Ga naar het forum
Ook even voorstelle...

Meldingen
Alles wissen

Ook even voorstellen

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
437 Weergaven

Goedendag,

Mijn naam is Edwin en ik ben een fan van de boeken van Robert Jordan; vandaar mijn nickname.

Mijn pokervaardigheden zijn op dit moment... euhm... minimaal te noemen.
Ik ben er min of meer door wat collegae ingerold.

Maar ik ben een spelletjes mens en een spelletje ga ik niet gauw uit de weg. Tenminste, als moeders en kids me er de tijd voor geven.

Mijn doel is in ieder geval om een goede speler te worden; professional pokerspeler is ietwat te hoog gegrepen.
De quiz is inmiddels gehaald, en ik heb een account bij Poker 770 aangemaakt. Verder zal ik me wel degelijk inlezen bij de strategische secties en wat boeken uit de bieb.

Maar nu moet ik alleen nog de "guts" vinden om een eerste partijtje poker te spelen. Het liefst ga ik voor een toernooitje waar ik niets of zeer weinig voor in hoef te leggen.

Nou, wellicht tot ziens !

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
bobm78

Succes!

Beantwoorden
Citeren

succes en welkom :]

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Heyhey PadanFajin,

Perfecte nickname, ik ben zelf ook fan van de Rad des Tijds serie (zie mijn nickname _cool: ). Welkom op het forum!

Je bent door wat potjes poker na het werk, of in de kroeg in contact gekomen met poker? Of zijn je collega's ook lid hier?

Professional worden is inderdaad een "verhaal apart" dat heel wat tijd en inzet vergt. Het belangrijkste is dat je plezier hebt in het spel (wat je als spelletjes-fan, sowieso snel zult hebben) en dat je gewoon langzaam maar zeker merkt dat je je eigen spel kunt verbeteren.

Als je vragen hebt over je account, of over poker, gespeelde handen of strategieen, aarzel dan zeker niet om ze te stellen. Er zijn altijd andere leden die je graag verder helpen!

Heel veel plezier!

Rene

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey Edwin,

Leuk dat je je even voorstelt, welkom op PokerStrategy.com.

Ik wil toch even reageren op een quote uit je post omdat die me fascineert.

Oorspronkelijk gepost door PadanFajin
Maar nu moet ik alleen nog de "guts" vinden om een eerste partijtje poker te spelen. Het liefst ga ik voor een toernooitje waar ik niets of zeer weinig voor in hoef te leggen.

Denk dat dit op zich niet eens een slechte instelling is en dat je BRM niet snel zult gaan overtreden. Ik zou zeggen kijk eens gewoon wat het aanbod op Poker770 is, ben je meer geïnteresseerd in SNG (dus met 9 man) of toch MTT (met meerdere tafels)? Een oplossing voor de guts krijgen is heel simpel -> gewoon beginnen toch pak er een zo laag mogelijk toernooi bij en probeer gevoel te krijgen voor het niveau. En neem maar van mij aan dat dit in het begin niet hoog is. Als je tijdens het spelen gebruik maakt van de starthandenkaart uit de artikelen heb je al een edge. Kortom zet gewoon die stap en klim langzaamaan op. Er is niks om bang voor te zijn alleen een wondere wereld om te ontdekken (damn wat klinkt dit cheesy :coolface: ).

Mocht je nog vragen hebben stel deze dan zeker?

mvg pcbeem

Beantwoorden
Citeren