Skip to forum
Poker en het echte ...

Meldingen
Alles wissen

Poker en het echte leven: praat mee!!

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
373 Bekeken
Orodin

Poker en het leven buiten poker om hebben een duidelijke verhouding tot elkaar. Daarover kunnen we het met zijn allen wel eens zijn. Binnen onze community hebben we hier in het verleden al diverse voorbeelden van gezien.

Recentelijk postte solartje zijn 5000e post in zijn blog, waarin hij vertelt over hoe hij dit ziet en hoe poker en zijn persoonlijke leven zich tot elkaar verhouden. Deze post kun je hier nalezen.

Nu zijn er vele voorbeelden te bedenken van hoe het echte leven invloed op jouw pokerspel kan hebben, maar ook andersom! Ook kan de persoonlijkheid van de pokerspeler van grote invloed zijn op hoe hij in het leven staat en hoe hij met poker omgaat.

Hoe zit dit bij jou? Hoe ga jij met poker om? En vooral: op welke manier merk jij dat jouw privéleven, jouw zakelijke (werk)leven en poker met elkaar te maken hebben?

Praat mee!

Beantwoorden
Citeren
2 replies
Super Moderator
Zeezout

Poker is voor mij een vast onderdeel van mijn leven, hoewel ik feitelijk heel weinig speel. Ik vind de materie zelf echter razend interessant en haal er veel lessen uit voor het dagelijks leven.

Daarnaast is het altijd wel handig om te kunnen pokeren, zeker nu de duimschroeven door de bezuinigingen steeds strakker worden aangedraaid en we volgend jaar gewoon 10% van ons inkomen verliezen.

Enige jaren terug was poker voor mij de manier om genoeg boodschappen te kunnen doen voor mijn gezin en het zou me niet verbazen wanneer die tijd terugkomt. Dan is het dus beter om goed voorbereid te zijn... _cool:

Beantwoorden
Citeren

Poker is iets waar ik uit interesse mee ben begonnen en waar ik verslaafd aan geworden ben :D
Buiten werk, vrouwtje, slapen is poker de ideale manier om je gedachten te verzetten en je kan altijd bijleren. :coolface:

Beantwoorden
Citeren