Ga naar het forum
Wie ben ik, 100Alex...

Meldingen
Alles wissen

Wie ben ik, 100Alexandra ??

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
680 Weergaven
100Alexandra
PokerStrategist

Hallo allemaal,

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
michel2311
PokerStrategist

Hallo Willem,

Dacht altijd dat ik een van de oudere was maar dat valt dan nog mee met mijn 36 jaar. :coolface:

Traffic genoeg op de single tables bij Ipoker? Om goud te worden met die micro sngs moet je wel aardig wat volume halen, toch?

Misschien een leuk idee om een blog bij te houden van al je avonturen.

Succes aan de tafels.

Michel

Beantwoorden
Citeren

Welkom hier Willem!

Je hebt idd een mooie naam gekozen.

Een erg leuke introductie. Ik wist niet dat men op PKR die freerolls heeft van 10 man sng. Moet ik ook eens gaan proberen. En dan naar de betaalde sng's daar.

Heel veel succes!

Robbie.

Beantwoorden
Citeren
100Alexandra Topicstarter
100Alexandra
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Welkom hier Willem!

Je hebt idd een mooie naam gekozen.

Een erg leuke introductie. Ik wist niet dat men op PKR die freerolls heeft van 10 man sng. Moet ik ook eens gaan proberen. En dan naar de betaalde sng's daar.

Heel veel succes!

Robbie.

Die freerolls zijn er al niet meer. Wel jammer de traffic na de annulatie van die freerolls werd gelijk 60 % lager

Beantwoorden
Citeren
100Alexandra Topicstarter
100Alexandra
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door michel2311
Hallo Willem,

Dacht altijd dat ik een van de oudere was maar dat valt dan nog mee met mijn 36 jaar. :coolface:

Traffic genoeg op de single tables bij Ipoker? Om goud te worden met die micro sngs moet je wel aardig wat volume halen, toch?

Misschien een leuk idee om een blog bij te houden van al je avonturen.

Succes aan de tafels.

Michel

Ja je moet 7 stragety point gemiddeld per dag doen heb ik berekend 4 tafels openen en 2 uur spelen moet het lukken op 1$ limiet. En als je de limieten bestormd gaat het steeds eenvoudiger. Maar mijn voornemen is de bonus van die Cashmachine op 770 vrijspelen en overstappen naar Pokerstars.

Beantwoorden
Citeren