Ga naar het forum
Downswing VS aliens

Meldingen
Alles wissen

Downswing VS aliens

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
588 Weergaven

Downswing VS aliens
Ik wil graag afrekken met het fenomeen downswing volgens de vids bestaan een downswing niet net als aliens extraterrestrial die bestaan ook niet toch zijn er veel mensen die beweren te zijn ontvoert en dat er medische experimenten op ze is uitgevoerd
Net als de downswing die ontvoert je ook en voert allemaal experimenten op jou van wanneer tilt jij of vloeken, slaan op je bureau, kort af tegen je vriendin, je tegenstander uit maakt voor rotte vis en toch bestaan beide niet of wel
Ik ben nog nooit ontvoerd door ET daar kan ik niet over mee praten
Echter de downswing heeft mij meerderen keren ontvoerd en poker experimenten op mij uitgevoerd maar niemand wil mij geloven dat de downswing echt bestaat wat denk jij ?

Ps ik ben geen schrijftalent als zeezout maar doe toch mijn best om een leuk stukje te schrijven.
life long and prosper

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
vangansbekes

Een downswing bestaat wel..
Maar ik hoor vaak ik zit in een downswing. Een downswing kent geen vaste duur.. Het is gewoon een periode waar je onder EV runt, en dus slecht runt.
Veel mensen gebruiken het woord gewoon verkeerd en bekijken het niet gewoon als slecht gespeelde handen imo

Edit: Denk eigenlijk niet dat het de moeite is voor een discussie want die vraag is volgens mij al heel veel gesteld..

Beantwoorden
Citeren
K2AA72

get your tin foil hats out people

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door K2AA72
get your tin foil hats out people

:D :D :D

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Volgens welke vid bestaat een downswing niet?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door vangansbekes
Het is gewoon een periode waar je onder EV runt, en dus slecht runt.
..

Niet perse.

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Een downswing is de benaming voor een onbepaalde periode van tijd, waarin je handen - die je zou moeten winnen in een all-in situatie - verliest. Daarnaast is er ook zoiets als een periode van running cold, waarin je niet noodzakelijk handen verliest die je had moeten winnen, maar waarin je steevast tegen de nuts aanloopt, zelf geen kaarten gedeeld krijgt of altijd met jouw KK opkijkt tegen AA.

Een upswing en running hot, zijn het tegengestelde van bovenstaande.

Het bestaat dus wel, maar de definitie verschilt van persoon tot persoon. Sommige zeggen dat ze na 500 handen in een downswing zitten, anderen spreken pas van een downswing na 50.000 handen waar ze gemiddeld te vaak verliezen met de beste hand.

Ik weet niet precies in welke video gezegd zou worden dat het niet bestaat, want het bestaat wel degelijk. Enkel is het vaak (en misschien bedoelde de auteur dat) dat mensen voor een héél erg korte periode in een downswing zitten en dan gewoon beginnen tilten. Ze verliezen dan ook geld, maar dat heeft an sich niets meer met die downswing te maken, maar wel met de tilt.

Over het algemeen - door de door ons allen bekende variance - moet je sample aardig groot zijn, alvorens je van een "echte" downswing kunt spreken.

Wel leuke vergelijking met aliens btw. _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

het TimPS
bedankt voor je heldere uitleg
het is idd verschillend per persoon ik praat over een downswing wanneer ik 2 tot 3 weken achter elkaar de besten hand verlies en mijn BRM zie krimpen wat ook probeer
speel ongeveer 1000 handen per dag cash games en dan denk ik bij week 4 neem nu maar even een poker pauze of speel op een anderen site
en ja ik maak ook upswing mee maar dan vind ik normaal :) en leuk dus klaag ik daar niet over :coolface:
mzzl

Beantwoorden
Citeren