Skip to forum
PokerStrategy.com V...

Meldingen
Alles wissen

PokerStrategy.com VIP Tour 2012: Londen, 14 April 2012

15 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
943 Bekeken

De volgende stop van de PokerStrategy.com VIP Tour is bekend. Ga net als vele andere PokerStrategy.com Diamond en Black Members naar Londen op 14 april 2012!

Hoe kan ik mee met de PokerStrategy.com VIP Tour?

Iedereen die op een dag tussen 1 februari 2012 en 9 april 2012 de Diamond of de Black Member status had, is uitgenodigd voor dit weekend.

Om je te registreren voor dit event stuur je ook een e-mail naar events@pokerstrategy.com met daarin de volgende details:

• Jouw PokerStrategy.com nickname
  • Jouw voor- en achternaam
  • Eventuele bijzondere omstandigheden (zoals allergieën, speciale eetvoorschriften etc.)

Tiger Tiger is een bekende locatie in hartje West End. Het is een restaurant, bar en club ineen. Tiger Tiger bestaat uit vijf unieke area's waar je naar gelang rond kan lopen. Zo is er bijvoorbeeld het 'Groovy Wonderland', in dit deel mixt de DJ de laatste hits met retro classics. Je kan ook naar de sfeervolle 'White Room' of de 'Opal Bar'. Of naar de 'Tiger Bar', waar je kan dansen op hits van een aantal jaar geleden.

Wat is de planning?
18.00 - 19.00 uur Ontvangst in het Tiger Tiger restaurant.
19.00 - 22.00 uur Diner in het restaurant
22.00 - 03.00 uur Spetterend feest in de Tiger Tiger - met uiteraard een aantal free drinks
Het PokerStrategy.com team is natuurlijk de hele avond aanwezig om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt.
En er is PokerStrategy.com merchandise voor alle gasten

Na de ontvangst bij de Tiger Tiger gaat iedereen aan tafel, waarna je van een drie uur durend 3-gangen diner inclusief drinks kan genieten. Daarna begint het feest pas echt en kan je helemaal los gaan in de Tiger Tiger club. We zorgen uiteraard voor een aantal gratis drankmunten!

Adresgegevens
Tiger Tiger
29 The Haymarket, London
SW1Y 4SP
website
Google Maps

Een speciaal aanbod voor jou:
Bij één van de meest exclusieve hotels in Londen, het Grosvenor House, hebben we een speciale prijs weten te regelen voor een hotelovernachting. De hoeveelheid beschikbare rooms is echter beperkt en de reservering kan alleen via e-mail plaatsvinden. Alle informatie over dit speciale aanbod en alle voorwaarden, krijg je als je een e-mail stuurt naar: events@pokerstrategy.com.

Club Tiger Tiger foto's

White Room & Tiger bar

Groovy Wonderland

Opal bar

Mocht je nog vragen hebben over dit topevent, stel ze dan gerust in de thread. Hopelijk zien we je in Londen!

Jouw team van PokerStrategy.com

Beantwoorden
Citeren
14 replies
Yoghi

Waar is dat diner en welke club?

Heb nogal vaak mijn twijfels wanneer het over 1 van de beste gaat, zeker wanneer het in Londen is. Grosvenor House is bv helemaal niet exclusief, het is gewoon een chique/duur hotel op een supergoede locatie, maar daar heb je er hier wel heel veel van.

Maar alles bij elkaar lijkt het me wel een leuk event, komen er nog mensen van deze community?

Beantwoorden
Citeren

Maybe dat ik ga als er meer uit NL gaan :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Waar is dat diner en welke club?

Over de locaties mogen we nog niks zeggen. Maar ons Eventsteam zorgt er altijd voor dat die top zijn. Ga er vanuit dat het deze keer niet anders is. In de komende weken zal er meer informatie komen. :)

Maybe dat ik ga als er meer uit NL gaan

Londen is erg goed te doen voor mensen uit NL/BE. Dus we hopen dat er uit onze community ook een paar mensen gaan.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Ik ben zeker geïnteresseerd.

Beantwoorden
Citeren
chaserr

Klinkt wel tof even sng's op ander netwerk spelen, trein/auto en je bent zo inderdaad in Londen.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

mss ben ik ook wel in , koppel ik er weekendje met gf aan ofzo
jammer dat het geen +1 is :rolleyes: :D

Beantwoorden
Citeren
Gerv

In :)

Beantwoorden
Citeren

De locatie voor het event is ondertussen bekend! Meer info in de openingspost. :)

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Het bevestigt wel een beetje wat ik al zei over 1 van de beste ;)

Beantwoorden
Citeren
HeateN

Hoi,

Mag je ook een gf meenemen naar het eigenlijke feest? Of is het exclusief voor Diamond members en geen gf's?

MVG,

HeateN

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door HeateN
Hoi,

Mag je ook een gf meenemen naar het eigenlijke feest? Of is het exclusief voor Diamond members en geen gf's?

MVG,

HeateN

Hey HeateN,

De meeste events zijn diamond only, zodat het juist ook een mooie gelegenheid is om elkaar te ontmoeten en andere spelers te ontmoeten.

Er zijn wel een paar events waar je ook je vriendin kunt meebrengen. Welke dat precies zijn weet ik niet uit mijn hoofd, ik kan wel even voor je uitzoeken welke dit zijn (in zoverre dit al bekend is).

Beantwoorden
Citeren
HeateN

Hey,

Ok das op zich wel jammer, vind het eigenlijk wel een goed plan om er een weekend aan vast te plakken met gf wat Yoshiwa al zei.
Maar ja das dan wel een beetje lullig om te zeggen jij mag vanavond lekker wat in je eentje gaan doen, ik ga naar een luxe bar toe :facepalm:.

MVG,

HeateN

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Oorspronkelijk gepost door HeateN
Hey,

Ok das op zich wel jammer, vind het eigenlijk wel een goed plan om er een weekend aan vast te plakken met gf wat Yoshiwa al zei.
Maar ja das dan wel een beetje lullig om te zeggen jij mag vanavond lekker wat in je eentje gaan doen, ik ga naar een luxe bar toe :facepalm:.

MVG,

HeateN

Geldt eigenlijk alleen voor het diner sinds de club gewoon open is voor de menigte

Beantwoorden
Citeren
Knien12

20 euro voor de Mac en dat probleem is ook weer opgelost.

Beantwoorden
Citeren