Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hyper HU SNG Skype Groep

22 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
4,822 Weergaven
Leondoro
Poker Player

Beste medepokeraars,

Ik ben op zoek naar medegrinders op bovenstaande games.
Graag alleen reactie als je deze games speelt en serieus met je spel bezig bent en niet als sidegame met bijvoorbeeld 200 sng's per maand.

Voor spelers die samen beter willen door bijvoorbeeld handen te bespreken, elkaar te railen, strategie bespreken etc.

Reacties svp naar daheyst@hotmail.com dan kunnen we skype gegevens sharen.

Grtz Mark

Beantwoorden
Citeren
21 reacties
MintberryC
PokerStrategist

ben ook begonnen met deze dingen, heb je al op skype.

Bij meer animo inderdaad cool idee om een skypegroep aan te maken!

Beantwoorden
Citeren
elsjorro
PokerStrategist

is dit nog alive? is er een skypegroep?

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Zijn er nog mensen die hypers HU spelen?

Ben zelf ook weer begonnen met deze krengen (liggen me veel beter dan cashgames, dunno why maar volgens sommige door mijn gebrekkige postflop skills), speel de $3,50 op dit moment, en wil graag iemand (of meer) hebben waar ik handhistories mee kan bespreken.

Geinterreseerd of vragen? Post het hier of stuur een vriendschapsverzoek. :)

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Grappig dat je dit toevallig nu noemt. We hebben namelijk zojuist bekend gemaakt dat we gaan samenwerken met HUSNG.com.

Misschien heb je hier iets aan ;)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Grappig dat je dit toevallig nu noemt. We hebben namelijk zojuist bekend gemaakt dat we gaan samenwerken met HUSNG.com.

Misschien heb je hier iets aan ;)

Dit is heel goed nieuws !
Mooie samenwerking. Vind dat strategy er goed op vooruit tereug gaat de laatste tijd !

Beantwoorden
Citeren

Aan welke BI hou je je aan vast BV belke hypers kun je spelen met een roll van 150 , kan je al de 3.5$ spelen

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

6 max hypers houden ze al snel een BRM van 100-150 BI aan. HU zou ik denk ik ook wel 75-100 aanhouden?

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Stonerd
Aan welke BI hou je je aan vast BV belke hypers kun je spelen met een roll van 150 , kan je al de 3.5$ spelen

Ik hou in principe 50/35 aan. Met een startroll van $150 zou ik dus beginnen met de $1,50 en bij $175 upmoven naar $3,50. Let wel op dat je je goed aan brm houdt want het kan snel gaan met die dingen. En zorg voor een sterke mindset want swings zijn natuurlijk wel heavy.

Beantwoorden
Citeren

Het was even zoeken maar er zijn toch een aantal HU hypers te vinden, yes. Ik hou trouwens een 200+ BI aan. Speelt erg comfortabel, hoef niet voortdurend te switchen en je kunt lekker grinden want busto ga je nooit als je een beetje een edge hebt.

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Laurents (screenname Laurents20, Pokerstars). Ik ben begonnen in 2013 met Hu hyper en zit nu voornamelijk te grinden op de 7 dollar BI. Mijn resultaten zijn redelijk. Op de 3,5 dollar zit ik op 53,5% winstpercentage en op de 7 dollar rond de 52%. Dit gaat over het hele jaar en in de laatste maanden zijn mijn prestaties aardig verbeterd (rond de 55% op beide limieten) In ieder geval hoop ik in een aantal maanden de overstap te maken naar de 15 dollar waar ik me richt op een score van 53% en hopelijk kan ik me vestigen op de 30 dollar met een winstpercentage van 52%. Ik probeer om ongeveer 1500 potjes per maand te spelen, wat soms weleens lastig is.

Ik ben ook op zoek naar een studiegroep om serieus werk te doen. Met als voornamelijke doelstelling het opbouwen van verschillende ranges en population tendencies. Op het moment dat je hier interesse in hebt kun je contact met mij opnemen via deze site.

Voorwaarden:
1: ervaring met grinden en variance in HU hyper. Dit is belangrijk omdat iemand die hier nog geen ervaring mee heeft zomaar een tijd kan stoppen met HU omdat die te druk bezig is met de resultaten op de korte termijn.
2: het spelen van een volume boven 600 games per maand.
3: de wil om hard en gestructureerd te werken.
4: zich houden aan afspraken en de taakverdeling.
5: resultaten zijn niet het belangrijkst al vind ik wel dat je niveau goed genoeg moet zijn om een 52% winstpercentage op de 3,5 dollar te halen.

Als laatste lijkt het me wel leuk om elkaar af en toe live te ontmoeten om zodoende een beter overzicht te hebben van al het werk dat nodig is om vooruitgang te boeken.

Laat maar weten als dit je wat lijkt.

Gr,

Laurents

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Kzou wel ff je naam weghalen.... :D

Beantwoorden
Citeren

Hoezo?

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

je email bedoel ik, voor eventuele problemen met belasting.... :D Weet niet of het je echte naam is btw, maar just in case.

Beantwoorden
Citeren

Ok, thanks. Heb het veranderd. Als de belastingdienst zich bezig gaat houden met mij dan wordt het wel erg triest. Maar het is inderdaad verstandig om niet je naam en screennaam aan elkaar te koppelen.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Nu misschien nog niet, maar als je flink gaat verdienen in de toekomst, zullen ze erg blij zijn dat ze hier je naam zouden kunnen vinden. En reken maar dat die struikrovers hier ook mee loeren. :D

Beantwoorden
Citeren

Idd, struikrovers zijn het. Ik vind het niet erg om belasting te betalen als ik veel zou verdienen maar dat is nu nog niet van toepassing. De kosten die ik heb, het kopen van boeken, software, computer, internet enz. zullen ze zeker niet meerekenen want het is een kansspel volgens hun. Dat geeft al aan hoe weinig verstand ze daar hebben.

Beantwoorden
Citeren
duvel666
Elite Grinder

add me

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door michel2311
$175 upmoven naar $3,50

Whut? Aan welke BR zou je dan terug afzakken naar $1.50 ?
Good luck, zou ik zeggen. Denk dat je de variance van HU hypers nogal zwaar onderschat.
EDIT: weer niet gezien dat het een oude thread is die tot leven gewekt is :P.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Als ik nog 35BI over heb dus $122,50. :)

Ik hou gewoon van aggro BRM zeker op de micros waar de rake betrekkelijk hoog is. :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Hopelijk is je ROI dan hoog genoeg. Heb eens effen gesimuleerd. Bij een ROI van 5% (wat behoorlijk goed is bij hypers) heb je 22% kans om te moeten downmoven. Bij 3% ROI stijgt dat al naar 38%.

Beantwoorden
Citeren