Ga naar het forum
Hallo pokerstrategy

Meldingen
Alles wissen

Hallo pokerstrategy

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
656 Weergaven
wimpieken

Hallo,

ik ben hier nieuw sinds Januari.
Voordien speelde ik af en toe bij Bwin doordat ik daar wel eens een gokje waag.

Heb me eerste een maand of 3 verdiept in de lectuur hier om wat kennis op te doen. sinds een dag of 10 een account geopend op Everest poker met het startgeld.

Voorlopig is dit geen succes. speel cash op de laagste blinds. Vooral veel geld verloren met goede handen. Tegenstander had ofwel een superhand, of een slechte rivercard voor mij.
Er zullen ook wel beginnersfouten in men spel zitten.
Ik hoop hier door men ervaringen men kennis uit te breiden zodat ik het ij kan keren.

Beantwoorden
Citeren
6 reacties

ja...
wimpieken, die low stakes zijn de hell...maar het moet volgens BRM hé...

normaal moet het wel lukken als je je aan starthand chard houdt...

BSS / MSS, zegt je toch wel iets hé ?

en anders....heel even stout zijn en buiten de lijntjes kleuren en een klein gokje wagen op de stake die op de laagste volgt...
wel snel weggaan als je wat winst hebt (moet je ook doen op laagste)

als je dus begint met 2 $ dan ga je weg als je bijvoorbeeld 2.80 $ hebt gescoord en ga je opnieuw aan een ander tafel zitten met 2 $
zo zet je die 0.80 toch al veilig als je in een bepaalde hand anders met je 2.80 all in zou moeten gaan...

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Hoi Wimpieken,

Als je wilt slagen ben je hier op het goede adres. Echter zul jezelf ook veel tijd en energie in je spel moeten steken. Allereerst moet je een keuze maken wat je gaat spelen en welke strategie je gaat volgen. Daarna documenten lezen, videos bekijken, coachings bezoeken en het resultaat kan bijna niet uitblijven.

Ik ben het overigens niet met Astemblieft eens dat je al shots moet gaan proberen op hogere limits. Een goede bankrollmanagement is de basis van succes!!!

Veel succes en bovenal plezier!!!

Beantwoorden
Citeren

Hey wim,

Welkom de ps peeps zullen je zeker helpen, handen posten en veel vragen.
Heb je aleen je startkapitaal of ook zelf bijgestoord?

Gr en gl

Beantwoorden
Citeren
rrrood
Beantwoorden
Citeren
wimpieken

@ astemblieft
ik hou me meestal aan de starthand chart.
Enkel als ik op CO of BU positie zit durf ik eens meegaan als er veel mensen actief zijn in de pot met lage inzet.
heeft me al 2 keer mooi opgebracht toen er 3 of a kind en een full house op tafel viel.

Ik hou het voorlopig bij de laagste stake. Ik ga ervan uit als ik hier niet kan winnen, ik het hoger( en betere pokerspelers) ook niet kan.

@michel 2311
Ik ben inderdaad nog op zoek wat er me het best ligt. ik speel nu meestal cash omdat je gemakkelijk de tafel kan verlaten. Voor tornooien heb je meer tijd nodig. Bij cash verlies is momenteel niet op 3 van de 4 tafels.
1 tornooike gespeeld. Wel in de prijzen gevallen 67e op 2216 deelnemers.
Sit en go nog niet begonnen.

@seanp6
ik speel momenteel met men $30 kapitaal dan ik gekregen heb op Everest poker. Ik zal eerstdaags een eerste storting doen om de resterende $20 te ontvangen.
het handbeoordelingsforum is een plaats waar ik al vaak ben gepasseerd.
Maar het is me niet echt duidelijk hoe ik daar zelf een hand kan plaatsen.
Kan er iemand dan kort uitleggen?

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Hey wimpieken,

Ook ik wil jou nog even van harte welkom heten op PokerStrategy.com! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben.

Dankzij deze thread maak je meteen ook kans om een deelname aan de community wars te winnen! :) Meer informatie daaromtrent win je hier. Als je je gratis (dankzij deze thread) wil aanmelden, laat het dan zeker weten!

Groetjes,

Tim

Beantwoorden
Citeren