Ga naar het forum
Gemstone Promotie

Meldingen
Alles wissen

Gemstone Promotie

39 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
8,766 Weergaven
TimPS

Gemstone Promotie: wat is het?

Behaal Gemstones, verdien cash!

Deze VIP-promotie loopt gedurende heel 2012 en is exclusief voor PokerStrategen. Het doel is simpel: voor elke 7.500 StategyPoints die je verzamelt in één maand op een room die aan deze promotie meedoet, ontvang je een Gemstone. Aan het einde van 2012 geven we jou een beloning van maximaal $200 per verdiende Gemstone. De waarde van een Gemstone bedraagt tot $200, afhankelijk van het totaal aantal Gemstones dat je in 2012 bij elkaar hebt gespeeld.

Meer Gemstones = Meer cash

Hoe meer Gemstones je verdient, des te hoger ligt de cashwaarde die jij per gemstone krijgt. Spelers die er dus in slagen om veel te grinden, krijgen dus nog extra value aan het einde van het jaar.

Extra value bovenop alle andere rewards

Wat deze promotie extra bijzonder maakt, is dat het andere huidige promoties niet vervangt. Je kunt dus Gemstones grinden én ook nog steeds deelnemen aan onze Top250 promoties, exclusieve rake races of andere promoties die wij of de pokerroom aanbieden.

Gemstones zijn dus een extra beloning, bovenop al onze andere aanbiedingen.

Deelnemende rooms

Gemstone Promotie: Het aanbod van de pokerrooms
Pokerroom SP / $1 Rake Effektief Rakeback % Analyse-Thread
12 Gemstones in 2012 50 Gemstones in 2012
PartyPoker 4.5StrategyPoints / $1 Rake 43% 56%
Poker Heaven Poker Heaven 4StrategyPoints / 1€ Rake 49% 53% Bekijk de Analyse
William Hill William Hill 5StrategyPoints / $1 Rake 60% 74% Bekijk de Analyse
Everest Poker Everest Poker 0.5StrategyPoints / 1 Summit Point 40% 57% Bekijk de Analyse
Ladbrokes Poker Ladbrokes Poker 4StrategyPoints / &pound1 Rake </span37%
39% Bekijk de Analyse
Titan Poker Titan Poker 3StrategyPoints / $1 Rake 58% 58% Bekijk de Analyse
WPT Poker
4.5StrategyPoints/ $1 rake 43% 56%

Belangrijk: Deze berekeningen zijn gebaseerd op de getallen die in de voorbeelden gebruikt zijn. Ze zijn afgerond naar een heel nummer en zijn daarom niet 100% accuraat. In de analysethreads kun je een preciezere omschrijving vinden.

Hoe verzamel ik Gemstones?

Voor elke 7.500 StrategyPoints die je bij een deelnemende partnerroom verdient, krijg je één Gemstone. Bonuspunten tellen NIET mee voor deze promotie.

Bijvoorbeeld:

• Als een speler in een maand tijd 22.500 StrategyPoints verzamelt, dan krijgt hij daar drie Gemstones voor.

• Als een speler in een maand tijd 20.000 StrategyPoints verzamelt, dan krijgt hij daar twee Gemstones voor.

Let op: Je dient de 7.500 StrategyPoints bij één deelnemende room te verzamelen om een Gemstone te ontvangen. Als je dus 5.000 StrategyPoints op room A verdient (die aan de promotie deelneemt) en 2.500 op room B (die aan de promotie deelneemt), dan krijg je daar geen Gemstone voor.

Het is wel mogelijk om op meerdere rooms Gemstones te ontvangen. Genereer je bijvoorbeeld 7.500 StrategyPoints via room A ( die aan de promotie deelneemt) en eveneens 7.500 via Room B (die aan de promotie deelneemt), dan krijg je wél twee Gemstones.

Voorbeelden

• Een speler behaalt 22.500 StrategyPoints in een maand op één van de deelnemende rooms. Hij krijgt hiervoor 3 Gemstones

• Een speler behaalt 20.000 StrategyPoint in een maand op één van de deelnemende rooms. Hij krijgt hiervoor dan 2 Gemstones.

Aan het einde van het jaar worden alle Gemstones die je hebt verzameld omgezet in cash, rekening houdend met eventuele verminderingen, volgens de onderstaande uitbetalingsstructuur. Een Gemstone heeft een waarde die tussen de $150 en de $200 schommelt. Om de beloning te krijgen die hoort bij het volgende Gemstone niveau, moet je ook effectief dat aantal Gemstones verdiend hebben. 23 Gemstones hebben dus dezelfde waarde als 20 Gemstones, aangezien je er 30 zou moeten verdienen om in het $6.000 uitbetalingsniveau te raken.

Bijvoorbeeld: Een speler die 23 Gemstones bezit in 2012, zal een cashbeloning van $4.000 krijgen en niet van $4.600. Hij had immers 30 Gemstones moeten verdienen om de beloning van $6.000 te ontvangen.

Gemstone Promotie - Uitbetaling
# Payout
1 $150
2 $300
3 $450
4 $650</td
5 $800
6 $1,000
7 $1.200
8 $1.350
9 $1.500
10 $1.800
11 $2.000
12 $2.200
13 $2.350
14 $2.500
15 $3.000
20 $4.000
30 $6.000
50 $10.000
100 $20.000
150 $30.000
200 $40.000
250 $50.000

Consistentie wordt beloond

Deze promotie draait om consistentie: maandelijks Gemstones verzamelen levert je heel wat extra value op. Maanden van inactiviteit kosten je echter ook Gemstones. Als je namelijk één maand geen Gemstone verzamelt, dan telt die maand mee als een "gemiste" maand voor deze promotie.

Aan het einde van het jaar tellen we het aantal maanden waarin je Gemstones hebt verzameld. We beginnen pas te tellen vanaf de maand waarin je jouw eerste Gemstone hebt verdiend. Haal je - na het verdienen van jouw eerste Gemstone - geen Gemstone in een daaropvolgende maand, dan wordt die in vermindering gebracht.

Bijvoorbeeld:

1. Een speler verdient zijn eerste Gemstone in april en haalt alle maanden daarna ook minimaal één Gemstone. Voor deze speler gelden er dan geen verminderingen.
  2. Een speler behaalt zijn eerste Gemstone in mei, maar vervolgens haalt hij in juni en oktober niet voldoende punten meer. Al de andere maanden heeft hij wel voldoende StrategyPoints gehaald. Voor deze speler worden dan de maanden juni en oktober in vermindering gebracht.
  3. Een speler verdient zijn eerste Gemstone in december. Er wordt voor deze speler geen enkele maand in vermindering gebracht.
Gemstone Promotie - Vermindering
Maanden zonder Gemstones Gemstones verminderd met
0 0
1 1
2 3
3 6
4 10
5 15
6 21
*Eventuele aftrek vindt alleen plaats voor maanden het
behalen van je eerste Gemstone

Uitbetaling

Het volledige bedrag dat je verdient met deze promotie wordt in januari 2013 uitbetaald, nadat we alle gegevens verzameld hebben.

Opmerking: Het gewonnen geld wordt uitbetaald op jouw pokeraccount(s) en is dus afhankelijk van het aantal Gemstones dat je op die bepaalde room hebt verdiend.

Bijvoorbeeld:

Aan het einde van het jaar heb je 11 Gemstones bij pokerroom A en 4 bij pokerroom B. In totaal heb je nu 15 Gemstones ter waarde van $3.000.

$2.200 wordt dan uitbetaald op pokerroom A, terwijl de overige $800 uitbetaald wordt bij pokerroom B.

Extra beloning voor Gemstones die je in januari en februari verzamelt

Alle Gemstones die je gedurende de eerste twee maanden van deze promotie verdient, hebben een extra waarde van $150. Bovendien krijg je de extra $150 meteen in maart 2012 uitbetaald.

Frequently Asked Questions

Tellen bonuspunten mee om zo de 7.500 StrategyPoints per maand te halen?

Nee, bonuspunten zoals promoties waarbij je dubbele StrategyPoints kunt verdienen of waarbij je punten koopt in de shop, tellen NIET mee voor de Gemstone Promotion.

Kan het aantal StrategyPoints dat je per dollar rake krijgt bij een deelnemende pokerroom in de loop van de promotie veranderen?

PokerStrategy.com behoudt zich het recht voor het aantal StrategyPoints per dollar rake gedurende deze promotie te veranderen. Als een pokermarkt, bijvoorbeeld, gereguleerd wordt, dan zijn bepaalde aanpassingen noodzakelijk.

Kan ik tegelijkertijd op verschillende deelnemende pokerrooms spelen?

Ja, je kunt tegelijkertijd op verschillende pokerrooms Gemstones verdienen. Je moet wel per room aan 7.500 StrategyPoints komen om er een Gemstone te ontvangen. Je kunt de StrategyPoints van de ene room niet optellen bij die van de andere.

Kan ik het gewonnen geld ook laten uitbetalen op een andere pokerroom, op mijn TAF-account of e-wallets zoals Skrill en NETELLER?

Nee, het geld wordt enkel uitbetaald op de pokerroom waar je de Gemstones verzamelde.

Is het gewonnen geld echt geld? Of is het een vrijspeelbare bonus?

Het geld dat je krijgt voor het verzamelen van Gemstones is echt en is geen bonusbedrag dat je nog dient vrij te spelen.

Hoe ontvang ik de $150 voor de Gemstones die ik in januari en februari verdiende?

Dat geld wordt op de pokerroom waar je de Gemstones behaalde uitbetaald, in maart 2012. Dit gaat over het extra geld dat je ervoor krijgt.

De normale $150-$200 beloning die je krijgt, wordt in januari 2013 uitbetaald, volgens dezelfde betalingsmethode.

Hoe kan ik zien hoeveel Gemstones ik reeds verzameld heb?

Op de homepage kun je bij "mijn punten" zien hoeveel Gemstones je reeds verzameld hebt.

Beantwoorden
Citeren
38 reacties
TimPS Topicstarter
TimPS

Veel succes! Als je vragen hebt over deze nieuwe exclusieve promotie, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.

Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion

Gaat het voor Everest over summit points die je raked of krijgt?

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr

Oorspronkelijk gepost door deskcompmedion

Enkel degene die je krijgt op zuivere rake denk ik. Mulitpliers of zulke dingen zullen volgens mij niet tellen.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door deskcompmedion

Ja het zijn inderdaad altijd de "basis" Summit Points die je StrategyPoints bepalen. Wanneer je een multiplier hebt uit de Summit Club, dan tellen deze punten wel mee op Everest voor je toernooibuy-ins of aankopen in de shop, maar niet voor StrategyPoints of bijvoorbeeld het vrijspelen van bonussen.

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Leuke Promo! :)

Wat ik niet helemaal snap is waarom het volgende zo is:

Aan het einde van het jaar worden alle Gemstones die je hebt verzameld omgezet in cash, rekening houdend met eventuele verminderingen, volgens de onderstaande uitbetalingsstructuur. Een Gemstone heeft een waarde die tussen de $150 en de $200 schommelt. Om de beloning te krijgen die hoort bij het volgende Gemstone niveau, moet je ook effectief dat aantal Gemstones verdiend hebben. 23 Gemstones hebben dus dezelfde waarde als 20 Gemstones, aangezien je er 30 zou moeten verdienen om in het $6.000 uitbetalingsniveau te raken.

Want als je dan bijv 50 gemstones hebt zal je bijna nooit de 100 kunnen halen (of als je er 30 hebt bijna nooit de 50 afhankelijk van hoeveel je gespeeld hebt).

Het is zo dat je voor meer gemstones meer $$ voor je gemstones krijgt dus ik snap niet waarom je dan voor de 'extra' gemstones (dus bijv bij 33) je niet 3x $150 krijgt.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Goed nieuws voor de spelers die nog een bonus aan het vrijspelen waren, of nog twijfelden of ze wel wilden meespelen.

We hebben nu officieel besloten dat iedereen die in februari nog wilt beginnen, dit zonder aftrek kan doen. Je start dan dus in februari dus gewoon met een schone lei.

Het nieuws hierover vind je hier:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Guys,

We hebben voor de Gemstone rooms voor jullie op een rijtje gezet wat je ongeveer aan reward krijgt wanneer je met de gemstone promotie bij de rooms speelt.

Belangrijk is wel om deze cijfers niet klakkeloos over te nemen, maar ook even de analyses te bekijken voor de rooms die voor jou interessant zijn. Zo zie je welke aannames we hebben gemaakt bij de berekeningen.

Zo kopen we in onze voorbeelden vaak ongunstige bonussen, in plaats van te sparen voor een gunstigere bonus, omdat we precies naar een jaar tijd kijken. Anderzijds is het natuurlijk in de praktijk bijna onmogelijk om iedere maand exact evenveel aan rake te generen, waar wij met jaargemiddelden rekenen.

Een overzicht van de links naar de Analyzethreads vind je in het nieuws:

Wanneer je vragen hebt, laat het dan zeker in de desbetreffende threads weten zodat we jullie verder kunnen helpen met uitleg.

Beantwoorden
Citeren

Ik wil graag mijn gevoel meegeven bij deze promotie. Ik lees nu al twee maand over deze promotie als "De grootste promotie die pokerstrategy ooit heeft georganiseerd" Ik ben het ondertussen eigenlijk spuigzat voortdurend te moeten lezen over een promotie die voor het overgrote deel van jullie leden onbereikbaar is. Ik vraag mij af welk percentage van de leden jullie met deze promotie bereiken. Ik schat nog geen 5% aangezien 7500SP = Diamond. Versta mij niet verkeerd. Ik vind het super dat jullie mooie promoties in elkaar steken. Alleen lijkt het me niet verstandig promoties te lanceren waarbij 95% van de leden gefrustreerd raakt wegens onhaalbaar.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Walrus,

De promotie staat inderdaad veel in de aandacht, omdat

• De spelers voor wie deze promotie bedacht is, een belangrijke doelgroep voor ons is. Deze spelers zijn onze VIP's.
  • Deze promotie voor de spelers voor wie deze bedoeld is een belangrijke promotie is bij het maken van de keuze van de pokerroom (misschien wel voor het hele komende jaar)

Uitgaande van jouw 5%, is deze promotie inderdaad maar voor een kleine doelgroep interessant. Anderzijds zorgt deze kleine doelgroep wel voor 95% van onze inkomsten en is dus ook belangrijk voor de rest van de community zodat we alle video's, artikelen en promoties kunnen blijven aanbieden. (ik heb geen cijfers gecontroleerd maar jouw aanname overgenomen)

Anderzijds zijn een groot deel van onze promoties, die ook in het nieuws verschijnen (Freerolls, Go4Gold, SideKick, etc) juist niet interessant voor deze spelers maar voor 95% van de andere spelers wel.

Ik denk dat het belangrijk is om een balans te hebben waarbij ieder type speler bij PokerStrategy.com kan profiteren van bepaalde promoties. Helaas zullen daarbij echter altijd spelers zijn voor wie bepaalde promoties niet interessant zijn (dit geldt bijvoorbeeld ook voor untracked pokerrooms)

Beantwoorden
Citeren

In mijn ogen is het niet meer als normaal dat deze doelgroep meer aandacht krijgt vanwege de punten die Lanfear hierboven aanhaald.

Ik ben niet gefrustreerd dat deze promoties niet voor de 'lagere' leden haalbaar is maar eerder dat ik nog niet in tot deze doelgroep behoor :) .

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Walrus,

De promotie staat inderdaad veel in de aandacht, omdat

• De spelers voor wie deze promotie bedacht is, een belangrijke doelgroep voor ons is. Deze spelers zijn onze VIP's.
  • Deze promotie voor de spelers voor wie deze bedoeld is een belangrijke promotie is bij het maken van de keuze van de pokerroom (misschien wel voor het hele komende jaar)

Uitgaande van jouw 5%, is deze promotie inderdaad maar voor een kleine doelgroep interessant. Anderzijds zorgt deze kleine doelgroep wel voor 95% van onze inkomsten en is dus ook belangrijk voor de rest van de community zodat we alle video's, artikelen en promoties kunnen blijven aanbieden. (ik heb geen cijfers gecontroleerd maar jouw aanname overgenomen)

Anderzijds zijn een groot deel van onze promoties, die ook in het nieuws verschijnen (Freerolls, Go4Gold, SideKick, etc) juist niet interessant voor deze spelers maar voor 95% van de andere spelers wel.

Ik denk dat het belangrijk is om een balans te hebben waarbij ieder type speler bij PokerStrategy.com kan profiteren van bepaalde promoties. Helaas zullen daarbij echter altijd spelers zijn voor wie bepaalde promoties niet interessant zijn (dit geldt bijvoorbeeld ook voor untracked pokerrooms)

Volledig mee eens. Maar het is wel de moeite om eens na te denken over het middel waarmee jullie de juiste info bij de juiste mensen krijgen. Misschien moet de homepage van een diamond er wel anders uitzien dan die van een brons of zilver member.

Onze status bepaalt bv als we al dan niet naar een video kunnen kijken of een artikel kunnen lezen. Jullie zouden er op dezelfde manier dus perfect kunnen voor zorgen dat een diamond member op zijn homepage alle info terug vindt die voor hem/Caroline belangrijk is. Voor een Brons member bevat de homepage info die voor hem/haar belangrijk is....

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
Ik wil graag mijn gevoel meegeven bij deze promotie. Ik lees nu al twee maand over deze promotie als "De grootste promotie die pokerstrategy ooit heeft georganiseerd" Ik ben het ondertussen eigenlijk spuigzat voortdurend te moeten lezen over een promotie die voor het overgrote deel van jullie leden onbereikbaar is. Ik vraag mij af welk percentage van de leden jullie met deze promotie bereiken. Ik schat nog geen 5% aangezien 7500SP = Diamond. Versta mij niet verkeerd. Ik vind het super dat jullie mooie promoties in elkaar steken. Alleen lijkt het me niet verstandig promoties te lanceren waarbij 95% van de leden gefrustreerd raakt wegens onhaalbaar.

De promotie is voor iedereen haalbaar, je moet enkel de juiste ingesteldheid hebben om hard aan je game te werken en volume te draaien.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door noisecore

De promotie is voor iedereen haalbaar, je moet enkel de juiste ingesteldheid hebben om hard aan je game te werken en volume te draaien.

Dus als ik je goed versta dan zeg je dat 95% van alle leden hier niet de juiste ingesteldheid hebben.

Beantwoorden
Citeren
Mstlc

Dus als ik je goed versta dan zeg je dat 95% van alle leden hier niet de juiste ingesteldheid hebben.

De promote is helemaal niet voor iederen haalbaar Noisecore. De overgrote meerderheid zal zelfs nooit in de buurt komen van een gemstone.

Maar W4lrusk4ne, Pokerstrategy is geen liefdadigheidsorganisatie. Ook zij proberen winst te maken, je kan moeilijk verwachten dat ze zomaar at random geld gaan uitdelen. Ik begrijp de frustratie wel maar ze ontwikkelen dit soort promo's dan ook vooral voor high volume players. Dat is de groep waar in verhouding gezien minder studiemateriaal voor is dus men zoekt andere manieren om mensen een reden te geven om die diamond status na te streven.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Mstlc

De promote is helemaal niet voor iederen haalbaar Noisecore. De overgrote meerderheid zal zelfs nooit in de buurt komen van een gemstone.

Maar W4lrusk4ne, Pokerstrategy is geen liefdadigheidsorganisatie. Ook zij proberen winst te maken, je kan moeilijk verwachten dat ze zomaar at random geld gaan uitdelen. Ik begrijp de frustratie wel maar ze ontwikkelen dit soort promo's dan ook vooral voor high volume players. Dat is de groep waar in verhouding gezien minder studiemateriaal voor is dus men zoekt andere manieren om mensen een reden te geven om die diamond status na te streven.

Volledig mee akkoord Mstlc, zeker wat betreft je antwoord op de reply van Noisecore. Maar als je verder leest kan je ook mijn voorstel ter verbetering vinden. Namelijk aangepaste homepages naargelang de status iemand heeft. Op die manier krijg je de juiste info bij de juiste doelgroep en vermijd je zoals het geval is met deze gemstonepromotie dat er info toekomt bij iedereen die slechts voor een klein percentage echt bruikbaar is. Ondertussen heb ik vernomen van Lanfear dat daar wel al over nagedacht is maar dat dit nog niet haalbaar is voor de nabije toekomst.

Greetz

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door Mstlc

Volledig mee akkoord Mstlc, zeker wat betreft je antwoord op de reply van Noisecore. Maar als je verder leest kan je ook mijn voorstel ter verbetering vinden. Namelijk aangepaste homepages naargelang de status iemand heeft. Op die manier krijg je de juiste info bij de juiste doelgroep en vermijd je zoals het geval is met deze gemstonepromotie dat er info toekomt bij iedereen die slechts voor een klein percentage echt bruikbaar is. Ondertussen heb ik vernomen van Lanfear dat daar wel al over nagedacht is maar dat dit nog niet haalbaar is voor de nabije toekomst.

Greetz

Not agreed :)
1) relatief gezien doet PS echt veel te veel voor microstakers enzo in vgl met mensen die echt veel opbrengen voor ze.
2)Ook voor mensen die een bepaalde status niet halen mag alles visible zijn , kwestie dat die ook kunnen dromen van de latere mogelijkheden :)

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1

en het is marketing technisch ook niet handig, aangezien je juist spelers wilt aantrekken om tracked te gaan spelen (die nu niet tracked spelen op stars bijvoorbeeld). Dan zouden zij de promotie niet te zien krijgen omdat ze nu brons zijn.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Dat dus allemaal :)
Snap echt niet wat merendeel van de mensen hiertegen heeft.
Imo is het echt omdat je dingen mist want dit is gewoon een +EV spot voor jullie ook , ookal vang je niet rechtstreeks de RB.
ZOals ik ook al zei , relatief gezien wordt er al veel meer toegewezen aan low volume low rake players , dus zelfs al zou dit niet een op zichzelfstaande +EV spot zijn voor de community , dannog is ze terecht :)

Beantwoorden
Citeren

Ik snap echt dat niet dat mensen iets hebben tegen deze promo.
Oke, microgrinders zullen de gemstones (nog) niet halen maar laat dit juist een stimulans zijn om meer aan je spel te werken.

In mijn ogen: topactie Strategy :heart:

Beantwoorden
Citeren