Oorspronkelijk gepost door RelyonLuuk
1. Welke spelvariant speel je? (No limit? Sit & Go? MTT? PLO, Fixed Limit, ander?) No Limit S&G's en MTT's.2. Op welke limieten speel je? $1,5 - $8
3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? alles4. Hoe vaak speel je? (Bijvoorbeeld: 3 uur per week of ik genereer $1000 aan rake/maand)12 - 24 u/week
5. Heb je bijkomende doelen? Denk daarbij aan:
Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.Ik houd van overlay in toernooien
6. Extra informatie. Zaken als:
Rooms waar je momenteel speelt. (Tracked of niet?)
Rooms/netwerken waar je niet wil spelen.
Andere dingen die je belangrijk acht.Tracked
888poker, William Hill, poker770, Titan, PokerHeaven
niet tracked
pokerstars
full tilt (misschien ooit weer)
Hey RelyonLuuk,
Voor extra strategypoints en rakechases, zou ik deze maand voor William Hill gaan. Voor softe SNG's en MTT's is 888 ook al een erg goede site.
Mocht je eens iets nieuws willen proberen. Op Ongame is regelmatig overlay in de grotere toernooien. bwin is een van de grotere skins op Ongame. Naast het VIP systeem en de first deposit bonus, hebben wij ook elke maand een rakerace op Ongame waar je automatisch aan deelneemt.