Het was even zoeken maar er zijn toch een aantal HU hypers te vinden, yes. Ik hou trouwens een 200+ BI aan. Speelt erg comfortabel, hoef niet voortdurend te switchen en je kunt lekker grinden want busto ga je nooit als je een beetje een edge hebt.
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Laurents (screenname Laurents20, Pokerstars). Ik ben begonnen in 2013 met Hu hyper en zit nu voornamelijk te grinden op de 7 dollar BI. Mijn resultaten zijn redelijk. Op de 3,5 dollar zit ik op 53,5% winstpercentage en op de 7 dollar rond de 52%. Dit gaat over het hele jaar en in de laatste maanden zijn mijn prestaties aardig verbeterd (rond de 55% op beide limieten) In ieder geval hoop ik in een aantal maanden de overstap te maken naar de 15 dollar waar ik me richt op een score van 53% en hopelijk kan ik me vestigen op de 30 dollar met een winstpercentage van 52%. Ik probeer om ongeveer 1500 potjes per maand te spelen, wat soms weleens lastig is.
Ik ben ook op zoek naar een studiegroep om serieus werk te doen. Met als voornamelijke doelstelling het opbouwen van verschillende ranges en population tendencies. Op het moment dat je hier interesse in hebt kun je contact met mij opnemen via deze site.
Voorwaarden:
1: ervaring met grinden en variance in HU hyper. Dit is belangrijk omdat iemand die hier nog geen ervaring mee heeft zomaar een tijd kan stoppen met HU omdat die te druk bezig is met de resultaten op de korte termijn.
2: het spelen van een volume boven 600 games per maand.
3: de wil om hard en gestructureerd te werken.
4: zich houden aan afspraken en de taakverdeling.
5: resultaten zijn niet het belangrijkst al vind ik wel dat je niveau goed genoeg moet zijn om een 52% winstpercentage op de 3,5 dollar te halen.
Als laatste lijkt het me wel leuk om elkaar af en toe live te ontmoeten om zodoende een beter overzicht te hebben van al het werk dat nodig is om vooruitgang te boeken.
Laat maar weten als dit je wat lijkt.
Gr,
Laurents