Ik heb door de jaren lekker met m'n gewicht zitten yoyo'n. van 85 naar 100 naar 75 naar 90 naar 80 naar nu weer 100kg.
Ik ging altijd afvallen door gewoon meer te sporten en minder te eten. Echter is mij recentelijk verteld dat er een betere methode is om gewicht te verliezen zonder dat je een hongergevoel krijgt.
Ik ga in dit blog gewichtverlies bijhouden en zal posten wat ik elke dag eet.
Ik heb wat before pictures, maar zijn semi-nude dus pretty NSFW and also maybe not for the fainthearted ![]()
Spoiler

wat het bijv was toen ik 80kg was:
Spoiler

Ik heb eigenlijk nog niet zo'n goed idee van wat ik nou allemaal wel en niet mag eten en wat nou wel en niet goed is volgens dit paleo gebeuren maar zal in ieder geval alleen water/thee drinken.
Zal proberen pics te maken van de dingen die ik eet en alles wat ik elke dag eet hier bij te houden.
Ik heb ondertussen ook al Coconut-oil binnen om eten in te maken:

Ook voor vanavond weet ik nog niet precies wat ik ga eten, maar denk aan iets wokbaars.
Normaal snack ik altijd heel veel (koekjes, M&M's, (witte) chocola) en wil gezondere dingen snacken, heb voorlopig iig wat fruit en noten gekocht. Maar had alweer begrepen dat ik ook niet teveel daarvan mag eten dus we zullen we zien.
Verder eet ik 2x per week bij m'n moeder en 1x per week met m'n vader in de stad ergens. Dus moet even kijken hoe ik ga zorgen dat die dagen ook niet uit de hand lopen.
Laat het gezond leven maar beginnen!