Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Even voorstellen

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
911 Bekeken

Hoi,

Zal me even voorstellen. Ik ben dus Marieke, 21 jaar oud en student. Ik speel sinds een week online poker. Heb de regels een paar jaar geleden geleerd, dus het is niet iets echt nieuws. Ik heb gebruik gemaakt van de starters bonus van 10 dollar. Daarnaast heb ik nog 20 dollar gestort.

Ik weet nog niet op welke variant ik me ga richten. Speel nu nog alles door elkaar, maar voornamelijk SH en HU. Dit gaat op zich goed, kan me alleen nog niet aan bankrollmanagement houden.

Mijn bankroll bedraagt nu $170. Het doel van poker is om er leuke dingen mee te doen, mijn eerste doel is om er een verre reis mee te financieren.

Welk limiet kan ik het beste aanhouden?

Gr.

Marieke

Beantwoorden
Citeren
7 replies
Kleinevis

Hey en welkom !

Het is beste dat je eerst weet welke variant je wilt gaan spelen.
Beter 1 variant goed leren en daar daadwerkelijk veel tijd insteken en leren.

Als je bv goed en solid kan cash gamen je zit op redelijke limieten. Kan je bv sng's erbij nemen.

Ze verschillen alle 2 wel van mekaar , moet jij voor je zelf uitmaken wat je het liefst wil.

Ik heb beide gedaan , cash en sng's / mtt's. Zelf doe ik liever sng's / Mtt's dan cash gamen.

BR zeker goed aanhouden , er staan hier artikelen hoe je veilig je roll kunt opbouwen.

Succes !

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey Marieke,

Ook van mij een welkom op PokerStrategy.com.

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de woorden van Kleinevis. Probeer 1 variant te vinden die je het leukst vind / waar je je het beste bij voelt. Uiteraard mag je dan wel af en toe uitstapjes maken maar blijven switchen is imo niet goed voor je leerproces.

Het BRM is mede afhankelijk van de variant die je kiest dus daar kan ik zonder 1 vaste variant geen antwoord op geven.

Mocht je nog verdere vragen hebben, stel deze dan zeker.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren

Hoi kleinevis en pcbeem,

Bedankt voor de tips, deze site bevat heel veel informatie waar ik hopelijk veel voordeel uit ga halen.

Heb inmiddels besloten om te beginnen met SH op het limiet 0,05/0,10. Niet helemaal volgens een gezond bankrol management, maar zie het niet zitten om helemaal onderaan te begiinnen. Heb mezelf voorgenomen om een limiet omlaag te gaan wanneer ik onder de $150 dollar raak.

Gr.

Marieke

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Welkom :)

17 buyins kan wel, zolang je inderdaad maar op tijd een stapje terug weet te doen.

Good luck!

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Welkom :)

17 buyins kan wel, zolang je inderdaad maar op tijd een stapje terug weet te doen.

Good luck!

Dankje, 21 buyins inmiddels :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Er al aan gedacht om een blog te maken? :) leer je soms veel van. Ik volg ook graag de nieuwe spelers

Beantwoorden
Citeren
DonBartos

Hee hoi

Beantwoorden
Citeren