Skip to forum
EPT challenge: Step...

Meldingen
Alles wissen

EPT challenge: Stepping up!

314 Berichten
46 Gebruikers
0 Reactions
12.6 K Bekeken

[imgm] http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS67pnxyNkQkvkjTqoEY4x9yUU5V017CJhzG265Ve7NuMuhaR_96QBvwyaT [/imgm]
Het vorige idee ging ten onder aan democratie.

Een concept dat al eens beproeft en geslaagd is op herhaling: PokerStrategy goes EPT en wel via de steps.

Ze speelden 100x een StepA om zo uiteindelijk te eindigen met een EPT package. Volgens mij hebben zowel Arjon als Marple beiden toen een EPT gespeeld voor slechts 220€

Voor diegene die het niet weten, gaat zo'n challenge als volgt:
Je speelt bv 100 A steps. Hiermee win je bv 30 B steps, en hier ga je weer C steps mee spelen. Zo probeer je je uiteindelijk omhoog te grinden en een step G te shippen wat recht geeft op Deelname aan een EPT event. Zo'n event speel je puur voor de lol, en voor de onetimer want de edge zal voor de meesten vrij klein zijn.

Voorwaarden:

• Minimaal 100 posts
  • Miminmaal 1 jaar lid van Pokerstategy
  • Startroll 220€ ( 100BI )
  • 1x per week een update geven in dit topic.
  • Toegestaan om andere games buiten deze challenge om te spelen, simpelweg omdat ik geen jaar zonder extra inkomsten wil zitten!
  • Gezamelijk een EPT uitkiezen waar we ons op gaan richten. Zat zelf te denken aan EPT Barcalona eind Augustus of Sanremo in Oktober
  • Eerst worden alle 100 Steps A gespeeld. Daarna alle B's enz enz. Alles word bij gehouden in dit topic. Hoeveel je gespeeld hebt. Hoeveel tickets je hebt etc.
  • Sommige steps hebben als 4th en 5th price een $cash. Dit geld wordt gebruikt om opnieuw steps mee te spelen. (zie €T winsten hieronder)
  • Bij deelname stel je 20% van een eventuele cash ter beschikking. Dit bedrag wordt evenredig verdeeld onder de deelnemers. Ook wanner je besluit te stoppen ben je dus 20% verschuldigd van het resultaat tot dan toe.
  • Met T€ mag ook de Players Choice satelite gespeeld worden. De keuze is aan de deelnemer

€T winsten
In de meeste Steps is het mogelijk dat je €T wint als je 4de of 5de wordt. Deze €T blijven in de EPT Bankrol zitten en wel als volgt:
Als je een step aan het spelen bent gebruik je je €T om dezelfde step tickets of 1 nivo lager te kopen. Eventueel restant is aan het einde van de challenge voor jezelf.
Voorbeeld:
stel je speelt 5 keer step E en 2 keer win je T$ = T€370 Dat is ongeveer 1 keer E en 2 keer D (mits je nog voldoende €T had).

Eventuele geldprijzen zijn NA belastingen indien van toepassing.

Lijkt je dit iets? Geef je op!

Deelnemers:

• Hoedinie
  • wcgrutto
  • RocknRollAd
  • najtreg
  • Bpelt
  • Skrolk

PS: mocht je ideeën of suggesties hebben: spreek me aan op skype dan denken we er over na. Hier graag alleen aanmelden en niet weer een oeverloze discussie van maken.

Beantwoorden
Citeren
313 replies
Orodin

Ziet er erg nice uit, hoedinie!!

Het is dat ik zelf de BR, kennis en kunde niet heb, anders had ik zo meegedaan!

Inderdaad een beetje jammer dat de oorspronkelijke thread van Bierpokkel niet zo lekker verliep. Ik hoop dat het deze keer wat beter verloopt.

Discussie over voorwaarden etc. is altijd goed, zolang het geen verwijtende sfeer wordt. (Da's direct ook even een oproep aan anderen die nog willen gaan reageren.)

By the way: wel kudo's voor Bierpokkel, vanwege het originele idee!! _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Discussie over voorwaarden etc. is altijd goed, zolang het geen verwijtende sfeer wordt. (Da's direct ook even een oproep aan anderen die nog willen gaan reageren.)

Wie zaait, die oogst.

Moet je maar geen challenge voorstellen, met daarin een 20% groepspot en er nadien vanaf willen stappen omdat hij er 2 heeft gevonden die hij beter kent dan de rest en het onder hun 3 wil doen.
En daar niet voor uit durft komen.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Ik zag gisteren een mooie excel file voorbij komen, wie was dat, en kan dit publiek gemaakt worden?

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Ik doe mee, alleen zie ik het niet zitten om voor T$430 of T$2000 terug Steps A te spelen.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Ik doe mee, alleen zie ik het niet zitten om voor T$430 of T$2000 terug Steps A of B of C te spelen.

Idem dito.

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Oorspronkelijk gepost door Orodin

Hier moet ik even ingrijpen.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Ik doe mee, alleen zie ik het niet zitten om voor T$430 of T$2000 terug Steps A te spelen.

Leuk dat je meedoet.

Even ter verduidelijking:
Als je alles op volgorde speelt en je komt aan bij step E. stel je speelt er 5 en 2 keer win je T$ = T€370 Dat is ongeveer 1 keer E en 2 keer D.
Verder dan 1 stap naar beneden doen we niet, het moet inderdaad niet zo gek worden dat je voor 370 aan step A gaat doen.
Vandaar ook het uitgangspunt om eerst alle Step A te spelen en dan langzaam omhoog.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

@Hoedini: Wil je wel a.u.b. eventjes beloven dat als iets je niet aanstaat, je niet zomaar het thread laat verwijderen. Zodat we op een mooie winter-lente-zomer-herftdag dit proces nog eens kunnen doorlezen?

:heart: Ad.

P.S. Een slotje is bespreekbaar, zolang het maar ondemocratisch beslist wordt! :]

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
@Hoedini: Wil je wel a.u.b. eventjes beloven dat als iets je niet aanstaat, je niet zomaar het thread laat verwijderen. Zodat we op een mooie winter-lente-zomer-herftdag dit proces nog eens kunnen doorlezen?

:heart: Ad.

P.S. Een slotje is bespreekbaar, zolang het maar ondemocratisch beslist wordt! :]

[imgm] [/imgm]

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
  • dikke vislijst.
  • kan ook voor de haaitjes.
  • dropbox waarin je dit kan plaatsen.
  • excel met vb. je sharkscope searches.
  • excel met voortgang van iedere deelnemer zodat het voor de deelnemers altijd up-to-date is.
  • ...

Beantwoorden
Citeren
trezzor

Ik heb een paar vraagjes. Want de challenge klink wel leuk.

Wanneer beginnen het. (Ik wil namelijk misschien mee doen van bonus geld wat ik aan het vrijspelen ben zodat mijn BRM er niet onder lijd).

Wat zijn de minimale eisen om mee te doen, ook met de swap.
Ik ben zelf namelijk pas een maandje lid en heb ook niet niet zo veel post en ben daarom niet echt bekent. Ik ben zelf van mening dat dit te kort is omdat het toch wel om vertrouwen gaat en vind het daarom ook niet erg om zonder swap mee te doen. Voor mij gaat het om de challenge en op deze mannier band te krijgen met de community.

€ en $ worden hier door elkaar gebruikt. Om welke gaat het. Ik ben zelf namelijk niet actief op pokerstars.

Beantwoorden
Citeren

hoi trezzor,

helaas waren deze voorwaarden nog niet opgenomen in de lijst maar wel al besproken in vorige topic. je moet 1 jaar lid zijn en 100 posts hebben (net zoals bij backings)

Beantwoorden
Citeren
trezzor

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
hoi trezzor,

helaas waren deze voorwaarden nog niet opgenomen in de lijst maar wel al besproken in vorige topic. je moet 1 jaar lid zijn en 100 posts hebben (net zoals bij backings)

Ja inderdaad. Ik heb de vorige tread wel gelezen en ook een paar post gemaakt. Dus het komt niet als een verrassing dat ik niet mee kan doen aan de swaps. Andersom zou ik me daar ook niet vertrouwd bij voelen.

Maar de challenge blijft interesant. Natuurlijk kan ik hem zelf ook spelen en niets met jullie te maken hebben. Alleen de voornaamste rede om mee te doen is ook om een beetje naamsbekendheid hier opbouwen. Vandaar dat ik dan zonder swap met jullie mee wil doen, maar ik weet niet of mensen daar op zitten te wachten omdat dat best verwarrend kan zijn dat je bij moet houden wie nu wel en niet met de swap mee doen.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Je kan hem op jou manier meespelen en eventueel meeliften op de flow van de teamspirit die er dan natuurlijk wél hard aanwezig zal zijn.

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey

Ziet er wel erg interessant uit, doe maar een bolletje

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
Ik zag gisteren een mooie excel file voorbij komen, wie was dat, en kan dit publiek gemaakt worden?

Dat was ik. Ik kan hem wel delen. Maar je moet ook weten hoe je wat en waar moet invullen. Er zitten ook nog wat formules is die ik later pas kan aanpassen.

Sinds vorige week was ik ook begonnen met de EPT steps. Na wat googelen over SNG's en steps kwam ik hier terecht. Ondertussen heb ik er ook al wat sessies op zitten. Ik ben zelfs van step A recht naar Step E gegaan. De eerste steps (turbo's) vind ik minder leuk, ook vanwege de donkey's aan de tafel. Vanaf step D was het al een pak rustiger vond ik. Mijn doel is hetzelfde maar, alles rustigaan.....

Invested
46,80euro
Waarde van gewonnen tickets
5 x 7.5 euro =37,50euro
1 x 215 euro =215,00euro
Totaal =252,50euro

Aantal Step A gekocht: 22

Tickets in bezit:

Tickets step A: 0
Tickets step B: 5
Tickets step C: 0
Tickets step D: 0
Tickets step E: 1
Tickets step F: 0
Tickets step G: 0

Steps gespeeld:

Tickets step A: 22
Tickets step B: 3
Tickets step C: 2
Tickets step D: 1
Tickets step E: 0
Tickets step F: 0
Tickets step G: 0

Extra steps troostprijzen (opgebruikt):€1,6

Ik zal niet meedoen met de challenge, maar ik hou jullie graag op de hoogte over mijn vorderingen..

Hieronder hoe ik het in't vervolg zal updaten.

Beantwoorden
Citeren
Soulsword208

Leker hoor, tijd om de E te shippen

Beantwoorden
Citeren
beertie1

BOL!!

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door beertie1
BOL!!

Wat bedoelen jullie hiermee? Zie ik regelmatig voorbijkomen.... :)

Beantwoorden
Citeren