speelt (dus kleine stapjes, waardoor je het gemakkelijk vrij speelt)
- 1 StrategyPoint per $1 die je stort
- 5 Strategypoints per $1 rake.

Beantwoorden
Citeren

@ Melvin in een van je antwoorden voor Sailer gaf je aan dat Party Poker een goede site voor hem zou zijn, alleen daar begint PLO toch pas op 25c?

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
@ Melvin in een van je antwoorden voor Sailer gaf je aan dat Party Poker een goede site voor hem zou zijn, alleen daar begint PLO toch pas op 25c?

Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk.

In dit geval zou ik gewoon voor de meeste strategypoints gaan en voor William Hill kiezen. (zelfde netwerk als waar hij nu op speelt)

Beantwoorden
Citeren

SNG NLholdem (turbo)

~10$

Nee

[

----

Hey Frenk360, goed dat je hier ook om advies vraagt.

Echter is het bij jou vrij lastig om een advies te geven, aangezien je om een site met vaste rakeback vraagt en SNG's speelt. Alle sites met goede trafic op SNG's bieden geen vaste rakeback aan.

De beste optie die ik zo kan verzinnen is een van de Ongame skins. Hier heb je vrij goede SNG actie, maak je gebruik van het VIP systeem en doe je tevens mee aan onze Ongame rakerace waar je mogelijk met wat moeite aan $100 bonus komt. (zie onze rakerace vergelijking

bwin en Europoker zijn twee van onze Ongame partners waar je op zou kunnen spelen.

Hoi Melvin,
Ik heb even (voor mezelf) een aantal dingen op een rijtje gezet: Stel ik wil op europoker spelen. Even de FDP weggelaten.
Stel ik rake 300$ per maand is 1080 per maand. Na 6 maanden (want dan vervallen mn punten) kan ik, al redelijk positief gezien, het 300$ cashpakket kopen (13% geld terug). Krijg ik dan ook nog een andere RB (van jullie?) of is dit het waar ik het mee moet doen?
De rakerace is ongeveer haalbaar vanaf 550$ en dat ga ik dus niet redden.
13% is namelijk nogal schamel dat haal ik met FPP's op stars ook en daar ligt de rake nog eens lager (geen 10%)

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Met $300 kom je er inderdaad net niet aan, echter wanneer je de eerste stap van de rakerace behaalt is dit een extra 20% cashback van ons, bovenop het VIP systeem.

Daarnaast heb je in ieder geval voor de begin periode jouw first deposit bonus.

Beantwoorden
Citeren

Met $300 kom je er inderdaad net niet aan, echter wanneer je de eerste stap van de rakerace behaalt is dit een extra 20% cashback van ons, bovenop het VIP systeem.

Dus...na 110 dagen mag ik het doen met ~13% cashback. Dat is behoorlijk slecht nietwaar? En van 300 naar 550$ rake is nogal wat (bijna 2x zoveel!)
Dank voor de uitleg maar het ziet er vrij nutteloos uit.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

Dus...na 110 dagen mag ik het doen met ~13% cashback. Dat is behoorlijk slecht nietwaar? En van 300 naar 550$ rake is nogal wat (bijna 2x zoveel!)
Dank voor de uitleg maar het ziet er vrij nutteloos uit.

Als ik jou was zou ik gaan bonushoeren op de 3 ongame skins, zodat je wel de goede rakeback houdt via de verschilende FDB's. Bijkomend voordeel is dat je de database van de stats van de andere regs kunt blijven gebruiken, terwijl zij jou niet meer herkennen omdat je een andere nickname hebt.

Beantwoorden
Citeren