Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Zoom Nl5 99

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
301 Weergaven
oewems
Oldschool Grinder

PokerStars - $0.05 NL (6 max) ZOOM - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: $5.05
SB: $10.23
BB: $7.98
UTG: $4.88
Hero (MP): $7.81
CO: $10.63

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: (pot: $0.07) Hero has 9♠ 9♦

fold, Hero raises to $0.15, fold, BTN calls $0.15, fold, fold

Flop: ($0.37, 2 players) 2♥ 6♥ Q♥

Note: weer te passief ?

Hero checks, BTN bets $0.15, Hero calls $0.15

Turn: ($0.67, 2 players) 3♠
Hero checks, BTN bets $0.40, Hero calls $0.40

River: ($1.47, 2 players) K♣
Hero checks, BTN checks

Spoiler

Hero shows 9♠ 9♦ (One Pair, Nines) (Pre 56%, Flop 74%, Turn 86%)
BTN mucks T♣ A♦ (High Card, Ace) (Pre 44%, Flop 26%, Turn 14%)
Hero wins $1.41

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
PewPewPoker
PokerStrategist

Pre: fine. Flop zou ik voor protection betten eigk. c/c lijkt me hier niet zo'n fijne lijn, want je geeft draws oneindig goede odds, en welke turnkaart ga je nu nog op verder? Je hebt het jezelf erg lastig gemaakt zo :P naja dus na de call, zou ik alsnog de turn folden. er wordt nauwlijks ge2barrelt met air, en zelfs tegen een FD heb je niet geweldige equity :P Dus ja, gewoon protecten op flop, zou het jezelf een stuk makkelijker hebben gemaakt :P

Beantwoorden
Citeren
PewPewPoker
PokerStrategist

Oh ja: en je lijkt me PT4 te gebruiken, dus je zal ook wel stats hebben op de villains. Als je die erbij post, met eventuele notes (PT4 maakt toch van die autonotes?), dan zou dat je handbeoordeling een stuk nauwkeuriger kunnen maken :)

Beantwoorden
Citeren
PokerIggy
PokerStrategist

Flop zou ik gewoon een cbet plaatsen. Hij zou dan waarschijnlijk niet met air gaan floaten en pak je de pot gewoon op de flop al op.

As played zou ik denk ik op de river nog een relatief grote value bet plaatsen en dan maar hopen dat hij zijn hand fold, want je rept nu helemaal niks. Want elke goede hand zou je iig voor value betten anders laat je te veel value liggen lijkt mij. En wat als hij nog een 3rd barrel plaatst op de river. Fold je dan wel?

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Pre fine.

Flop cbet ik halve pot om de pot direct op te pakken.

As played is de rest prima gespeeld.

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PewPewPoker
Oh ja: en je lijkt me PT4 te gebruiken, dus je zal ook wel stats hebben op de villains. Als je die erbij post, met eventuele notes (PT4 maakt toch van die autonotes?), dan zou dat je handbeoordeling een stuk nauwkeuriger kunnen maken :)

Is het mogelijk om PT4 die zelf te laten bijvoegen aan de handhistory ? Ik bekijk gemarkeerde handjes steeds in pokertracker zelf en post dan achteraf de hele zwik met knip en plak werk ? PT voert alleen notes uit die je zelf maakt en dan nog enkel die je aan preflop flop turn of river teowijst met die knopjes

Zal ik komende keer doen..

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PokerIggy
Flop zou ik gewoon een cbet plaatsen. Hij zou dan waarschijnlijk niet met air gaan floaten en pak je de pot gewoon op de flop al op.

As played zou ik denk ik op de river nog een relatief grote value bet plaatsen en dan maar hopen dat hij zijn hand fold, want je rept nu helemaal niks. Want elke goede hand zou je iig voor value betten anders laat je te veel value liggen lijkt mij. En wat als hij nog een 3rd barrel plaatst op de river. Fold je dan wel?

dan wel :)

Beantwoorden
Citeren