Ga naar het forum
Even voorstellen: S...

Meldingen
Alles wissen

Even voorstellen: Saletein

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
359 Weergaven

Hallo Pokeraars,

Ook ik zal me even voorstellen, ik ben Saletein, man 37 jaar en poker sinds een paar maanden weer na een lange tijd eruit te zijn geweest(werk e.d.). Altijd voor de lol gespeeld maar anerhalf jaar geleden de video van Steambull gezien(op een andere pokersite) en sinds die tijd alleen maar SnG's gespeeld.

Op dit moment speel ik met de 50$ startkapitaal op poker 770 en na een bad run nu breakeven. Op europoker speelde ik al wel met winst maar op 770 had ik daar wat meer moeite mee. Nu ik de turbo's speel gaat het me stukken beter af.

Doel voor mijzelf is doorgroeien naar de low stakes(en wie weet nog verder ;-) ) En natuurlijk veel leren hier op het forum!

Groeten Saletein

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Saletein,

Leuk dat je je even komt voorstellen en mooi om te zien dat je na een lastige start nu op de goede weg lijkt!

In onze video-sectie vind je overigens nog meer video's van Steambull. Dus neem zeker even een kijkje als je die nog niet gezien hebt _cool:

Veel plezier en hopelijk kun je weer het een en ander opsteken hier in de community!

Beantwoorden
Citeren
tokunbo

Hey Saletein,

Ik heb ook een tijdje sng's gespeeld en zeker in het begin(tot de midstakes) vond ik de push or fold(behandeld ook de starthandenkaart en begin fase) serie van steinek echt helpen.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De video's van Steambull ben ik gaan bekijken zodra ik silver status werd! En het forum lees ik iedere dag wel even zeker de handjudgings.

De Steinek video's ben ik ook aan het bekijken, ik probeer iedere dag een video te kijken, afhankelijk van werk, maar meestal lukt dat wel.

Ik zal ook zeker wat handjes gaan posten.

Mannen dank voor het welkom, ik voel me hier wel thuis ;-)

Beantwoorden
Citeren