Ga naar het forum
24" Beeldscherm

Meldingen
Alles wissen

24" Beeldscherm

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
516 Weergaven
Varune
Elite Grinder

Hallo ik gebruik dit even als marktplaats.
Ik ben op zoek naar een 2e 24" beeldscherm. Nu heb ik deze al een paar jaar: http://tweakers.net/pricewatch/230667/iiyama-prolite-e2407hds-1-zwart.html maar eigenlijk verwacht dat er al wel betere en vooral goedkopere zijn.

Nu zie ik zo snel deze ook al staan op tweakers, wat al gauw 40eu scheelt. http://tweakers.net/pricewatch/315184/iiyama-e2482hsd-zwart/specificaties/ maar deze is 23.6", zal mij dit super irriteren of niet? :D

Dus als iemand een mooie tip voor me heeft, mijn dank is groot.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties

Ik weet niet precies wat je nu hebt, of zoekt, of wat je op marktplaats gevonden had, ik heb een ander soort tip:

Ik zou dezelfde kopen die je al hebt. Om 1 of andere reden vind ik het fijn om 2 precies dezelfde te hebben, zodat de kleuren hetzelfde zijn, de afmetingen precies gelijk zijn, etc. Ziet er gewoon netter uit, en dat werkt wel wat prettiger voor mij.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Ik weet niet precies wat je nu hebt, of zoekt, of wat je op marktplaats gevonden had, ik heb een ander soort tip:

Ik zou dezelfde kopen die je al hebt. Om 1 of andere reden vind ik het fijn om 2 precies dezelfde te hebben, zodat de kleuren hetzelfde zijn, de afmetingen precies gelijk zijn, etc. Ziet er gewoon netter uit, en dat werkt wel wat prettiger voor mij.

Dit idd, of gewoon 2 andere die het zelfde zijn!

Beantwoorden
Citeren
Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Ga van de week ff langs de saturn/Mediamarkt om ff te kijken of ik dezelfde kan vinden. Was idd sowieso van plan ongeveer dezelfde te kopen ivm met looks en refreshrate/kleur etc idd die misschien anders is.

2 nieuwe is me iets te prijzig en vind ik niet echt nodig alsk al 1 heb :P

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Dat heet autisme

Spoiler

:coolface: Niks tegen autisten obv..

Beantwoorden
Citeren