Ga naar het forum
The Final Table

Meldingen
Alles wissen

The Final Table

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,084 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Wanneer je de finaletafel van het Main Event van de World Series of Poker haalt, kan je er maar beter alles uithalen wat er uit te halen valt; de kans dat je jezelf een tweede keer in deze situatie zal bevinden, is immers heel klein.

Dit is ook wat Russell Thomas gedacht moet hebben. Hoewel hij al een professionele pokerspeler is, heeft hij heel wat grote namen zoals Jason Somerville en Leo Wolpert gecontacteerd voor extra coaching. Dit is geen overbodige luxe voor Thomas, die met de vierde grootste chipstack aan de finaletafel zal starten: hij heeft nu reeds $750.000 verdiend voor zijn prestatie, maar de hoofdprijs is meer dan $8,5 miljoen waard...

Met "The Final Table" krijg je een blik achter de schermen van de voorbereidingen van de October Niner.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
oscaar10
Elite Grinder

nice had de eerste al gezien, blijf de volgende delen maar posten zou ik zeggen :)

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Aflevering 3 is nu ook uit. Enjoy!

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Nice Vid's, makes me want to play again! #YOLO

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Vind het een beetje lame maar hij heeft wel goede keuze gemaakt met Jason Somerville imo. Heb er halve dag mee gespeeld tijdens WSOP dag3 2 jaar geleden en hij crushte de hele tafel, 1 van de weinige keren dat ik het gevoel had dat ik veel slechter was dan iemand anders.

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Aflevering 4 is nu ook uit:

Beantwoorden
Citeren

Episode 5

Beantwoorden
Citeren