Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Hoi Hoi PS leden

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
566 Bekeken

Goedendag Pokerstrategy leden,

Ik ben Jean-Paul 26 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik speel nu al een tijdje poker maar steeds met tussen stops. Ik vind het een leuk spel en daarom wil ik wat serieuzer worden. ik ben hier terecht gekomen door een vriend van mij en ik vond het gelijk een goed forum. Ik speel op dit moment 4nl no limit holdem op Pokerstars met een bankroll van €35 voorheen speelde ik ook wel op FTP. Me br schommelt nogal en dat wil ik veranderen. Ik wil mij vanaf nu meer gaan verdiepen in poker en meer leren door veel te lezen filmpjes te bekijken en vooral ook handen te posten en door jullie professionele ogen te laten bekijken :).
Ik hoop hier meer kennis op te doen en me te laten inspireren door jullie mooie verhalen en discussies. Mocht ik iets vergeten zijn vragen zijn welkom.
Alvast bedankt voor alle hulp in de toekomst op dit forum.

Groeten

Beantwoorden
Citeren
8 replies

Welkom bij PokerStrategy, Jean-Paul! :)

Om het spel serieuzer aan te pakken ben je hier op de juiste plek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er vele artikelen en video's waar je van kunt leren. Ook heel goed dat je al begint over het posten van handen, want dat zal je zeker helpen.

Dat je BR schommelt is niet zo gek, dat gaat nou eenmaal zo bij poker, ook als je een briljante pokerspeler bent. Dat is gewoon de variance, iets wat je zult moeten ondervinden en zult moeten leren accepteren. ;) Je kunt niet verwachten dat je profits in één rechte lijn omhoog gaan, helaas. Ik weet natuurlijk niet hoe je BR tot nu toe altijd heeft geschommeld, maar de swings blijven er hoe dan ook.

Lees vooral eens wat interessante blogs door van spelers die dezelfde variant spelen als jij. Er zijn genoeg cashgamers met een goede blog. Wellicht leuk als je er zelf ook een begint en daarin je vorderingen met ons deelt? ;)

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren

hey bedankt voor je reactie, Zou eens naar zo blog kijken misschien wel leuk :).

Beantwoorden
Citeren
C0rpsbal

Welkom als je beter wilt leren pokeren ben je aan het juiste adres!

ps Speel je alleen SH cash games of ook FR?

Beantwoorden
Citeren

Nou in ieder geval welkom en suc6.

En hopen op een mooie BR in de toekomst.

Beantwoorden
Citeren

Bedankt,

Ja op dit moment aleen 6max nu even 2 tables maar wil weer naar 4.
Soms een sng er tussen door. Ik maak gebruik van hm maar moet stats beter leren lezen.
Even het forum door spitten dus. Als ik filmpjes wil kijken begreep ik dat tot 20nl ongeveer zelfde gamplay is als 4nl ? Klopt dit?

Beantwoorden
Citeren

Ja, zo ongeveer wel. :) Vanaf NL25 komen er wat zaken bij die niet echt werken op de micro's, omdat je er dan vanuit gaat dat je tegenstanders enigszins na kunnen denken over meer dan alleen hun eigen hand. ;) Dat doen ze op de micro's over het algemeen niet, dus werken sommige concepten niet.

Beantwoorden
Citeren
JanJB

Succes :)

Beantwoorden
Citeren

Bedankt alemaal

Beantwoorden
Citeren