Als de tafels te klein worden bij het tilen, dan is tilen dus inderdaad geen optie.
Dan ga je dus beter stacken of cascaden. Bij stacken liggen alle tafels op elkaar en zie je dus altijd maar 1 tafel. Bij cascaden liggen ze schuin over elkaar zodat je van elke tafel nog wel de rand ziet, maar opnieuw zie je maar 1 tafel tegelijk.
Zelf speel ik vaak op een netbook, met een scherm dat dus nóg kleiner is, gewoon gestackt en met TableNinja. Via TableNinja kan ik heel snel door de tafels bladeren via A of Z (en TAB voor de actieve tafel). Elke tafel is gewoon nagenoeg full-size zodat ik zonder problemen de HUD kan aflezen.
Grote nadeel t.o.v. tilen, is dat je bij tilen een tafel kan identificeren door zijn positie op je scherm. Bij cascaden of stacken zie je elke tafel nagenoeg full-screen en is het dus lastiger te onthouden wat waar gebeurt. Het enige houvast dat je dan hebt zijn de avatars van de tegenspelers.
Het is wellicht persoonlijk, maar ik vind het dan weer een voordeel dat er maar 1 tafel tegelijk zichtbaar is en ik gewoon altijd voor me uit kan kijken. Bij tilen moeten je ogen constant over het hele oppervlak van tafel naar tafel springen. Ik word er bijna letterlijk gek van... zal de ouderdom zijn :).
EDIT: of zoals Erwin hierboven aangeeft kan je ook de tafels iets kleiner dan fullsize, maar nog groot genoeg, maken, en ze dan voor een groot stuk laten overlappen. Dan heb je het positie-voordeel van tilen, terwijl je nog altijd de tafels vrij groot te zien krijgt.