Win een backdeal voor de Battle of de Donkeys!
In deze thread kan je de link posten.
Zie ook het nieuwsbericht: Win een backdeal voor de Battle of the Donkeys (24 aug)
Groeten,
Leo
Win een backdeal voor de Battle of de Donkeys!
In deze thread kan je de link posten.
Zie ook het nieuwsbericht: Win een backdeal voor de Battle of the Donkeys (24 aug)
Groeten,
Leo
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Daar gaan we dus allemaal NIET posten![]()
Alsof je dat nog moet vragen
![]()
Op vakantie deze zondag, dus wij zullen voor de eerste keer niet meestrijden. Succes allemaal, heb al wat leuke blogs gezien!!!!
Oow, vandaar dat er opeens allemaal blogs gestart worden, nu ik dit nieuwsbericht zie ![]()
Hier de mijne dan ook maar:
WPTRay's, SSS Mansion run to 600 points
Ik heb mijn blog vandaag geopent en het beschrijft hoe ik mijn volledige Bankroll van 3000$ ben kwijtgeraakt en hoe ik deze opbouw sinds 2 weken terug.
Ik zal waarschijnlijk niet genoeg hits krijgen en hij is nog zwaar onder constructie, maar een beetje gratis reclame voor mijn blog is nooit verkeerd
Sorry allemaal, ik heb gewoon ff niet de mogelijkheid ze allemaal te lezen. Daarom post ik maar helemaal niet, want ik wil eigenlijk in elke thread iets schrijven. Dus kan ik het net zo goed nalaten denk ik....
Ben nog uitgeput van gisteren
Wanneer worden de winnaars eigenlijk bekend gemaakt?
Of zijn deze d.m.v. een privé bericht op de hoogte gesteld?
Hey Ray,
Ze komen er aan hoor, dont worry. Over een uurtje worden hier de winnaars gepost en zal er tevens een nieuwsbericht verschijnen ![]()
Groeten,
Leo