Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl5 99

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
292 Weergaven
oewems
Oldschool Grinder

PokerStars - $0.05 NL (6 max) ZOOM - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: $5.00
SB: $5.02
Hero (BB): $5.00
UTG: $11.78
MP: $9.29
CO: $12.14

SB posts SB $0.02, Hero posts BB $0.05

Pre Flop: (pot: $0.07) Hero has 9♣ 9♥

fold, fold, fold, fold, SB raises to $0.15, Hero raises to $0.55, SB calls $0.40

Flop: ($1.10, 2 players) Q♥ Q♠ T♦
SB checks, Hero bets $0.80, SB calls $0.80

Turn: ($2.70, 2 players) J♥
SB checks, Hero bets $1.30, SB calls $1.30

River: ($5.30, 2 players) 4♠

Note: Weet het hier niet goed, ik kan alleen blufs beaten, maar heeft hij dat hier ?

SB bets $2.37 and is all-in, fold

Spoiler

SB wins $5.08

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
divvie
PokerStrategist

Stealt SB veel? Als hij echt heel veel stealt dan kun je hier wel 3betten. Als hij amper stealt call ik liever. Zou wel gewoon 3x sizing aanhouden, dus 0.45.

Nu hij jou called is deze flop niet echt fijn. Denk namelijk dat deze flop zijn 3bet calling range wel aardig hit. Zet hem hier op handen als AQ/AJ/KQ/KJ/A10/QJ ongeveer en heel mss wat small PPs. Denk dus dat je weinig folds krijgt met een cbet hier. Mocht hij een small PP hebben dan checked hij wel down tot de river. Ik check flop dus behind.

As played snap ik niet echt wat je met een turn bet wil bereiken. Hij called flop dus geeft aan wel iets te hebben. Nu je door gaat betten own je jezelf tegen alle Qx/Jx/Tx etc etc. Check hier behind en c/f river.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Zou ook niet standaard 3betten. Bet de flop wel tegen overcards (Ax, Kx, ...). Daarna is de turnbet idd niet echt logisch, zowat zijn hele range die jouw flopbet called heeft je beat hier.

Beantwoorden
Citeren
PewPewPoker
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
Daarna is de turnbet idd niet echt logisch, zowat zijn hele range die jouw flopbet called heeft je beat hier.

+1 :)

Beantwoorden
Citeren
PokerIggy
PokerStrategist

As played snap ik niet echt wat je met een turn bet wil bereiken. Hij called flop dus geeft aan wel iets te hebben. Nu je door gaat betten own je jezelf tegen alle Qx/Jx/Tx etc etc. Check hier behind en c/f river.

+1

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Pre wel prima tegen beetje aggro speler. tegen wat meer passieve spelers flat ik hier.

As played ga ik hier tegen een aggro speler cbetten en tegen een passieve speler behind checken. Dit is omdat een aggro speler me nog op de turn en river van mijn hand kan zetten met minder en passieve spelers dit over het algemeen niet doen.

As played turn check behind, je bet hier niet voor value en alles dat fold heb je beat+ je hebt nog een straight draw.

River ga ik folden omdat hij hier nooit bluft. Jij rept met 3bet barrel barrel super sterk dus hij heeft minimale fold equity op jou. Hij doet dit imo met Qx een full house en KA..

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Merci voor de reacties allemaal !

Beantwoorden
Citeren