Ga naar het forum
Pokerstars verslaaf...

Meldingen
Alles wissen

Pokerstars verslaafd

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
2,422 Weergaven

Ervaart nog iemand dat? Dat deze site verslavender is dan andere? Denk dat het door de betere lay out komt...

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
brokkeman
PokerStrategist

Jij bent klaar voor stand-up comedy!!! :D :D :D :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

euh...nee...'k ben dan eens serieus, krijg ik dat! Echt
als ik geld staan heb op PS wil ik altijd spelen
als ik nu dat startkapitaal op een andere site had... speelde ik alleen wanneer ik zin had; had ik het onder controle

Beantwoorden
Citeren

Als ik op andere sites speel heb ik zin om diegene die de software geprogrammeerd heeft te verminken. Waarschijnlijk ervaar jij dit ook en is PokerStars daarom minder stressen.

Beantwoorden
Citeren

in t begin vond ik PP maar niks omdat ikj er hu alleen verlies maar sins t mn main inkomstenbron is ben ik ineens ook verslaafd aan die room en droom ik er snachts over en stuur ik ze elke week een liefdesbrief :f_love:

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

verslavend zou ik niet willen zeggen. Wel eerder geneigd om op te spelen dan andere software. Speel maar eens omaha op ipoker, party of wat dan ook en je moet minimaal 25 cent blind betalen. Op iPoker heb je normaal 2 tafels voor 4 cent. Als je puur recreatonieel speelt heb ik geen zin om minimaal 3 dollar kwijt te zijn om een flop te zien. Over bijvoorbeeld BWin wil ik het helemaal niet hebben. Als je daar 4 handen speelt denk je: Wat ben ik in hemelsnaam aan het doen.

Maar ook ondanks het grotere aanbod op Stars dan alle andere sites/platforms speel ik daar gewoon liever vanwege de software. Niet de badbeats factor maar gewoon hoe snel het is, het aantal opties etc. VInd het bij iPoker al een groot gemis dat je de lobby niet full screen krijgt. Nogmaals, om het verslavend te noemen vind ik wat ver gaan ;) Hoe jij het ondervind is jouw keuze :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb mijn startkapitaal op betfair laten komen
daar valt de lay out nog net te pruimen

maar idd
'sit & wait' zou een beter naam zijn voor de toernooikes
wel cool als ge daar all in zijt dat de percenten erbij komen :)

stars zou da beter ook doen

ik ga nu keihard lezen en studeren op deze site en dan voor de zoveelste keer herladen
maar enkel met geld dat ik bijeenfiets via woon werkverkeer :)

ik moet en zal goed worden !

of, nee, ik herlaad niet en spendeer meer tijd aan mij vrouw en kinderen !!! _confused:

een jonge vader die vroeger niet materialistisch was ingesteld X(

Beantwoorden
Citeren

maybe kan je ook een sponsorloop houden voor je bankroll :coolface:

Beantwoorden
Citeren
pollentier
PokerStrategist

in b4 wafelenbak

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd