Ik ben dus Marjolein. Gewoon mijn echte naam. Mijn man speelt al langer poker en het gaat hem redelijk af.
Ik ben het ook eens gaan proberen. Ik heb een account op pokerstars aangemaakt. Heb 25 Euro gestort en ben begonnen.
Ik speel nu een half jaartje.
Ik heb nooit meer geld bij hoeven storten gelukkig. Ik speel voornamelijk micro SNG met 45 personen. Het gaat me aardig af en mijn BR groeit langzaam, maar gestaag.
Ik speel nu puur op intuïtie. De meeste van de termen die ik hier lees, daarvan had ik nog nooit gehoord. Odds berekenen heb ik geloof ik wel gedaan, maar meer automatisch. Het is toch een investering die je doet iedere keer.
Ik vind het spelletje zo interessant dat ik het nu wel echt wil leren. Ik heb twee pokerboeken gekocht en op zoek naar meer kwam ik langs deze website.
Als ik niet vantevoren al wist dat ik heel weinig van poker afweet, dan had ik het nu na het lezen van enkele artikelen en forumtopics wel geweten ![]()
Dit was het wel eventjes. Ik ga nu op zoek naar meer informatie over berekeningen, pokertools (??) en veel meer.