Ga naar het forum
minimum buy-in??! (...

Meldingen
Alles wissen

minimum buy-in??! (help!!) Het is exponentieel || met plaatjes.

13 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,481 Weergaven
moharith
PokerStrategist

Hey,

Ik wilde vandaag weer een sessie starten op pokerstars. Maar wanneer ik nu een tafel open op NL2, mag ik maar op 1 tafel inkopen met 2,00. De volgende tafel moet ik met 2,05 inkopen, de volgende daarop naar 2,20.. oid en de volgende met 2,37?

Het maakte niet uit welke tafel ik pak. De verhoging is overal hetzelfde. Het was in dit geval niet zo dat het de buy-in betrof van mijn laatste sessie...

Wanneer ik klik op de url (lees meer) bij het buy-in menu krijg ik een 404 pagina.

Herkent iemand dit?

** Kan iemand dit testen?

Beantwoorden
Citeren
12 reacties
moharith Topicstarter
moharith
PokerStrategist

Nu nog eens getest.

Ik zit nu op 8 tafels en iedere tafel is mijn buy-in hoger.. Gaat door tot aan de 5 dollar! Wat is dit?!!

Ik word nu met MT verplicht om deepstacked te spelen en boven mijn BRM te spelen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vreemd. Heb zelf even zelf 6 random NL2 tafels geopend om het te testen en ik kwam bij alle 6 tafels met $2 aan tafel, maar ik speel zelf nooit NL2 cashgames.
Als ik jouw was zou ik een mail sturen naar support@pokerstars.eu of support@pokerstars.be. Dan krijg je uitleg hoe het zit.

Beantwoorden
Citeren
moharith Topicstarter
moharith
PokerStrategist

Thanks for checking. Heel vreemd. Als ik nu een 9e tafel wil openen, maakt niet uit welke. Dan moet ik minimaal inkopen met $4,25...

Na deze sessie probeer ik het vanavond nog wel eens. Anders neem ik contact op

Beantwoorden
Citeren
moharith Topicstarter
moharith
PokerStrategist

Voorbeeld 1: 9e tafel! (maakt niet uit welke overal zelfde buy in)

Voorbeeld 2: Meerdere tafels openen (nieuwe tafels)

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

is het "sterf shortstackers sterf" beleidsverandering van stars, wat een einde maakt aan dat gehitenrun / pushfold van die mensen.

Niet getreurd, als je shortstacked wil spelen heb je nog cap tafels, niet voor nl2 echter

Beantwoorden
Citeren
moharith Topicstarter
moharith
PokerStrategist

Hoe is 100BB shortstacked? Vreemd beleid. Als ik op NL2 speel, moet ik toch ook gewoon standaard met $2 kunnen inkopen?

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door moharith
Hoe is 100BB shortstacked? Vreemd beleid. Als ik op NL2 speel, moet ik toch ook gewoon standaard met $2 kunnen inkopen?

ik dacht de beleidsverandering idd gericht was op <100bb buyins, maargoed er is wel een wijziging doorgevoerd. hier heb je een link:

http://pokerfuse.com/news/poker-room-news/buy-in-obligations-system-to-curb-ratholing-to-roll-out-on-pokerstars-24-02/

Beantwoorden
Citeren
moharith Topicstarter
moharith
PokerStrategist

Damn, Wat bijzonder slecht zeg!

Nu begin ik verplicht om deepstacked te spelen (richting de $5,-) op alle tafels. Of met vreemde +$2 tot $5 buy-ins op verschillende tafels, waardoor het overzicht niet bepaald duidelijker wordt!!

Ook met betrekking tot BRM.. moet ik nu dus een bankroll hebben van $125 om verantwoord op NL2 te kunnen spelen. Hoe lame is dat? (Ik was namelijk rustig multitafelend weer bezig van 15 dollar naar boven te werken). Inmiddels heb ik $60 dollar, maar dit maakt het veel te risicovol.

Ik heb support gemaild.

(denk dat het met rake te maken heeft, want het is immers een stuk aantrekkelijker als er 2 250BB spelers all-in gaan tegen elkaar dan 2 100BB spelers...)

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

notrly, t heeft puur te maken met midstackers. Deze maatregel kost stars rake, gezien je minder preflop allin situaties ziet maar vaker dat de pot pre word opgepakt.

De rakecap wordt sowieso wel gehaald op de meeste stakes, waardoor 100 of 250bb stacks niet uitmaakt

Beantwoorden
Citeren
moharith Topicstarter
moharith
PokerStrategist

Duidelijk! Ik Snap het ook wel. Maar dan moeten ze 't op 100BB cappen. Ik snap t wel als je weer aan dezelfde tafel wil joinen met je startstack. Het zou dan alleen niet boven de 100BB voor andere tafels moeten gelden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ze willen volgens mij met deze maatregel voorkomen dat als je met 100bb inkoopt en dan als je bijvoorbeeld 200bb hebt dat je van tafel gaat om aan een andere tafel weer met 100bb opnieuw gaat beginnen. Aangezien heel veel cashgamers dat doen volgens mij om diepstack situaties uit de weg te gaan.

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door moharith
Ook met betrekking tot BRM.. moet ik nu dus een bankroll hebben van $125 om verantwoord op NL2 te kunnen spelen.

Eh? Speel toch gewoon rustig door? blinds blijven 1c/2c. Als je iets of wat half kan pokeren gaan 250bb er niet zomaar in. Zoals hier al staat: Regel is gemaakt voor dit soort zaken, lees: Hit n runnen. Ergens doubelen, aftrappen en op een andere tafel terug met 100bb komen.

Beantwoorden
Citeren