Deze week willen we graag weten wat je van ons TAF Programma vindt.
Ben je tevreden zoals het nu is? Vind je het niet de moeite waard? zou je het willen gebruiken, maar heb je geen idee wie je kunt werven?
laat het ons weten!
Ik vind het de moeite niet waar. Het is heel moeilijk mensen te overhalen om zich in te schrijven omdat ze meestal schrik hebben dan het rigged is.
En je moet er al 5 overhalen voor je uitbetaald kan worden dus ga ik er mijn tijd niet insteken.
Ik heb het aan het begin 1 iemand overgehaald. Verder heb ik nog wat mensen geprobeerd maar die waren bang dat het rigged was en 2 zijn tijdens de ID-check gesneuveld omdat ze het eng vonden om hun ID-kaart op te sturen.
Tegenwoordig vind ik TAF bijna de moeite niet meer waard vergeleken met mijn hourly winrate, en mn vrienden vinden dat ik alleen maar van ze probeer te profiteren omdat ze weten dat ik er ook een beetje TAF-geld van krijg
Oorspronkelijk gepost door stevenm1988
En je moet er al 5 overhalen voor je uitbetaald kan worden dus ga ik er mijn tijd niet insteken.
2 mensen die 100 strategypoints halen is ook genoeg (2*$25), of 1 iemand die er 5000 haalt (ma ok dat zal meestal iets langer duren)
maar die waren bang dat het rigged was
dat schijnt dus echt wel n groot probleem te zijn?
Iedereen die ik ken associeert pokeren met gokken en met verslaving, niet echt iets waar veel mensen enthousiast van worden...
Ik krijg mensen ook niet echt overtuigd, ze hebben geen tijd of ze begrijpen niet dat je echt geld krijgt of ze doen gewoon geen moeite omdat ze online poker toch maar niks vinden etc. etc.
al meer als 500$ mee verdiend, easy money imo, gewoon kettingmails-emailadressen gebruiken en vollen bak forums spamme
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Ze denken dat ze de Russische maffia achter hen aankrijgen als ze de $50 verliezen
Heb het zelfde probleem heb bij mijn TAF 15 verwezen mensen staan echter 1 (mijn vriendin :D) heeft echt punten gehaald. De rest laat het af weten als ze hun ID moeten opsturen.
De ID-check is vooral vervelend zeker omdat het bij de ene wel moet en de andere niet... Voor de rest ben ik er wel tevreden over .
Mijn vrienden vertrouwen het niet zo. Het opsturen van je ID is een hele hoge drempel. Zelf had ik er ook problemen mee. Pas nadat de pokerroom mij verzekerde dat Pokerstrategy een betrouwbare partner is, besloot ik ervoor te gaan.
Het kan natuurlijk zijn dat mijn vrienden mij niet vertrouwen.
Verder heb ik niet nagerekend wat de voordelen zijn op de lange of korte termijn maar misschien is het gewoon lucratiever om je vrienden direct bij de verschillende pokerrooms te taffen.
Oorspronkelijk gepost door eruk
Ze denken dat ze de Russische maffia achter hen aankrijgen als ze de $50 verliezen
![]()
is dat dan niet zo?
Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
Oorspronkelijk gepost door eruk
![]()
is dat dan niet zo?
![]()
Albanese
Een groot struikelblok is natuurlijk de ID check, de meeste zijn daar te lui ofzo voor of te bang? En sommige moeten ook nog een elektriciteit rekening of gasrekening laten zien wat ik al helemaal belachelijk vind, zo krijg je nooit je taf geld bij elkaar!
De meesten zetten toch niet door, beginnen eraan en spelen er onmiddellijk die hele bankroll door. Spijtig enzo, maar voor hetgeen dat de TAF opbrengt is het niet de moeite om hen handje vast te houden en ze te begeleiden. Dan speel je ondertussen beter zelf...
Ik vind hem wel goed
Maar de nederlandse link-banners kunnen wel een update gebruiken.
Engelse versie staan er veel meer.
Edit *
Ik zoek nog een banner met de tekst 50 + 100 $ Starting bonus..
Maakt het toch wat intersanter als je snel door een site heen gaat..
In de engelse pokerstrategy was er al een member die wat had gemaakt : klik
En nu ben ik een noob , want ik kan hier zelf niks mee..
Maar kan iemand het hoofd van phil ivey in de background doen ipv die andere dude ? Dat trekt natuurlijk niet aan
En over de ID-check die word toch lang niet altijd gevraagd ?
Mensen moeten het eerst beter lezen, dan krijgen ze wel vertrouwen..
Miss wat meer info erover ofzo ? waarom het nodig is etc..
Groeten.
Hey Superjunk,
Dat extra materiaal wat de engelsen wel hebben en wij niet staat nu op mn to do lijstje. Daar ga ik dus even naar op zoek voor je. Hetzelfde geldt voor de update van het materiaal.
Wat betreft de ID check wordt dit ongeveer in 50% van de gevallen gedaan. Het heeft te maken met fraude, dat we iig zeker weten dat iemand niet meerdere malen zijn gratis startkapitaal krijgt
Groeten,
Leo