Ga naar het forum
Deelnemer eist milj...

Meldingen
Alles wissen

Deelnemer eist miljoenen van Miljoenenjacht

22 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
2,805 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3547764/2013/11/19/Deelnemer-eist-miljoenen-van-Miljoenenjacht.dhtml

Geef hem weinig kans denk dat dit allemaal wel duidelijk uit is gelegd en dat hij misschien zelfs wel iets van een contractje heeft moeten tekenen.

Anders ga ik ze denk ik ook maar eens aanklagen, we zijn ook eens uitgenodigd maar ben toen niet gegaan omdat ik er helemaal zenuwachtig van werd _evil:

Beantwoorden
Citeren
21 reacties
Sokzel
Poker Player

Heeft best wel kans maar dno. waar zou bij jullie 't break-even $ amount waarmee je in heel nederland voor lul wilt gaan staan.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Eerst dacht ik eigenlijk wat een slechte verliezer :P.
Maar hij heeft wel een punt eigenlijk want hij wilde niet op de knop drukken en de notaris wist dat er 5 mil in die koffer zat en liet hem miss daardoor dus niet verder spelen.
Ik geloof ergens wel dat die serieus niet het bod wou accepteren en dat blijkt uit de beelden geef hem wel goede kans opsich.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

zeker een paar ton, het bedrag was niet het gemiddelde. Kan de gedaagde met goedkeuring vooraf (niet op moment), hoe het bedrag tot stand is gekomen, dan is er niks mogelijk meer.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Hij had verbaal aangekondigd door te gaan. In poker is dit bindend aan tafel, maar goed. Geef m wel kans, maar wat dom om op die knop te drukken.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
zeker een paar ton, het bedrag was niet het gemiddelde. Kan de gedaagde met goedkeuring vooraf (niet op moment), hoe het bedrag tot stand is gekomen, dan is er niks mogelijk meer.

Nee al die biedingen zijn sowieso echt raar en super -EV als ik daar zou spelen zou ik men eigen bank menemen of rijke pokerspeler :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

lol. kheb ook wel s misclicks gemaakt @ poker...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het zal mij zelf verbazen als hij de volledige €5.000.000 zal krijgen, want is lastig te bewijzen dat hij in een later stadium geen deal was aangegaan.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Kijk dat vind ik een leuk vergelijk en heb je ook geld terug gehad? _evil:

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Kijk dat vind ik een leuk vergelijk en heb je ook geld terug gehad? _evil:

nee hij won gewoon de pot met een vreselijke suckout :D

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

kan je erges de beelden zien?

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Wat een enorme mongool. Kan echt niet tegen dit soort mensen. Deze man is te zwakzinnig om dat doosje dicht te doen en drukt op de knop. Maakt een fout, dan moet je gewoon de consequenties aanvaarden en niet achteraf nog zielig doen om nog wat extra geld te vangen. Hij wint meer dan een ton en nog janken, gtfo. Opsluiten die vent.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Weet je wat ik nog het ergste vind? Deze zin over het drukken op de rode knop of het doosje weer dicht doen:

Dat wordt de kandidaten verteld en het wordt uitgebreid geoefend.

Haha ik zie het in een grote zaal helemaal voor me: "Even een kwartiertje oefenen mensen! We gaan eerst proberen om het doosje dicht te doen en na 7 1/2 minuut gaan we juist proberen op de rode knop te drukken!"

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Op youtube "miljoenenjacht" ingegeven en dan fewoon plaatje waar 125.000 op staat op klikken.

Lijkt me trouwens dat hij vrij weinig kans maakt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Op youtube "miljoenenjacht" ingegeven en dan fewoon plaatje waar 125.000 op staat op klikken.

Lijkt me trouwens dat hij vrij weinig kans maakt.

Hier heb je de link van de bewuste aflevering:
Aflevering 5-Miljoenenjacht

Beantwoorden
Citeren

Zeer interessante situatie!

Hij drukt op die knop, en beseft dat hij een fout maakt. Zeker, zenuwen kunnen je heel erg de das omdoen. Verstandsverbijstering noemt men dat.

Hij geeft gelijk aan dat hij dit niet wilde doen.

Uiteraard, de reglementen zeggen dat als je eenmaal gedrukt hebt die beslissing definitief is.

De kans dat hij zijn eis ingewilligd ziet worden is nul. Dit, omdat in dit land een gerechtelijke uitspraak aangaande zulks als voorbeeld wordt genomen. Geen enkele rechter wil het op zijn geweten hebben dat plots overal van dat soort claims uit de grond schieten, met vage grensgevallen.

Het moment van aangeven dat hij zich vergist had is voor mij waarheidsgetrouw, immers op dat moment kan het ook zo zijn voor hem dat hij alles verliest. Hij weet de uitkomst immers niet.

Daarom vind ik dat er, net zoals bij een aankoop, een bezinningstermijn moet zijn. Bijvoorbeeld: dat hij aangeeft dat hij gaat drukken. De gastheer/-vrouw vraagt dan of hij zeker is, en dan kan ie drukken. Andere mogelijkheid is om de speler de box van de knop zelf te laten openen.

Ik denk dat de heer in kwestie weinig kans maakt iets aan het resultaat te veranderen. Om hem voor mongool uit te maken is weer typisch NL... mag iemand niet door de zenuwen bevangen zijn?

Ik pleit ervoor om in dit bijzondere geval de deelnemer exact het rekenkundig gemiddelde te geven, waarbij zulke gevallen in de toekomst moeten worden uitgesloten. Of, wat nog beter is: het spel niet meer uitspelen nadat op de knop is gedrukt. Zo voorkom je situaties zoals deze.

Dit is mijn uitspraak, en daar moeten jullie het mee doen.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
Wat een enorme mongool. Kan echt niet tegen dit soort mensen. Deze man is te zwakzinnig om dat doosje dicht te doen en drukt op de knop. Maakt een fout, dan moet je gewoon de consequenties aanvaarden en niet achteraf nog zielig doen om nog wat extra geld te vangen. Hij wint meer dan een ton en nog janken, gtfo. Opsluiten die vent.

+1

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
Hij wint meer dan een ton en nog janken, gtfo.

Je wil niet weten hoe vaak ik deze zin nog tegen jou ga gebruiken :D

Beantwoorden
Citeren

Van mij mag het heel vaak. Dat betekent dat ik heel vaak een ton win. :tongue:

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Tonaldinho was je al voor, maar hij kent een paar dealers persoonlijk :D

Beantwoorden
Citeren