Ga naar het forum
EPT challenge: Step...

Meldingen
Alles wissen

EPT challenge: Stepping up!

314 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
12.8 K Weergaven
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Bpelt
out:

http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/7761317_2ABFB8E6A1

Aantal keer AJ AQ op dealer button met een bb of sb die mee speelt en niks raken, na een c-bet af moeten leggen.. waardoor ik short raakte en dan uit eindelijk AK < AQ er uit

Spijtig :(

@ hoedinie, gn probleem. Laat hier maar eens weten hoe het verloopt. Tijd zat :)

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Laat eens wat horen hoe het zit bij iedereen jongens !

Ik zit zelf nog met zo een 700€ step ticket (ofzoiets) die ik won bij zo een depositor freeroll , moet ik ook nog es beslissen watk daarmee ga doen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik ben aan het trainen voor de EPT step :)
zou afgelopen zondag spelen maar was een EPT san remo waar 1 package op 20 entries werd weggegeven. Ik zoek naar mogelijkheden om een players choice te spelen. Ben er dus wel serieus mee bezig alleen lopen die qualifiers niet zo heel vaak en dan moet ik ook nog kunnen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteravond de eerste. een samenvatting:
AK < JJ voor halve stack
2 keer KK, iedereen fold
met AK, AQ, AJ weet ik weer wat chips te vergaren (naast de zeldzame steals die ik kon maken)

Uiteindelijk AJ < QQ tegen de agro aan tafel wilde ik het er wel in krijgen preflop. helaas had ie nu wel een tophand.

en dus redelijk vroeg eruit.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Bump....

Beantwoorden
Citeren

als je nu bv een een stepG shipt kan je die dan uitcashen in t$

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

nope

enkel doorspelen of sommige toernooien. (sats voor live events enzo)

Beantwoorden
Citeren
Onzin84
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
ik ben aan het trainen voor de EPT step :)
zou afgelopen zondag spelen maar was een EPT san remo waar 1 package op 20 entries werd weggegeven. Ik zoek naar mogelijkheden om een players choice te spelen. Ben er dus wel serieus mee bezig alleen lopen die qualifiers niet zo heel vaak en dan moet ik ook nog kunnen.

hoe werkt dit hoedinie?? een players choice?

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder

Toch nog maar ff bumpen voor de rest van de spelers die hieraan meegedaan hebben en bijna niet op Skype zijn.

Het blijkt dat Hoedinie nog steeds twee step E tickets heeft, terwijl we nu ondertussen bijna 2 jaar verder zijn.

Als het mogelijk is wil ik van de week ff op Skype met iedereen overleggen hoe we dit op een nette manier gaan oplossen.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Op de brandstapel dermee :P

Is goed, laat ma weten wanneer (ik kan normaal wel altijd, weet nooit iets van tevoren.) en ik zal Skype nog eens opzetten.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zojuist mijn laatste ticket gespeeld. 2 weken geleden ook al gespeeld en beide keren 5de geworden. Na een veel te lange vertraging komt er dan toch een einde aan. Zoals ook al op skype gezegd: Excuus voor de vertraging.
Wie weet pak ik ooit poker wel weer wat actiever op want het spel zit er nog steeds in.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Spijtig van de 5de plaats. Speelde je nu toch naar step G? of 1 of ander player choice geval? Wel leuk dat er eindelijk, na 2 jaar, een einde is.:appl:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb alle step E tickets gebruikt om me een FPS players choice te winnen.
Gisteravond zat ik met kenny hallaert en vicenfish links van me. op zich ook wel een leuke ervaring maar had het liever IRL gedaan :)

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Zin: ja, bankroll: ja, skill: mwoah, tijd: noooooooo!! Ik zal voor de one timer gewoon de volle mep buy in moeten betalen :(

Beantwoorden
Citeren