Skip to forum
Go for Status-Chall...

Meldingen
Alles wissen

Go for Status-Challenge: Tim & Rene Go Platinum [Gib pics ITT]

298 Berichten
40 Gebruikers
0 Reactions
11.2 K Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Met al het werk hier in Gibraltar schiet het pokeren er voor de CMs helaas wel eens bij in, waardoor er hier niet altijd consistent gegrind wordt. Het is niet altijd even eenvoudig om - na 10 uur per dag bezig te zijn met poker - ook nog eens een grindsessie op regelmatige basis te organiseren.

Anderzijds houden we beide van poker en is zelf spelen toch nog altijd leuker dan anderen advies geven bij het spelen. Dus toen we zagen dat de ...

Go for Status promotie

... georganiseerd werd, roken we onze kans.

Toen we afgelopen weekend bier aan het grinden waren (dat lukt ons namelijk wel regelmatig _biggrin: ) en nogmaals tot de conclusie kwamen dat het pokervolume van deze maand weer een regelrechte fail was, ontstond het volgende idee:

Grinden voor de Platinum-status en $50 cash

Omdat het dankzij de Go-4-Status promotie nu eenvoudiger is om deze status te bereiken - en die naar onze bescheiden mening toch wel tamelijk wat prestige heeft - willen we het spel de komende maand serieus opnemen en minimaal 20 dagen grinden.

Tim zich zal focussen op NL cashgames en ik me vooral richt op SnG's.

De Opzet

Uiteraard is het niet de bedoeling om te grinden als een malle zonder verstand of doel. Dus:

- We zullen ons dus houden aan een goed bankroll management

- Naast onzin, hier ook regelmatig nuttige posts maken _biggrin:

- Bezig gaan met content

- Uiteraard volgen we de opzet van de go-4-status-promo en we moeten dus 20 dagen lang 90 StrategyPoints halen. (1 dag van bijvoorbeeld 400 mag, maar geeft geen bonus)

Falen of Halen?

De challenge is officieel geslaagd als we beide de aan het einde van de maand de Platinum-status bereikt hebben.

Mocht 1 van ons het niet halen, dan moet daar natuurlijk iets tegenover staan. Wat dat wordt, kondigen later nog aan.

Om het succesvol af te ronden kunnen we jullie steun natuurlijk van harte gebruiken! Samen sta je immers sterker. Dus volg ons, en laat ook hier weten als je zelf een go-4-status challenge hebt, zodat we jullie ook kunnen volgen!

Als afsluiter een plaatje, van mezelf (rechts) en Tim (links)

Beantwoorden
Citeren
297 replies
TimPS

Ik wil hier al bijna een placeholder voor failed zetten, maar laten we positief blijven :D

Ikzelf zal dus, zoals aangegeven, voornamelijk NL25 shorthanded gaan spelen. Het doel - naast deze challenge halen - is uiteraard ook om winstgevend te spelen en door te groeien in de limieten. Omdat BRM nooit echt mijn ding is geweest, maar ik het in deze grind wel degelijk nodig ga hebben, is hier alvast mijn BRM schema:

Startroll: $700

Ik ben van plan om naar NL50 te gaan bij $1.000 - en terug naar NL25 te keren bij $800.

Daarnaast stap ik bij $500 terug over naar NL10 - en weer omhoog bij $625.

Niet het meest uitgebreide BRM-schema ooit, maar nu we toch positief aan het wezen zijn, gaan we er voor de gemakkelijkheid maar van uit dat mijn grafiek er zo gaat uitzien...

... en ik me van dat BRM-gedoe niet teveel hoef aan te trekken :f_grin:

Zoals ook aangegeven in bovenstaande post en het nieuws (dat morgen verschijnt), zal het geen makkelijke klus worden. Jullie steun wordt dus uitermate op prijs gesteld.

Ga je zelf ook grinden voor de Gold of Platinum status? Waarom er dan zelf ook niet over bloggen! Laat je linkje hier dan zeker achter, zodat we allemaal de gewenste status - en cash - in april binnenhalen.

Good luck to us!

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

omdat mijn placeholder nog leeg is geef ik jullie om het goed te maken in de spoiler even een threadsaver

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Leuk mannen! Veel succes!! :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren

Leuke challenge! :) Heel veel succes heren! :)

Beantwoorden
Citeren

Gl beide!

Beantwoorden
Citeren
Nuk3F4rt

Ik zit er ook aan te denken om voor platinum te gaan met de promotie :)
Succes beide iig!

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt
Succes beide iig!

Nice! Laat het ons zeker weten of je al dan niet op schema zit :)

Ik denk dat Platinum zelf worden wel zou moeten lukken, persoonlijk, aangezien ik een aanzienlijk volume kan draaien op een dag. Echter, in deze promotie, is de grootste uitdaging natuurlijk om 20 dagen lang consistent te grinden. Ik ben benieuwd...

Volgende blog-update bevat alvast een aantal Gib-pictures, omdat we van de gelegenheid gebruik willen maken om jullie ook even Gibraltar voor te stellen.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Ik voel een challenge komen?:P
Ik ga nl ook voor die platinum shizzle ;)

Mss kan ik ook nog participaten? Probleem is obv niet de SP , maar de 20 dagen.
Mss moet ik er iets aan koppelen ivm eens in GIb langskomen ofzo , het wordt wel eens tijd dat ik eens op office langskom lijkt me? :P

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Goed plan yoshiwa. Als je slaagt, betalen de CM's jouw reis naar Gib :D Dat lijkt me nou eens een goeie haha!

Beantwoorden
Citeren
Nuk3F4rt

Oorspronkelijk gepost door TimPS

Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt
Succes beide iig!

Nice! Laat het ons zeker weten of je al dan niet op schema zit :)

Ik denk dat Platinum zelf worden wel zou moeten lukken, persoonlijk, aangezien ik een aanzienlijk volume kan draaien op een dag. Echter, in deze promotie, is de grootste uitdaging natuurlijk om 20 dagen lang consistent te grinden. Ik ben benieuwd...

Volgende blog-update bevat alvast een aantal Gib-pictures, omdat we van de gelegenheid gebruik willen maken om jullie ook even Gibraltar voor te stellen.

Als ik voor Platinum ga, ga ik dit ook op WPT NL25 SH doen :P
Dan zal ik je wel eens tegenkomen lijkt me, wat is je nick?
Je moet 20 dagen $20 raken op WPT, wat me wel te doen lijkt in ongeveer 1,5-2u per dag op NL25?!?

Beantwoorden
Citeren
Zeffke

GL all

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Bedankt voor de aanmoedigingen!

@ Nuk3F4rt: het zal uiteraard in de praktijk nog moeten blijken, maar ik schatte in dat het zo'n 1.000 handen per dag waren, wat toch algauw neerkomt op 3 uurtjes grinden (als je 6 tafels speelt). Het zou ook minder kunnen zijn, maar in mijn planning heb ik daar rekening mee gehouden.

Ik moet mijn account nog aanmaken bij WPT Poker, dus wat die nickname betreft... Nog geen idee. Iemand een tip? _cool:

@ yoshiwa: nice! Lijkt me zeker leuk om jou eens op bezoek te hebben hier in Gibraltar. Uiteraard ben je meer dan welkom om deel te nemen aan deze challenge _cool: Misschien kun je jezelf belonen met een tripje Gibraltar, als je slaagt? Slaapplek kunnen we vast en zeker wel voor je regelen!

Beantwoorden
Citeren
JanJB

Succes dames! Als ik trouwens 20 dagen die punten haal en die maand ook diamond word, krijg ik dan ook 50? Altijd makkelijk meegenomen:)

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Oorspronkelijk gepost door JanJB
Succes dames! Als ik trouwens 20 dagen die punten haal en die maand ook diamond word, krijg ik dan ook 50? Altijd makkelijk meegenomen:)

Als je 20 dagen lang 90 SP's haalt, dan krijg je én de bonuspunten én de $50 cash; diamond of niet! :P

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Omdat Gibraltar bij de meeste van onze leden altijd een beetje tot de verbeelding spreekt en foto's van dit mooie "land" altijd goed scoren, zullen we jullie ook daarvan voorzien in deze blog. Hier alvast een eerste greep uit de fotocollectie.

Een leuke binnenkomer - inmiddels al weer meer dan een halfjaar geleden - om opgepikt te worden aan de luchthaven door onze bedrijfswagen.

The Rock!

Uitzicht vanop de Rock.

Inwoner van de Rock :f_biggrin:

Gibraltar - groter is het niet.

Dakterras Eurotowers - Gibraltar, waar ik de eerste 6 maanden woonde.

Ronda, niet zo ver hier vandaan.

Naast pokerupdates, komen er dus ook meer van dit soort dingen. Hopelijk niet enkel om de aandacht van ons slecht pokerspel af te leiden :coolface:

Beantwoorden
Citeren
JanJB

Oorspronkelijk gepost door TimPS

Oorspronkelijk gepost door JanJB

Als je 20 dagen lang 90 SP's haalt, dan krijg je én de bonuspunten én de $50 cash; diamond of niet! :P

Chill

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr

GL! ^^

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Thanks voor de aanmoedigingen!

De eerste dag wordt in ieder geval een mooie dag, zondag 1 april met de Ronde van Vlaanderen op de achtergrond. Dat heet: als we die hier somehow kunnen streamen.

Want helaas zijn de Britten niet zo verzot op wielrennen en zenden ze liever op 4 kanalen een herhaling uit van Arsenal vs. West brom uit 1987, een wedstrijd die eindige in een epische 1-0 overwinning voor de gunners.

Mijn top 5 voor de Rond vind je in wcgrutto's "Koers, koers koers-topic". (er zijn pas een paar koersen geweest, dus je kan nog zonder al te veel achterstand instappen).

Hoe gaat het weer zijn zondag in Vlaanderen? Wordt het een glibberige regenkoers, of wordt het zonnig?

Beantwoorden
Citeren
JanJB

Zondag wordt Boonen:)

Beantwoorden
Citeren