Ga naar het forum
Doe ik hier iets ve...

Meldingen
Alles wissen

Doe ik hier iets verkeerds?

19 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,113 Weergaven
Rafke01
Poker Player

PokerStars - $0.05 NL FAST - Holdem - 9 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 50.8 BB
Hero (SB): 126.4 BB
BB: 202 BB
UTG: 146 BB
UTG+1: 70 BB
UTG+2: 85.6 BB
MP: 71 BB
MP+1: 153.8 BB
CO: 47.2 BB

Hero posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has K♣ T♠

fold, fold, fold, MP calls 1 BB, fold, CO calls 1 BB, fold, Hero calls 0.6 BB, BB checks

Flop: (4 BB, 4 players) A♠ J♥ Q♠
Hero checks, BB checks, MP bets 3 BB, fold, Hero raises to 8.4 BB, fold, MP raises to 13.8 BB, Hero raises to 32 BB, MP calls 18.2 BB

Turn: (68 BB, 2 players) 7♠
Hero bets 37.6 BB, MP raises to 38 BB and is all-in, Hero calls 0.4 BB

River: (144 BB, 2 players) J♦

Hero shows K♣ T♠ (Straight, Ace High) (Pre 60%, Flop 82%, Turn 91%)
MP shows J♣ Q♦ (Full House, Jacks full of Queens) (Pre 40%, Flop 18%, Turn 9%)
MP wins 138 BB

:facepalm: waarom goed proberen te spelen als ik dan toch keer op keer alles terug verlies op zo'n manier

Beantwoorden
Citeren
18 reacties

misschien is 't verstandiger om helemaal niet meer te spelen met zo'n mindset -wat doe je jezelf aan joh?

Er zijn toch genoeg leuke dingen om te doen waaraan je wél plezier kunt beleven.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Unlucky.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Je kan dit toch gemakkelijk zelf zien? Je equity wanneer je het all in krijgt is 91%, waarom zou je dan denken dat je iets verkeerd doet?

Ik houd als vuistregel aan dat als mijn all in equity >90% is, mijn play wss wel correct was ;).

Edit: net gemerkt dat het een bad beat post was, en geen serieuze vraag, sorry :).

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Rafke01
:facepalm: waarom goed proberen te spelen als ik dan toch keer op keer alles terug verlies op zo'n manier

aloha
ten eersten hij kan een flush hebben en je weet toch dat het zooitje is gemanipuleerd
als je een echte badbeat wilt zien kijk hier dat ff bad beat
De man met de hamer

Beantwoorden
Citeren
Rafke01 Topicstarter
Rafke01
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door kardago

aloha
ten eersten hij kan een flush hebben en je weet toch dat het zooitje is gemanipuleerd
De man met de hamer

lol alsof ie het er na de flop met een flushdraw zou inpompen
jouw eerste beat pomp je het er postflop in tegen een beter hand dan de jouwe

Beantwoorden
Citeren

aloha
De man met de hamer

lol alsof ie het er na de flop met een flushdraw zou inpompen
jouw eerste beat pomp je het er postflop in tegen een beter hand dan de jouwe

de eersten hand heb ik AA dus schurk kan nooit een beter hand hebben
ik wil jou hand niet afzeiken of wat dan ook we zijn er op de site om elkaar proberen te helpen
als er een flush ligt ga ik zeker niet allin met een straat maar dat is mijn mening

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

@ Kardago, Denk dat jij niet in de positie bent om anderen te bekritiseren op hun spel als je er zelf nog niets van bakt. Je zit in je eigen thread te whinen om 2 standaard handen waarbij je in beide situaties minder equity hebt als de bovenstaande hand. Oftewel de bovenstaande hand is een grotere bad beat dan die de 2 handen die jij hebt gepost. Het enige wat ik jou zie doen is een beetje whinen om super standaard situaties en tegen anderen zeggen dat jij meer pech hebt dan zij dat hebben. Feit blijft dat jij pas net komt kijken en daardoor wss nog lang niet zoveel bad beats hebt gehad als een groot deel hier van het forum. Toch zie je andere leden niet zo vaak zeiken om bad beats als jij...

Beantwoorden
Citeren

ja daarom post ik ze in Brags, beats & Railing
ik kom idd net kijken daarom speel ik ook NL5&10 ik zie het niet als zeiken maar van mij af schijven
en dit zijn zeker niet al mijn bad beats
jij gaat al langer mee dan verwacht ik een oplossing of uit leg hoe ik die hand wel had moeten spelen
wat ik kan doen om de schaden te beperken spelers van NL5 of NL100 denken nou eenmaal anderen over pokeren

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Bad beats die gebeuren nou eenmaal en dat kun je niet voorkomen. Het enige wat je kunt doen is genoeg spelen en dan raak je er enigzins aan gewend. Tuurlijk blijven badbeats kut, maar je doet er niets aan. Het enige wat je kunt doen is zorgen dat je genoeg volume maakt om de variance uit te vlakken. Uiteindelijk zet je in op bepaalde postieve winst verwachtingen, maar dat houd nog wel in dat je bij bijv. 80/20 situaties 1 op de 5 keer de hand verliest.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door luca02
Bad beats die gebeuren nou eenmaal en dat kun je niet voorkomen. Het enige wat je kunt doen is genoeg spelen en dan raak je er enigzins aan gewend. Tuurlijk blijven badbeats kut, maar je doet er niets aan. Het enige wat je kunt doen is zorgen dat je genoeg volume maakt om de variance uit te vlakken. Uiteindelijk zet je in op bepaalde postieve winst verwachtingen, maar dat houd nog wel in dat je bij bijv. 80/20 situaties 1 op de 5 keer de hand verliest.

Oorspronkelijk gepost door luca02

Ik heb nu echt de drang om mijn roll uit te cashen of alles er door heen te jagen aan de roulette tafels. Stom *%@*(@!! spel :rage: :rage:

Ik loop nu gewoon fucking €325,- onder ev in 10k handen.
Echt ik word helemaaaaal gek van alle beats die ik om de oren krijg en alle coolers waar ik tegen aanloop. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt en het demotiveert me enorm.

Ik heb geen eens zin om handen te posten om te laten zien wat een beats ik allemaal tegen heb gekregen. Denk dat ik maar ff stop met bloggen en er misschien maar helemaal mee stop. Ik kan me tijd wel aan betere dingen besteden dan dit hoere spel.

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Haha zat er op te wachten en ik weet zelf als geen ander hoe hard ik zelf tilt. Echter klaag ik daar over in mijn eigen blog en open ik daar niet elke keer een nieuwe thread voor. Daarnaast run ik vandaag super slecht en ben ik iets van $300,- down en $450 onder ev met de meest gekke beats. Echter heb ik daar niet over zitten klagen, maar probeer ik mezelf ook beter te beheersen. Daarnaast zit ik mijn bad beats niet te vergelijken met die van anderen om aan te tonen dat ik veel meer pech heb dan zij.

Beantwoorden
Citeren

sorry voor de late reactie het was happy hour
en divvie wat een wereld post _biggrin: het blijkt maar weer we zijn allemaal mensen
soms moet je ff stoom afblazen na een slechte run en soms moet je iemand zijn oren wassen dat hij weer met 2 bennen op de grond staat in deze post zijn 2 grinders weer veilig geland

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Haha luc ik zit maar te fucken, voel je niet aangesproken =)

Dropte zelf vorige week ook iets van 10 BI in 2 dagen, precies wat jij toen ook ongeveer had. Dacht dat ik tot dan toe mn tilt wel onder controle had, maar tijdens die sessies knapte er echt iets. Toen ik al wat down was kreeg ik op een gegeven moment 3 beats tegelijk door telkens te ziek geriverd te worden en werd toen helemaal lijp lol. Ook obv wat gespewd toen. Had toen ook enorm de drang om hier in een topic te gaan whinen/nieuw topic aanmaken en die achterlijke verlies handjes te posten.. maar dacht nee dat heeft ook geen zin, ben gewoon op tilt nu.

Beantwoorden
Citeren
Cognitief
PokerStrategist

aloha
De man met de hamer

Aloha!
Wow, wat heb jij een pech zeg.

Spoiler

kun je niet ergens anders lopen zeiken? :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Als je hier niet tegen kan moet je gewoon geen cash spelen.

Ik kan er ook niet en dus met ik met die rotzooi gestopt. In SNGs boeit et me niet echt als ik genaaid wordt. Behalve laatste 3 ofzo kan er nog wel inhakken, maar dan heb ik meestal zoiets van "Whatever, shit happens".

Cash is echter fucking tilting als je net 5 uur solid hebt lopen spelen en 1 stack up bent en dat je dan na een 1 outer in één keer al die winst kwijt bent. En ik zat echt altijd aan de verkeerde kant van die 1 outers. Fuck cash, cash sucks.

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Alsof toernooien niet sucken ?(

Uren spelen en net voor de grote prijzen eruit na een 2 of 3 outer _cry:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
Alsof toernooien niet sucken ?(

Uren spelen en net voor de grote prijzen eruit na een 2 of 3 outer _cry:

Aloha :D en tot vroeg in de mogen pokeren en dan net aan itm komen
speel liever cash op de lange termijn komt het wel goed met Bassie

Beantwoorden
Citeren

Naja, het gebeurd. Ik speel voornamelijk 180s/90s, dat soort big field SNGs.

Dat denk je echt niet per toernooi. Op de bubble genaaid worden is inmiddels standaard dan en dan kijk je eerder naar sessie/week/maand etc.

Het is wel fokking tiltend om permanent kut te runnen op hogere limieten. En forever below EV omdat de variance moordend is is natuurlijk ook geen pretje, maar ja zolang je nog in de + staat is het te relativeren. Als ik er 50k heb gespeeld kan ik max 5% ROI below true EV runnen. Dus on met het volume. Nog 5 jaar te gaan.

Beantwoorden
Citeren