Skip to forum
Voorstellen dan maa...

Meldingen
Alles wissen

Voorstellen dan maar:)

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
634 Bekeken

Hallo ik ben Roel

Ik heb toen ik klein was de regels van poker geleerd (duurt 5 minuutjes I know)
Sinds 1 á 2 jaar geleden ben ik zeer geïnteresseerd in poker. Ik keek het vaak op tv of deed het zelf met wat vrienden. Daarna ben ik me gaan verdiepen in de strategie.

Hoewel ik mezelf beter vindt in cashgames spreken toernooien me meer aan (geen turbo of hyper shit). Dit komt omdat ik altijd met iets bezig moet zijn en niet echt geduldig ben:p

Ik heb op Pokerstars gespeeld. Ik ben daar broke gegaan mede ook door tilten en een slechte BRM. Daarna heb ik even een pauze gehouden. Uiteindelijk ben ik op deze site terecht gekomen en heb me aangemeld voor het $50 startkapitaal op William Poker waar ik nu dus een doorstart probeer te maken. Ik heb al wat artikelen gelezen over SnG's wat me zeker geholpen heeft.

Dat was het eigenlijk:)

Beantwoorden
Citeren
6 replies
rrrood

Welkom Roel!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey Roel,

Bij deze dan ook nog maar een officieel welkom en leuk dat je je even voorstelt.

Hoe jong was je toen je de regels leerde kennen?

Hoop dat je je draai op deze site gaat vinden en mocht je ergens een vraag over hebben stel hem dan zeker. Er zijn altijd wel mensen die je verder kunnen en willen helpen.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Van harte welkom bij PokerStrategy.com! Als je ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan zeker niet om het te vragen, wij (en onze community) helpen je steeds met plezier verder!

Bevalt het je wat op William Hill?

Beantwoorden
Citeren

Bedankt voor het onthaal iedereen.

Ja Tim het bevalt me goed op William Poker. Er zijn wel soms grote verschillen in niveaus van de spelers maar dat zou wel op de meeste pokerrooms van toepassing zijn:)

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Mooi zo!

Dankzij deze thread maak je meteen ook kans om een deelname aan de community wars te winnen! :). Als je je gratis (dankzij deze thread) wil aanmelden, laat het dan zeker weten!

Lijkt me zeker een leuke manier om de community wat beter te leren kennen en tegelijkertijd jouw SnG/MTT vaardigheden al wat aan te scherpen!

Groetjes,

Tim

Beantwoorden
Citeren
Pieter1960

Good luck!

Beantwoorden
Citeren