Skip to forum
Hallo allemaal (Mar...

Meldingen
Alles wissen

Hallo allemaal (Markd1ce)

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
1,046 Bekeken
Markd1ce

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mark en ik ben 21 jaar oud. Ik speel al een jaar of 3 poker. Ik heb hier het laatste jaar aardig wat geld mee verdiend (check sharkscope of OPR --> Markd1ce).

De laatste tijd wil dit bedrag eigenlijk niet meer stijgen. Ik maak eigenlijk geen gebruik van Bankrollmanagement en een dergelijk programma als Holdem manager.Ook ben ik al ruim een jaar lid van deze site, maar heb ik hier eigenlijk nooit gebruik van gemaakt. Dit leek mij dus een mooi moment om hier eens wat meer informatie te verzamelen om mijn spel verder te verbeteren.

Vragen en tips hoor ik graag!

Groet Mark

Beantwoorden
Citeren
9 replies
Head Admin
Lanfear81

Hey Mark,

Leuk dat je je na al die tijd toch actief wordt op het forum.

Ik neem aan dat je vooral toernooien speelt? Of speel je ook cashgames?
Voor het verbeteren van je spel zou ik je zeker aanraden om eens een kijkje te nemen in de strategieforums en mee te discussiëren over de geposte handen:

Uiteraard kun je ook je eigen handen posten, al is het daarvoor vaak wel makkelijk als je een programma als Hold'em Manager of PokerTracker gebruikt.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Welkom!

Best wel straffe resultaten voor iemand die geen Hold'em Manager of Pokertracker gebruikt ! Wat bedoel je met 'de laatste tijd' want zo te zien heb je in 2013 toch ook aardig wat gewonnen. Vergeet ook niet dat MTTs grote variance hebben, en het vrij normaal is om dan ineens enkele maanden te hebben met nauwelijks winst.

Beantwoorden
Citeren
Markd1ce

@Lanfear:
Bedankt voor het antwoord. Ik speel vooral toernooien idd, heel af en toe cashgames maar dan is het vooral geld inleveren;) Ik zal me eens meer gaan verdiepen in de forums en dergelijke. Nadeel is dat ik bronzestar zal blijven omdat mijn account gekoppeld is aan William Hill, waar ik nooit op speel.

@Viper PP: