Skip to forum
Voorstellen op foru...

Meldingen
Alles wissen

Voorstellen op forum (:

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
587 Bekeken
Bramheineken

Goede middag pokeraars,

Zoo me eerste postje op het forum, hoop dat ik met de community en de artikelen mijn spel kan verbeteren!

Ik ben Bram, 18 jaar en kom uit Nederland!

Ben gisteren begonnen met kleine SNG toernooitjes en de basic artikelen lezen, het pokeren gaat wel aardig.. Alleen heb ik erg veel moeite met de HU :(

Iemand meteen al een eerste tip waar ik hier informatie over kan vinden?

;)

Beantwoorden
Citeren
3 replies
Moderator
pcbeem

Hey Bram,

Welkom op PokerStrategy!!

En goed om te zien dat je meteen om informatie vraagt om beter te worden. HU is zoals je zelf wel gemerkt heb vaak de lastigste fase van een SNG omdat je gevoel moet krijgen voor wat tegenstander doet met welke handen en vooral met welke handen jij daar vervolgens tegenin mag gaan.

Ik denk dat vooral het judging forum je hierin verder kan helpen. Hier kun je handen posten waarover je twijfelt of je ze wel goed hebt gespeeld en vervolgens zal deze door een judge beoordeeld worden.

Verder denk ik dat je ook wel wat zult hebben aan de serie Push or Fold van steinek waarin het spel in de eindfase van een SNG verder toe wordt gelicht.

Tot slot is het misschien ook leuk om wat mensen uit de community te leren kennen en je in te schrijven voor Community Wars. Doordat je je via deze thread hebt voorgesteld maak je kans om via een loting gratis mee te doen. Het enige dat je moet doen is je in de Inschrijvingsthread te melden dat je interesse hebt om eventueel mee te doen d.m.v. de "Stel jezelf voor promo".

Mocht je nog verdere vragen hebben stel deze gerust.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
rrrood
Bramheineken

Bedankt voor de tips pcbeem en rrrood :)

Blij dat jullie me verder willen helpen!
Heb de vijf video's van steinek gekeken, en die waren zeker nuttig, ben er vrij zeker van dat deze mijn spel verbeterd hebben!

Verder heb ik de ICM trainer geinstalleerd en oefen ik daar veel op..

De tabellen begrijp ik niet helemaal..
Is hier ergens uitleg over te vinden?

Of zijn de getallen in de tabellen het aantal BB vanaf wanneer ik all-in moet gaan?

Nogmaals bedankt voor jullie reacties, en meer tips zijn altijd welkom!

Ik las wat over Elephant, maar geloof dat ik dat nergens meer kan downloaden?
Is er een gratis alternatief?

Beantwoorden
Citeren