Zo ik vond een verwaarloosde blog hier.....
Laat ik em weer eens oppakken dan maar en in een nieuw jasje steken.
Geen idee of uberhaubt iemand dit nog gaat lezen maar let's give it a try !
Ik heb op Poker770 een $50 br gekregen die volgens mij in 5x$10 word gestort en dan elke week een tientje, heb eigenlijk geen idee
Anyway was met m'n $10 op 2 tafels 6max 2nl begonnen en de teller staat na 3 dagen op $30.50 en dan krijg ik als het goed is nog die $40 van poker770/pokerstrategy.
Ik wou wel zeggen dat ik de software mega gaar vind maar het allergrootste voordeel wat dat punt kan goedmaken is het niveau van de spelers daar, het lijkt wel "Microstakes-Heaven', of mijn creatieve reads zijn zo goed of er zitten 10 jarige kinderen te spelen op die site haha.
Maargoed ik dacht laat ik m'n blog weer eens oppakken dus.
Wat m'n doelen worden en challenges die ik mezelf stel weet ik pas als ik mn volledige Br heb, want met $30 is eigenlijk geen 1 stake verantwoord te spelen.
Laat ik dus maar hopen dat ik m'n $40 snel heb en er ondertussen wat profit mee pak.
Owja ik moet zo erg wennen aan die software dat ik nu max maar 6 tafels kan spelen en eigenlijk irriteer ik me er mateloos aan maar geld blijft geld en wie weet wen ik er een keer aan en kan ik weer 16+ tafels grinden.
Gr Bas