Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

even voorstellen

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
545 Weergaven
Rvanetten

Ik ben rik van etten, je zal me in verschillende rooms gaan vinden onder de naam rvanetten. Ik ben vandaag 18 geworden, maar ben al anderhalf jaar bezig met poker. En vandaag is voor mij de dag dat ik legaal mag gaan pokeren. Ik ben via me vader bij deze site gekomen en het eerste wat ik vandaag heb gedaan is aanmelden op de site.

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Rik,

Gefeliciteerd!

Hopelijk kun je dan meteen ook slagen voor de quiz zodat je het $50 startkapitaal als verjaardagskado kunt krijgen _cool:

Welke variant ga je spelen? toernooien of cashgames?

Maak er nog een mooie dag van!

Rene

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Van harte met je verjaardag en welkom hier :)

Beantwoorden
Citeren
Mrwricked

Ik heb de quiz al gehaald, alleen me ID check nog doen en dan heb ik 50$. Ik kijk op 777 hoe soft de toernooien zijn en of ik daar snel me BR kan uitbreiden. Daarna wil ik me gaan richten op bigstack cashgames.

Beantwoorden
Citeren
Mrwricked

ohh ik zie dat ik nog op het account van me vader zit op deze laptop. haha maar dat is dus mijn plan
Rvanetten

Beantwoorden
Citeren

Gelukkige verjaardag ! Veel succes met het pokeren.

Beantwoorden
Citeren
Rvanetten

Jammer genoeg is mijn ID-check niet goedgekeurd. Dit kan denk twee redenen hebben:
- Ik ben vandaag jarig. Maar dit vind ik geen reden eigenlijk
- Mijn vader heeft al zijn startkapitaal gekregen op het zelfde ip-adres. Geen geldige reden.

Ik vind dit echt heeeeeeeeeeeeel jammer, want heb al een jaar uitgekeken naar de 50$ startkapitaal maar dat gaat er dus helaas niet inzetten :(

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Wie is jouw pappert dan? Gefeliciteerd trouwens!

Beantwoorden
Citeren
Rvanetten

Die hierboven staat Mrwricked.
hoop dat het alsnog goed kan komen.

Beantwoorden
Citeren