Ga naar het forum
Zin om DE ZIN in po...

Meldingen
Alles wissen

Zin om DE ZIN in poker terug te krijgen

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
621 Weergaven

Goedemorgen/Middag/Avond,

Bedankt voor het openen van mijn bericht.

Zoals jullie allemaal weten is er bij FTP het een en ander geknoeid, het gevolg daarvan was 'Black Friday'. Op FTP had ik een redelijke BR en kon mij zelf goed houden aan een BRM.
Helaas toen het bericht kwam dat FTP offline gehaald werd werd mijn interesse om te pokeren een stuk minder, zowel online als real-life-play.

Nu wil ik die zin terug, ben gemotiveerd en heb veel artikelen gelezen en blijf dit ook zeker doen. Ondanks dat ik niet heel actief ben met forum posts en dergelijke, wat jullie waarschijnlijk zelf ook al opgevallen was, lees ik wel veel dingen die over het poker gaan en die op dit forum voorkomen.

Stiekem eigenlijk een beetje de vraag aan jullie hoe ik 'het pokeren' weer terug op kan pakken. Mijn intentie is om op pokerstars te gaan spelen en zodra FTP online komt mijn BR af te boeken. Wat is de beste strategie om dit te gaan doen?

Veel SNG spelen, backing vragen etc. ?!?!
Omdat er ik nogal twijfel hoor ik graag reacties van jullie kant!

Met vriendelijke groeten,

Zorrovic @ pokerstrategy and Snorrovic on pstars :)!

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
JanJB
Oldschool Grinder

Welkom. Wat heb j gespeeld, welke roi et cetera?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dankje.

Ik heb voornamelijk rush poker gespeeld op FTP. Begonnen met toernooitjes van 1.10 x 4 en dit door gegrind tot een de BR toeliet om 4.40 te spelen etc. Nu moet ik heel eerlijk bekennen dat ik mijn ROI niet specifiek genoeg heb bijgehouden. Daarom ook deze post om alles toe te passen wat geadviseerd wordt om zo te kijken wat het beste werkt.

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde als jou gehad. Bij mij ging het zo: ftp roll weg -> tilt -> geld verliezen -> geen zin meer in spelen.

Ik was te veel met de $$ bezig en niet met de lol van het spel. Toen heb ik een break gehouden en heb ik zitten denken wat ik leuk vind aan poker. Ik kwam tot de conclusie dat dat de spanning is van een diepe run in een mtt of zelfs een 180 mans.

Ik had zelf geen grote roll meer en heb dus backdeal aangevraagd. Backdeal motiveerde ook heel erg en ging er goed door spelen.

Mijn advies aan jou:
- spelen wat je leuk vind
- spelen wat in je brm valt
- zo nodig backdeal aanvragen om te spelen wat je leuk vind (en de motivatie die je krijgt van de aanmoedigingen helpt ook)

Hopelijk heb je er iets aan. Succes in ieder geval!

Oja en je hoeft niet perse veel te spelen. Zoals je zegt is je doel de zin weer terug krijgen en niet volume maken :).

edit: Wat misschien ook een leuk idee is, is om een blog te starten. Zo kan je handen posten, resultaten posten en je vragen stellen :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor je reactie!

Ja in de tijd van FTP was ook meer met $ bezig i.p.v de lol er van in te zien. Goed gelezen indd, ik wil de zin weer terug krijgen! Misschien overdreven maar zelfs de zenuwen of je wel een goede keus hebt gemaakt! Dat mis ik inderdaad.

Ik heb nu inderdaad geen grote roll meer. Werkte bij jou het idee van een Backdeal en is dit goed te vinden ( of hoe je het mag noemen )?

Dan een stomme vraag misschien. Ik heb nog nooit goed me handen geanalyseerd en gepost. Is hier een specifiek programma voor om dit makkelijk te realiseren?

Pokertracker 4 toevallig? ( gezien bij andere)

Beantwoorden
Citeren

PokerTracker 4 en Hold'em Manager 2 zijn de nieuwste versies van de 2 populairste programma's voor een database voor het pokeren. Zelf gebruik ik HEM2. Van hieruit kun je ook eerder gespeelde handen weer opnieuw bekijken en direct op het forum posten in het juiste formaat, zodat anderen daar op kunnen reageren. Hier zijn de handbeoordelingsfora voor, die er voor elke variant en limiet zijn. Dit zal je zeker helpen om je spel te verbeteren.

Sowieso is het verstandig om te spelen waar je zin in hebt. Als jij cashgames niets vindt, dan is het ook niet verstandig daar aan te beginnen. Als je eerder SNG's speelde zou ik die ook weer oppakken en kijken of je ze nog steeds leuk vindt.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Waarom ga je niet met je eigen geld spelen?

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Waarom ga je niet met je eigen geld spelen?

², je kan dat altijd weer uitcashen en 30 euro kan iedereen wel missen

Beantwoorden
Citeren