Hallo allemaal,
Ik ben Ron en ben nu ook een paar dagen aan het pokeren.
Ik woon in het Limburgse land en ga van daaruit de wereld veroveren
Gisteren mijn eerste 'betaalde' spelletjes gedaan en ... mijn geld is nog niet op.
Hallo allemaal,
Ik ben Ron en ben nu ook een paar dagen aan het pokeren.
Ik woon in het Limburgse land en ga van daaruit de wereld veroveren
Gisteren mijn eerste 'betaalde' spelletjes gedaan en ... mijn geld is nog niet op.
Heey Ron!
Welgekomen en het is mooi dat je direct op een forum komt om bij te leren!
Welke variant ga je spelen cashgames, mtt's, sng's? Of ga je ze eerst allemaal ontdekken?
Ik zou ook het startkapitaal van de dite aanraden. Maar indien je op PS speelt zul je die niet kunnen gebruiken.
Hey Ron,
Leuk dat je je even voorstelt en uiteraard ook van mij een welkom op PokerStrategy.com.
Oorspronkelijk gepost door luckyloser44
Goed om te lezen dit :f_thumbsup:, het klinkt wat cliché maar een goed begin is het halve werk. Velen beginnen te hoog te spelen en gaan dan vaak binnen een weekje (of korter broke). Zorg dat je je BR een beetje onderhoud door met bankroll management te spelen en ga vooral niet op te hoge limieten spelen als het even niet loopt en dan heb je al een hele goed stap gezet.
Tot slot zou ik zeggen maak gebruik van de middelen die deze site je biedt. Ik was zelf in het begin ook te koppig maar sinds ik me wat meer in de stof ben gaan verdiepen niet meer broke gegaan en ik kan nu niet meer zonder.
Mocht je nog vragen hebben stel deze dan gerust.
mvg pcbeem ♠_cool:
Hey Ron,
Welkom op het forum!
Mooi om te zien dat je je eerste uitstapje aan de tafels overleefd hebt ♠_cool:
Hopelijk is binnenkort de zorg van het "op zijn" van het geld voorbij en heb je je bankroll een beetje kunnen opbouwen.
Speel je aan de cashgames of speel je SnG-toernooitjes?
Rene