Ga naar het forum
Speciaal Hold'em Ma...

Meldingen
Alles wissen

Speciaal Hold'em Manager 2 aanbod voor PokerStrategen

32 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
5,749 Weergaven
TimPS

Tot 15 april korting op HM2 voor alle PokerStrategen

Hold'em Manager 2 is de bekende poker analyse-software die er op de markt te vinden is. Het houdt al jouw gespeelde handen bij, stelt daar rapporten over op en kan je zo helpen leaks uit jouw spel te halen. Daarnaast houdt het programma grafieken bij van jouw resultaten en die van jouw tegenstanders.

Wie als PokerStrateeg nu de Small Stakes versie of pro versie van Hold'em Manager 2 of Omaha Manager 2 koopt, kan tot 15 april van een korting tot 59% profiteren. Dit aanbod is geldig tot 15 April.

Hold'em Manager 2, in combinatie met al het beschikbare studiemateriaal van PokerStrategy.com, helpt je ongetwijfeld op weg om jouw spel enorm te verbeteren.

holdem manager software  HM2 or OM2 Small Stakes: <del>($59.99)</del>
$25 voor PokerStrategen!

HM2 or OM2 Pro: <del>($89.99)</del>
$55 voor PokerStrategen!

Combo (HM2/OM2 Pro): <del>($149.99)</del>
$99 voor PokerStrategen!

Koop Hold'em Manager 2 nu

Omaha Manager software

De Small Stakes versie trackt alle Hold'em of Omaha handen die gespeeld worden op limieten tot $0,25/$0,50 voor No Limit/Pot Limit en tot $0,50/$1 voor Fixed Limit. Voor wie Sit&Go's of multi-table tournaments speelt, is de Small Stakes versie geschikt voor limieten tot een buy-in van $22. De Pro versie houdt alle handen bij op alle beschikbare limieten.

Waarom Hold'em Manager 2 kopen?

Hold'em Manager 2 is waarschijnlijk de meest krachtige tracking en HUD software die er voor online pokerspelers beschikbaar is.

Hold'em Manager 2 of Omaha Manager 2 importeert al jouw gespeelde handen - terwijl je aan het spelen bent - naar een database, waar ze opgeslagen blijven.

Op deze manier kun je altijd handen herbekijken en jouw vooruitgang en resultaten bijhouden. Ondermeer volgende functies vind je terug bij Hold'em Manager 2:

Statistieken. Nadat HM2 al jouw handen importeert en opslaat in jouw database, krijg je toegang tot allerlei grafieken die je informatie geven over a) jouw speelstijl en b) die van de tegenstander. Dit stelt je in staat om leaks van jezelf aan te pakken en die van andere spelers uit te buiten.

De Heads-up Display, of "HUD", is één van de features die je het vaakst zult gebruiken en enorm nuttig is. Het is een display dat je in real-time, terwijl je aan de tafels zit, informatie geeft over de speelsijl van je tegenstander.

Filters. Dankzij de beschikbare filters, is het mogelijk om specifieke handen uit jouw database te filteren, die het bekijken waard zijn. Zo kun je bijvoorbeeld filteren op handen waarbij je de turn raisede, waarbij je preflop hebt ge-3-bet, enzovoort.

De hand replayer speelt gespeelde handen opnieuw af, zodat je visueel alle gewenste handen kunt herbekijken. Deze tool is enorm geschikt voor session reviews of om met anderen te praten en discussiëren over moeilijke spots.

Widgets die je helpen jouw kennis uit te breiden met tutorials, pokernieuws en strategievideo's, waaronder die van de coaches van PokerStrategy.com!

Hold'em Manager ondersteunt alle pokerrooms van PokerStrategy.com.

Voor meer informatie vind je hier een volledig overzicht van HM2 en OM2.

Ik beschik al over Hold'em Manager, kan ik van dit aanbod profiteren?

Als je al over Hold'em Manager 1 beschikt, dan kun je nu upgraden naar Hold'em Manager 2 voor dezelfde prijs als de korting op het Hold'em Manager 2 product. Het is nergens mogelijk om goedkoper over te schakelen naar Hold'em Manager 2 als via PokerStrategy.com. Het maakt niet uit wanneer je jouw Hold'em Manager 1 aangeschaft hebt: deze kortingen zijn voor iedereen geldig.

Hold'em Manager 1 of Omaha Manager 1 small stakes spelers kunnen upgraden naar HM2/OM2 small stakes voor $25.

Hold'em Manager 1 or Omaha Manager 1 pro spelers kunnen upgraden naar HM2/OM2 pro voor $55.

Hold'em Manager/Omaha Manager 1 combo spelers kunnen upgraden naar HM2/OM2 combo voor $99.

Als je al over Hold'em Manager 2 beschikt, dan kun je de 'branded' PokerStrategy.com Hold'em Manager 2 aanschaffen, door jouw huidige software te deïnstalleren en het hier opnieuw te installeren.

Als je wil upgraden naar bv. de pro versie, dan kan dat natuurlijk ook.

De PokerStrategy.com versie van Hold'em Manager 2 heeft nieuwe features zoals een handreplayer met een PokerStrategy.com lay-out en feeds naar onze nieuwssectie en strategievideo's.

Hold'em Manager 2 Webinars

Hold'em Manager 2 host "webinars" over hoe je hun software het beste kan gebruiken om jouw spel te verbeteren. Deze webinars zijn gericht op voormalige Elephant klanten en zullen je helpen bij de overstap naar Hold'em Manager 2. Ook voor spelers die de software al gebruiken is het interessant om volgen, zodat je jouw kennis van het programma kunt verbeteren en optimaal gebruik kunt maken van alle opties.

Volgende onderwerpen komen aan bod:

• Hold'em Manager 2 leren gebruiken

• Een algemene voorstelling van Hold'em Manager 2 en de beschikbare opties

• Nieuwe features van Hold'em Manager 2 voor Elephant gebruikers

De webinars vinden op onderstaande dagen/tijdstippen plaats:

• Woensdag, 21 maart om 20:00 uur

• Maandag, 26 maart om 21:00 uur

• Zondag, 2 april om 00:00 uur

• Dinsdag, 10 april om 21:00 uur

Je kunt de webinars volgen via www.webex.com. Meer details vind je de komende dagen via de nieuwssectie van PokerStrategy.com en het forum.

Beantwoorden
Citeren
31 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Voor vragen over de aanbieding kunnen jullie altijd in deze thread terecht of via een ticket naar onze klantenservice

Voor (technische) vragen over Hold'em Manager 2 kun je terecht op ons software forum:

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Ben nu PT4 (beta) aan het proberen maar voor $25/$55 is de keuze snel gemaakt.

Wel 1 vraagje:
Als ik nu de small stake versie koop is deze dan later ook up te daten naar de Pro-versie? En wat zijn daar de kosten dan van? Waarschijnlijk ga ik toch direct voor de pro-versie.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

Super aanbod!

Ik zou graag de Small stakes versie van HEM2 aan willen schaffen. Op dit moment heb ik de trail. Heb wel een aantal vragen:

1) Hoe kan ik van het aanbod gebruik maken? Voor zover ik het nu zie moet ik gewoon 60 dollar neerleggen voor de small stakes versie. Misschien met andere woorden: Hoe zorg ik ervoor dat HEM mij herkent als pokerstrateeg?

2) Kun je betalen met moneybookers?

3) Krijg je 2 geldige codes of 1?

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey michel2311,

Je kunt inderdaad wanneer je de small stakes versie hebt, daarna ook upgraden naar de pro versie. Na 15 april zal de prijs dan echter wel hoger liggen dan $55. Dus als je overweegt sowieso te upgraden, dan kun je het beste nu in 1 keer de pro versie voor $55 halen.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

@ plompoker:

Wanneer je via onze link naar de site van Hold'em Manager gaat, dan zou je automatisch een soort kortingscode moeten ontvangen en op de speciale PokerStrategy.com-hold'em manager pagina moeten komen.

Volg daarvoor even deze link:

De website waar je dan uitkomt zou er moeten uitzien als op onderstaand screenshot. Als dat niet zo is, probeer dan eerst even je browsercookies te verwijderen en dan opnieuw naar de website te gaan via de link

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

Hey Lanfear,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga eens ff kijken zo of het allemaal lukt :D

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Plompoker
Hey Lanfear,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga eens ff kijken zo of het allemaal lukt :D

Laat het anders zeker even weten als je er nog niet uitkomt _cool:

Beantwoorden
Citeren
StormXL

Hier loopt de installatie al :)
Leuk aanbod, top :f_thumbsup:

(je mag deze versie legaal installeren op 2 pc's)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Thanks voor het aanvullende antwoord Storm! _biggrin:

En om vraag 2 dan ook nog te beantwoorden:
Je kunt ook betalen met Moneybookers inderdaad.

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Lanfear bedankt voor je antwoord. Maar ik zie dat het verschil tussen de 2 versies al standaard $30 is. Dus ik ga voor de small-stakes versie en als ik ook boven de NL50 geraakt doe ik wel een upgrade.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

Fck yeah, Alles gelukt:) Heb nu de small stakes versie van HEM2. Bedankt PS! :heart:

Beantwoorden
Citeren
Tailyn

Zijn er ook acties beschikbaar voor tableninja? Want naar mijn weten zit dit niet standaard bij HM2 right?

Beantwoorden
Citeren

Ik zie alleen HEM2. Waar klik ik voor de Omaha small stakes versie?

Beantwoorden
Citeren

lol dit kan ik niet laten gaan..downloading hm2 + key al binnen weee :)

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door Tailyn
Zijn er ook acties beschikbaar voor tableninja? Want naar mijn weten zit dit niet standaard bij HM2 right?

Dit is helemaal geen onderdeel van HM, dus zit er NOOIT bij.

Beantwoorden
Citeren
Tailyn

Oorspronkelijk gepost door rrrood

Is dat niet wat ik zeg?:p Ik vraag of er ook acties available zijn. Is TableNinja ook niet binnen de HM-interface te gebruiken? Kan me zoiets herinneren aan de linker-zijde.

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door rrrood

Is dat niet wat ik zeg?:p Ik vraag of er ook acties available zijn. Is TableNinja ook niet binnen de HM-interface te gebruiken? Kan me zoiets herinneren aan de linker-zijde.

mja nu je het zegt... Kijk anders ff op de site.
Verder is table of interest dan ook nog wel een welkome aanvulling op tableninja. Maar de site van dat progje doet het bij mij niet meer, dus kan niet kijken voor je :(

Beantwoorden
Citeren
Tailyn

Thanks anyway, zal het vanavond even verder uitzoeken! Wel mooie aanbieding imo.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door bassieundadriaan
Ik zie alleen HEM2. Waar klik ik voor de Omaha small stakes versie?

Wanneer je alleen de Omaha versie van de software wilt hebben, ga dan wanneer je op de website bent, bovenin onder het oranje "hold'em manager" naar OM2.

Onder de tab OM2 vind je de Omaha Manager voor de juiste prijzen _cool:

Extra Apps
Wanneer je extra Apps bij je Hold'em Manager wilt, bijvoorbeeld TableNinja, SnGWizard, Leak Buster etc, dan kun je deze selecteren zodra je een van de hold'em manager producten in de winkelwagen gestopt hebt.

Wanneer je 1 van de versies selecteert en "add to cart" klikt, kom je namelijk op onderstaande pagina uit waar je jouw apps direct kunt bijbestellen. (Momenteel zijn daarvoor echter geen aparte actie met kortingen)

Beantwoorden
Citeren