Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Hi, CairyHunts :)

44 Berichten
17 Gebruikers
0 Reactions
3,181 Bekeken

Hallo Jongens en Meisjes,

Nooit écht ergens anders actief geweest dan op 2+2 en PKR Forum, toch maar eens kijken hoe het Nederlandse Poker ervoor staat. Begonnen medio 2005 voornamelijk op Party, later reg (gestaked, dus kan screenname niet sharen) op FTP, en aardige sample op PKR (IneedUrchips).

Na black friday en FTP close, mijn zwaarste badbeat ooit, een jaar break genomen en regular geworden op Stars (cairyhunts).

[brag]
Specialiteit = MTT, maar ook aardig op gebied van SNG en (Capped) CGs, 6 figure winner, gemiddelde ROI 150%. [/brag]

Wil graag op pokerstrategy kennis delen en leren op gebieden waar ik nog wat leaks kan patchen.

Ben benieuwd, en vragen staat vrij :-)

INUC

Beantwoorden
Citeren
43 replies
PotSplitt

Hallo en welkom, mooie ROI heb je daar :) Hoop dat je nog veel mag leren hier!

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Hey INUC,

Welkom op het forum! Leuk dat je je ook op ons forum in de disucssies wil mengen.

Wanneer het op pokerdiscussies aankomt, zou ik zeker een kijkje nemen in de verschillende strategiesecties:

https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1671

Sowieso een mooie ROI in ieder geval. Welke limieten speel je voornamelijk?

Rene

Beantwoorden
Citeren

Hi Lanfear,

Dank je, ik hou inderdaad van de strategische dynamiek van poker, dus ik zal zeker bijdragen in strategiesectie.

Ik speel med/hi stakes, dus eigenlijk alles in de range van 22 ~ 215 (al zal mijn sample meer in de 20$ categorie liggen, is ook makkelijker te beaten imo) op stars en het langzaam zinkende schip van PKR speel ik eigenlijk alles vanaf $20 (beetje jammer, maar ze hebben het aan zichzelf te danken).

Op FTP speelde ik staked op een horse-account (niet geshared met anderen hoor!!), en eigenlijk alleen maar $100+.

Qua CGs tot 2knl, maar dat is zo steriel geworden met al die hud-monkeys dat ik mijn edge daar niet meer zo in zie, dus speel eigenlijk alleen nog maar MTT.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Hey cairyhunts !
Ik ben een beetje benieuwd hoe je aan die naam komt .. het klinkt heel flauw en vooral gestoord wat ik nu zeg maar .. als je C en H omdraait is je naam best grappig :tongue:

Vooral gestoord .. ik had je gewaarschuwd :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey CairyHunts,

Welkom op PokerStrategy!

Mensen met zo een staat van dienst zijn altijd welkom (niet meer dan mensen met mindere staat maar je zult me wel begrijpen). Maar eh ben je nog van plan om tracked te gaan spelen, die Basic status tilt me zo zeker als je weet welke limieten je speelt :].

Tot slot had ik dezelfde vraag als Wolfske (alleen dan zonder het letter omdraai verhaal _cool:.

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Ik ben een beetje benieuwd hoe je aan die naam komt ..

Mocht je nog vragen hebben, juist shout.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey CairyHunts,

Welkom op PokerStrategy!

Mensen met zo een staat van dienst zijn altijd welkom (niet meer dan mensen met mindere staat maar je zult me wel begrijpen). Maar eh ben je nog van plan om tracked te gaan spelen, die Basic status tilt me zo zeker als je weet welke limieten je speelt :].

Tot slot had ik dezelfde vraag als Wolfske (alleen dan zonder het letter omdraai verhaal _cool:.

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Ik ben een beetje benieuwd hoe je aan die naam komt ..

Mocht je nog vragen hebben, juist shout.

mvg pcbeem _cool:

Hi pcbeem,

Wat bedoel je precies met tracked? Ik heb namelijk mijn usernames ingevuld bij de sites, maar die zijn pending.

CairyHunts is vergelijkbaar met PetWussy ed, iedereen weet dat het voor Hairy Cunts en Wet Pussy staat, maar het is gewoon veel leuker op deze manier...

:)

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

dus je hebt graag haar? :P
nuja ieder zijn ding hé! Succes met je pokerdoelen!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey CairyHunts,

Met tracked bedoel ik dat je speelt op een account dat je via onze site aan hebt gemaakt. Hierdoor krijg je Strategy Points en zul je stijgen in status.

Hoe hoger je status hoe meer leermateriaal je tot je beschikking krijgt.

Korte samenvatting:
- haal je 1 SP dan ben je al Bronze
- haal je per maand 100 SP -> Silver
- haal je per maand 500 SP -> Gold
- haal je per maand 2.500 SP -> Platinum
- haal je per maand 7.500 SP -> Diamond
- haal je een totaal van 500.000 SP -> Black Member

Je krijgt SP's door gewoon te spelen (of je kunt een status kopen) en haal je 1 dag 1 SP dan krijg je als bonus 10 SP cadeau. Dus met de stakes die jij speelt moet je relatief eenvoudig Gold of hoger kunnen worden =).

Ik zou zeggen neem eens kijkje bij onze Parter Room sectie en hopelijk zit er iets voor je tussen.

p.s. het moet dus een nieuw account zijn dat aangemaakt is via onze downloadhandleidingen, oude accounts retracken lukt in de meeste gevallen niet (maar proberen kun je natuurlijk altijd ;) ).

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Wat is er veranderd qua mtts op PKR?

Beantwoorden
Citeren

Hey CairyHunts,

Met tracked bedoel ik dat je speelt op een account dat je via onze site aan hebt gemaakt. Hierdoor krijg je Strategy Points en zul je stijgen in status.

Hoe hoger je status hoe meer leermateriaal je tot je beschikking krijgt.

Korte samenvatting:
- haal je 1 SP dan ben je al Bronze
- haal je per maand 100 SP -> Silver
- haal je per maand 500 SP -> Gold
- haal je per maand 2.500 SP -> Platinum
- haal je per maand 7.500 SP -> Diamond
- haal je een totaal van 500.000 SP -> Black Member

Je krijgt SP's door gewoon te spelen (of je kunt een status kopen) en haal je 1 dag 1 SP dan krijg je als bonus 10 SP cadeau. Dus met de stakes die jij speelt moet je relatief eenvoudig Gold of hoger kunnen worden =).

Ik zou zeggen neem eens kijkje bij onze Parter Room sectie en hopelijk zit er iets voor je tussen.

p.s. het moet dus een nieuw account zijn dat aangemaakt is via onze downloadhandleidingen, oude accounts retracken lukt in de meeste gevallen niet (maar proberen kun je natuurlijk altijd ;) ).

mvg pcbeem _cool:

Oh, op die fiets. Dat is best jammer, want ik heb eigenlijk voor zowat elke +ev site een account ;(

Ik zie niet echt meerwaarde om een pakket te kopen voor lesmateriaal, maar als die strat-points (en levels) me ook toegang geven tot mid/hi discussies is het wel een beetje jammer :(

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet

Als je in ieder geval de quiz haalt en het geld op 1 van de beschikbare rooms laat storten, ben je in ieder geval Bronze en kun net even wat meer als dat je nu kunt. De bronze status raak je niet meer kwijt. Wellicht zit er nog wel een leuke room voor je tussen.

Blogje bijhouden wellicht? :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Wat is er veranderd qua mtts op PKR?

Het belangrijkste verschil is de playerbase, ze hebben nu ongeveer 2 jaar lang een decline van zo'n 42%, waardoor ze zeg maar sneeuwballeffect hebben. GTD's omlaag, minder spelers, GTD's verder omlaag, enz... Op een bepaald punt gaan ook recreatieve spelers, en PKR heeft daar natuurlijk een groot aandeel in, want die vinden die avatars e.d. helemaal geweldig, ook pleite.

Ze spelen gewoon niet goed genoeg in op de veranderende marktbehoeftes in poker, en blijven een beetje 'stuck in perception'. Het duurt gigantisch lang voordat ze zeg maar industry standards implementeren, om een voorbeeld te geven; ze hebben nog steeds geen auto-addon button by rebuys, en rebuyen voor de eerste hand start is ook niet mogelijk.

Zo zijn er echt 1001 voorbeelden te geven.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Als je in ieder geval de quiz haalt en het geld op 1 van de beschikbare rooms laat storten, ben je in ieder geval Bronze en kun net even wat meer als dat je nu kunt. De bronze status raak je niet meer kwijt. Wellicht zit er nog wel een leuke room voor je tussen.

Blogje bijhouden wellicht? :coolface:

link to quiz pls? :coolface:

En bloggen kom ik nooit écht aan toe...

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet

Link naar quiz kan een mod je vast wel aan helpen :D. Waarschijnlijk moet je eerst de beginners artikelen lezen ofzo?

En je kunt in ieder geval een blog starten, je zult zien dat je daar ook kwalitatief sterke discussies kunt voeren ook als je niet bij desbetreffende onderdelen van het forum kunt. Als je bronze bent kun je dan ook makkelijk graphs en foto's en dergelijke posten. Met de Basic status kan dat niet.

Daarnaast handen posten met onderbouwing of vragen hoe andere dat zouden spelen zul je reacties op krijgen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Linkje naar quiz: http://nl.pokerstrategy.com/quiz/ .

Verder is zoals ik zei een hogere status halen denk ik voor limieten waarop jij speelt niet een probleem. Stel je speelt 10 dagen 1 $11 MTT dan ben je al Silver op merendeel van de rooms en dat moet in een maand toch wel lukken :coolface:.

Beantwoorden
Citeren

Linkje naar quiz: http://nl.pokerstrategy.com/quiz/ .

Verder is zoals ik zei een hogere status halen denk ik voor limieten waarop jij speelt niet een probleem. Stel je speelt 10 dagen 1 $11 MTT dan ben je al Silver op merendeel van de rooms en dat moet in een maand toch wel lukken :coolface:.

Ok done, nooit ipoker gespeeld, vond gui wat rommelig maar als het zo easy is om silver te halen is het wel moeite waard.

Wel jammer dat het niet mogelijk is om te retracken via pokerstrategy, zou alles stukken makkelijker maken in mijn geval ^^

Thanks for the help :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

yw verder zouden we het graag toelaten maar sites doen het gewoonweg niet. Mailtje sturen kan altijd en als je het goed onderbouwd willen ze het soms door vingers zien maar vaak gebeurt dat niet......

Beantwoorden
Citeren
bertus48

hallo,

Ik lees/volg al een paar maanden hier de forums enzo....

Ook ik was reeds al veel eerder aktief op Pokerstars, dus word ik niet getrackt en verdien ik geen StrategyPoints....

Hoewel ik wel op meerdere pokersites staat geregistreerd, heeft Pokerstars veruit mijn voorkeur.

Weet iemand of het mogelijk is, uit te schrijven bij Pokerstars (mijn geld saldo is toch haast op $0,00) en dan weer via PokerStrategy.com weer een nieuwe account aan te maken bij Pokerstars?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey bertus48,

Kun ja, maar mogen nee ;).

Zoals ik al zei je kunt het altijd navragen bij support maar ik geef je bij Stars bijna geen kans :coolface:.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren