Hallo allemaal,
Ik ben hier vrij nieuw en ben pas 'serieus' begonnen met poker. Ik heb een zee van tijd omdat ik ben afgestudeerd en nog werkzoekend ben.
In augustus kreeg ik een gek ideetje om wat geld te storten op pokerstars. Alles wat ik wist over poker was ik even vergeten aangezien ik maar begon met 10$ zonder een code in te geven (dom dom) ... Ik speelde als een donk en zakte al snel naar 6$
De laatste 2 weken ben ik terug begonnen met SnG 0.25$ met 90 spelers te spelen. Ook weer niet via Bankroll managment aangezien je met 6$ gewoon geen bankroll managment kan spelen ... nu ja 2 weken later sta ik op bijna 27-28$
Ik heb op 100 SnG 22 keer in de prijzen gespeeld met slecht 1 keer toernooi winst jammer genoeg. Ik heb een average ROI van 92 %. Deze termen zeggen me allemaal niet zo veel. Ik haal ze van pokerprolabs met de hoop om jullie wat interessante info te verschaffen
Ik ben geen expert en ik wil graag heel veel bijleren over poker. Ik ben begonnen met de strategie artikels te lezen en te leren stilletjes aan en ik hoop dat ik via deze thread wat tips kan krijgen over wat ik het beste doe enzoverder. Misschien zijn er toffe boeken om te lezen enzoverder .. ik heb toch tijd, kan beter eens testen hoe ver ik geraak.
Aanmoedigingen/ Suggesties / Tips ? Laat maar komen !
(Vandaag ben ik overigens nog eens 2/90 geworden )
Samenvatting van blog:
- 2012 Hey ik ben een vis die 45 mans speelt, ik ben werkloos en kan ni pokeren
- 2013 Ik ben een vis maar wordt beter, ik werk samen met omb en schakel in oktober over naar de 180 mans. In december schakel ik over naar de $15
- 2014; Ik ben een vis die geld wint

, K
, K
, Q