Skip to forum
Robin eat Paleo? He...

Meldingen
Alles wissen

Robin eat Paleo? Help me Erwin/Rogier/Robbie! (afvalblog)

420 Berichten
61 Gebruikers
0 Reactions
14.4 K Bekeken
robinripper

Ik heb door de jaren lekker met m'n gewicht zitten yoyo'n. van 85 naar 100 naar 75 naar 90 naar 80 naar nu weer 100kg.

Ik ging altijd afvallen door gewoon meer te sporten en minder te eten. Echter is mij recentelijk verteld dat er een betere methode is om gewicht te verliezen zonder dat je een hongergevoel krijgt.

Ik ga in dit blog gewichtverlies bijhouden en zal posten wat ik elke dag eet.

Ik heb wat before pictures, maar zijn semi-nude dus pretty NSFW and also maybe not for the fainthearted :P

Spoiler

wat het bijv was toen ik 80kg was:

Spoiler

Ik heb eigenlijk nog niet zo'n goed idee van wat ik nou allemaal wel en niet mag eten en wat nou wel en niet goed is volgens dit paleo gebeuren maar zal in ieder geval alleen water/thee drinken.

Zal proberen pics te maken van de dingen die ik eet en alles wat ik elke dag eet hier bij te houden.

Ik heb ondertussen ook al Coconut-oil binnen om eten in te maken:

Ook voor vanavond weet ik nog niet precies wat ik ga eten, maar denk aan iets wokbaars.

Normaal snack ik altijd heel veel (koekjes, M&M's, (witte) chocola) en wil gezondere dingen snacken, heb voorlopig iig wat fruit en noten gekocht. Maar had alweer begrepen dat ik ook niet teveel daarvan mag eten dus we zullen we zien.

Verder eet ik 2x per week bij m'n moeder en 1x per week met m'n vader in de stad ergens. Dus moet even kijken hoe ik ga zorgen dat die dagen ook niet uit de hand lopen.

Laat het gezond leven maar beginnen!

Beantwoorden
Citeren
419 replies

Gewoon als een malle gaan sporten en ALLEEN maar gezond eten, gaat echt supersnel dan! Succes! :D

Beantwoorden
Citeren

succes en hop aan de kwarkjes savonds :P

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

Succes man!

Ik zou eigenlijk ook eens iets aan men gewicht moeten doen.
Weeg atm 88 en men max was 93 oid.
Dit zou toch naar de 80 moeten maar ik ben gewoon te lui om te sporten.
In ieder geval enkel water drinken (geen frisdrank, bier ect) helpt al een heel eind.
Zo ben ik wel al eens 5-6 kilo afgevallen op 2 maand tijd.

Dus bij deze probeer ik komende maanden ook op men eet/drinkgewoonten te letten. Alleen eet ik zo graag pasta/rijst/friet ect :rage:

Beantwoorden
Citeren
Nivlem

Respect voor het plaatsen van die pics! Succes in je challenge ook :).

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

succes robin

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

Goed idee! Je oogt ook een stuk happyer op die laatste foto's, maar dat is misschien ook omdat je toen niet in je kamer stond.
Gl!

Wil je btw nog betten op hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde tijd? Kan denk wel stimulerend werken :P

Beantwoorden
Citeren

Ik ben ook met ongeveer hetzelfde bezig.:)

Voor zover ik weet veel groenten eten, vlees en eieren.

Suikers en carbs zoveel mogelijk vermijden.

Dat is wat ik heb onthouden van wat timothy en elias me vertelden:).

Veel scc ermee.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Haha lijkt wel of 't verschil tussen 80 en 100kg puur en alleen bij je hoofd op komt. :P

Maar succes!

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Thanks for the support.
Vanmorgen had ik al ontbeten met 4 eieren + katenspek maar geen pics van want toen had ik nog niet het plan om een blog te beginnen.

Vanmiddag 2 bevroren aardbeien gegeten en zo ff boodschappen doen.
Heb nog burgers in huis dus ga of burgers + ei doen of wat wokken.

Beantwoorden
Citeren
RobbieV

Good luck meneer ripper! We gaan bier drinken in Thailand volgende maand!

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Gogo Blobbin!

Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion

gl :P

Beantwoorden
Citeren
noisecore

[6:15:06 PM] RobinRipper: I <3 small girls

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free

Oorspronkelijk gepost door noisecore

[6:15:06 PM] RobinRipper: I <3 small girls

[18:19:30] Robin Ripper: bij mij mogen ze niet > 138 zijn

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Lies! All lies!

ownee, I do like small girls :) maar er stond 178 ...

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free

Oorspronkelijk gepost door robinripper
Lies! All lies!

ownee, I do like small girls :) maar er stond 178 ...

haha oh shit ik typte het verkeerd :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Varune

sidebets?

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Ik ga zelf niet betten, maar jullie mogen betten wat jullie willen, ik ga zoveel mogelijk m'n best doen paleo te eten en zal sowieso posten wat ik elke dag op heb.... :)

edit:
Valt nog niet mee om aan degelijk vlees te komen blijkt.
Had bij de AH gister al wat hamburgers gehaald die volgens m'n adviseurs echt niet konden met alles wat erin zat.

ingrediënten normale AH hamburgers:

Spoiler

85% rundvlees, water, rijstebloem, aardappelzetmeel, zout, groenten (tomaat ui), specerijen, azijjn, gistextract, glucosestroop, fenegiek, rookdextrose, citrusvezel, aardappel

Net biologische hamburgers gehaald maar zelfs die waren nog niet echt goed genoeg.

ingrediënten bio-burger

Spoiler

92% rundvless, zout, koriander, specerijen, voedingszuur, E325, antiosxidant, E300

E325: Natriumlactaat. Oorsprong: Natriumzout van melkzuur (E270), een natuurlijk zuur, geproduceerd door melkzuurbacteriën in gefermenteerde producten

E300. Ascorbinezuur, Vitamine C, L-ascorbinezuur. Bereiding/oorsprong: Dit is een natuurlijk zuur dat aanwezig is in vrijwel alle fruit en groente

Dus nu maar wat vlees online besteld dat schijnbaar wel goed is. Ik ga echter wel gewoon die bio-burgers opeten want zoerg kan 't vast niet zijn ;)

Beantwoorden
Citeren
iamthedanger

tl;dr

gl fatty 1luv

Beantwoorden
Citeren