Skip to forum
Te koop gevraagd "d...

Meldingen
Alles wissen

Te koop gevraagd "dosis Luck"

17 Berichten
14 Gebruikers
0 Reactions
2,753 Bekeken
100Alexandra

Gevraagd een goede dosis Good Luck.

Ik kom de laatste tijd veel van te kort van. Nadat ik met de beste hand All in ga zie ik mijn tegenstanders hun 1 of 2 outs hitten. Het moet dus liggen aan mijn luck hoeveelheid. Maar kan de meter ervan niet vinden.

Dus wie nog een dosis over heeft hou ik mij aanbevolen.

Mijn bankroll heeft een tik gehad dus kan helaas niet te veel geven ervoor . Maar heb nog wel wat bad beats of coolers over.

:f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
16 replies
Moderator
pcbeem

Geluk is niet te koop zeggen ze toch altijd _evil:

Beantwoorden
Citeren
sneakyannicy

Heb wel een doos wanhoop voor je maar als ik dat zo lees heb je dat ook al ;).

Succes met zoeken!

Beantwoorden
Citeren
pkplayer

In de sport zegt men: Geluk moet je afdwingen

Maar aangezien poker geen echte sport is, ...

Na regen komt zonneschijn, zegt men ook wel geregeld...

Beantwoorden
Citeren
ndeboeck

Doe een storting en het geluk zal naar je lachen :coolface:

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Het is te koop hoor.

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom

Het is te koop hoor.

Waar kun je het krijgen en hoeveel kost het. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
Orodin

Heb wel nog een portie "Long Term Even Out" in de aanbieding? ;)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
http://www.bol.com/nl/s/tuin/zoekresultaten/Ntt/Sluis+Garden+Greengift+Los+Doosje%2C+Klavertje-vier/search/true/searchType/qck/N/12974/sI/true/sA/200/sc/garden_all/index.html

Slechts een tientje! Lijkt me een goede investering.

niet meer leverbaar, alexandra heeft alles opgekocht :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

mdmakristallen, maar dat werkt maar voor een uurtje of 8 en pokeren zal ook niet al te best gaan.... :D

Beantwoorden
Citeren
kastanje57

Gewoon zó goed leren pokeren dat je jezelf niet meer afhankelijk van geluk hoeft te maken.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door kastanje57
Gewoon zó goed leren pokeren dat je jezelf niet meer afhankelijk van geluk hoeft te maken.

Zo goed zijn dat je altijd de beste hand hebt ofwat? Ken jij mss de dealers van Robbie825 persoonlijk? ;)

Beantwoorden
Citeren
raymond20001

Oorspronkelijk gepost door kastanje57

mod-edit michel2311: terugkomen op oude discussies heeft geen enkel nut en lokt alleen maar nieuwe (negatieve) reacties uit.

Beantwoorden
Citeren
100Alexandra

Heb mezelf wezenloos gekocht. Vandaag ook weer 5 keer KK en preflop Allin en iedere keer moeten afleggen.

Net wat er gezegt wordt iedere keer met de beste hand verliezen. Het is hard maar gebeurt. Dan komt er we een deel geluk op dat moment om de hoek kijken.

Maar we laten ons niet kisten . De klavertjes vier komen al boven. Dus het geluk zal wel weer terug keren.

Het hoefijzer hang boven de deur dus kijken wat dat vangt.

Haha bedank voor de voorstellen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Tsja hoe je het ook wendt of keert geluk heeft wel degelijk een factor in poker en soms heb je van de tijden dat het vet tegen zit.

Hopelijk keert het snel de goede kant op _grin:, gewoon doorgaan als je de goede moves maakt moet het ooit een keer goedkomen.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Als je een periode van bad luck hebt is het belangrijk om goed naar je eigen spel te kijken. Er kunnen fouten in je spel sluipen, of het kan zijn dat je de fouten die er al in zitten negeert omdat je het afschuift op pech, verder kan je ook gaan tilten en op die manier veel meer verliezen dan je zou hebben gedaan met optimaal spel. Verder heb je gewoon geduld nodig. Pech gaat altijd wel weer over. Soms iets sneller dan anders maar de rungood komt vanzelf als je goed blijft spelen

Beantwoorden
Citeren