Ik krijg dus zojuist een melding dat mijn identiteitscheck is afgekeurd. Nu weet ik dat er in de bijgevoegde informatie staat dat er geen informatie wordt gegeven over de redenen van afkeuring, maar ik ben toch wel erg teleurgesteld en vraag mij toch af wat mogelijke redenen kunnen zijn voor de afkeuring. Voor mijn gevoel heb ik namelijk alles juist gedaan! Weet iemand hier wat meer vanaf?
Een mod of GM zal wel reageren, aangezien je hebt aangegeven dat je broer op hetzelfde adres woont en ook een PS account heeft.
Geduld
heb het zelfde gehad alleen mijn vriend had al een acount heb dus geen bonus gehad (bankrol van 50$) maar voor de rest ken je overal aan mee doen als je de link van ps gebruikt als jij je aanmeldt bij een nieuwe pokerroom
Hey Feelthebeats,
Ik zie ook niet meteen een reden waarom jouw ID-check werd afgekeurd. Hoewel we verder niets over de precieze redenen kunnen meegeven, heb ik onze veiligheidsafdeling gevraagd om jouw account en ingestuurde documenten nogmaals te bekijken.
Ik hou je op de hoogte!
Met vriendelijke groeten,
Tim
Hartelijk dank! Want mij overigens zeer goed doet is dat je hier erg goed en snel wordt geholpen, complimenten daarvoor!
als je dan toch bezig ben dan ken je gelijk naar die van mij kijken?????
alles over 1 kant tochhhhhhh
:f_cry:
Oorspronkelijk gepost door misshummel
als je dan toch bezig ben dan ken je gelijk naar die van mij kijken?????
alles over 1 kant tochhhhhhh![]()
:f_cry:
Anders maak je even een topic aan, waar je de situatie uitlegt?
Hey misshummel,
Dat is in jouw geval helaas niet mogelijk. Zoals gezegd kunnen we over de reden van afkeuring verder geen informatie geven, maar in jouw geval is de beslissing onomkeerbaar. Excuses voor de eventuele teleurstelling.
Zoals je zelf al zei kun je wel gewoon op jouw aan PokerStrategy.com gekoppelde account blijven spelen en zo gebruik maken van al onze andere promoties en aanbiedingen.
Oorspronkelijk gepost door Feelthebeats
Hartelijk dank! Want mij overigens zeer goed doet is dat je hier erg goed en snel wordt geholpen, complimenten daarvoor!
Graag gedaan hoor. Zodra er meer informatie is, laat ik het je zeker weten!
Met vriendelijke groeten,
Tim
Goed nieuws, feelthebeats. Je bent nu een goedgekeurd PokerStrateeg, nogmaals van harte (en nu officieel) welkom! ![]()
Ik heb de transfer van jouw startkapitaal hier alvast herstart. Als alles goed gaat en je de instructies via onze downloadhandleiding goed hebt opgevolgd, staat het startkapitaal nu binnen de 48 uur op jouw Poker770 account.
Erg veel succes en plezier ermee. Hopelijk houd je ons via dit forum op de hoogte van jouw progressie!
Als je verder nog vragen hebt, aarzel dan zeker niet om ons opnieuw - via het forum of via een ticket - te contacteren. We helpen je steeds met plezier verder!
Groetjes,
Tim
he tim zou jij misschien die van mij ook willen controleren vindt het een beetje vreemdt broer of vriend kom op het zelfde neer ??? zou jij me kunnen helpen
Hey misshummel,
Dat is in jouw geval helaas niet mogelijk. Zoals gezegd kunnen we over de reden van afkeuring verder geen informatie geven, maar in jouw geval is de beslissing onomkeerbaar. Excuses voor de eventuele teleurstelling.
Zoals je zelf al zei kun je wel gewoon op jouw aan PokerStrategy.com gekoppelde account blijven spelen en zo gebruik maken van al onze andere promoties en aanbiedingen.
Ik had het daar al voor je beantwoord
Wat een fantastisch nieuws! Nogmaals erg bedankt voor de genomen moeite Tim! Ik ga eens even goed m'n best doen, en ik zal jullie van de resultaten op de hoogte houden!
Tim toch nog bedankt dat je heb willen kijken en RRROOD denk echt dat hun er niks aan kunnen doen. ik denk dat ik mijn vent/vriend eens aanmoet pakken ♠_evil: die zal misschien wel meer weten
Oorspronkelijk gepost door misshummel
Tim toch nog bedankt dat je heb willen kijken en RRROOD denk echt dat hun er niks aan kunnen doen. ik denk dat ik mijn vent/vriend eens aanmoet pakken ♠_evil: die zal misschien wel meer weten
Denk t ook ♠_evil: