Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Ben je bezorgd over je online geld? Poll is created on sep 04, 2008

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Ben je bezorgd over je online geld?

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,367 Bekeken

In een eerder nieuwsbericht zagen we dat vooral Amerikanen zich erg bezorgd maken over hun online geld. Nu hebben we in Nederland en Belgie natuurlijk een andere wetgeving, maar toch willen we graag weten of jij je ook bezorgd maakt over je online geld. Het is daarbij vooral interessant waarom dit wel of niet het geval is.
Laat in deze thread daarom vooral je mening achter.

Groeten,
Leo

4 replies

nee, ik ben hier niet bezorgd over. Maar ik denk wel dat dit ook door de hoogte van je BR komt. Nu met over alle sites genomen 1000$ is goed te doen, maar als je op t pu t komt van boven de 10K zou ik me meer zorgen maken.....

Ja, ik ben best bezorgd.
De pokerroom kan failliet gaan, en ik weet niet wat mijn rechten in dat geval zijn. De dollar kan ook nog altijd instorten en dan is een groot gedeelte ook foetsie.
En als online poker ineens keihard in Nederland verboden wordt, dan weet ik niet of ik ook nog mijn bankroll mag leegplunderen.
En als het ineens verboden wordt, dan ben ik een groot inkomstenbron kwijt.

Allemaal enge dingen :(

de dollar die instort maak ik pme niet echt zorgen over maar dat heeft niets met online/niet online geld te maken
pokerroom failliet gaan zie ik ook niet direct gebeuren dus ik heb er wel vertrouwen in :)

groeten

Met een bankroll van meer dan 4000 dollar en regelmatige inkomsten die ik nodig heb om een deel van mijn universitaire studies te sponsoren zou het verliezen van online poker betekenen dat ik een part-time job zou moeten zoeken.

Ik maak me toch wel enige zorgen gezien de snel veranderende legale status van gok/kansspelen. Het ergste zou natuurlijk een totaalverbod zijn, maar ook verstrengde maatregelen/taxatiesysteem kunnen de fish weerhouden van te beginnen spelen.