Ga naar het forum
$50.000 Brazilië Ki...

Meldingen
Alles wissen

$50.000 Brazilië KickTipp-promotie

39 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
8,041 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

Kies de winnaars en win jouw deel van $50.000

Beschouw jij jezelf als een expert op voetbalgebied? Nu is jouw kans om dit te bewijzen en geld te winnen voor jouw kennis, tijdels het grootste voetbalevenement ter wereld.

We introduceren "KickTipp", een exclusieve promotie waarin je voorspellingen doet voor Brazilië en waarin je een deel van $50.000 kunt winnen. Prijzen worden uitbetaald in de vorm van een cashbonus bij William Hill. Je account bij William Hill hoeft hiervoor niet gekoppeld te zijn aan PokerStrategy.com.

Belangrijk voor Belgische spelers: Omdat William Hill voor Belgen niet beschikbaar is, zullen prijzen worden uitbetaald op je Tell-a-Friend-account.

Dit is jouw kans om geld te winnen, je mede-PokerStrategen te verslaan, en misschien iets te leren over voetbal-tipping.

Doe jouw voorspellingen voor de wedstrijden in Brazilië en verdien punten voor iedere correcte voorspelling. De top 100 van leden die de meeste punten scoren wint de prijzen.

Je kunt gratis aan deze promotie meedoen, maar de promotie is alleen beschikbaar voor leden die de Bronze status of hoger hebben.

$50.000 Brazilië KickTipp-promotie

Deel je strategie en versla je vrienden

Deze promotie mag dan gaan om het winnen van geld, maar we weten allemaal dat voetbal zoveel meer is dan dat! Het gaat uiteraard ook om de bragging rights die met een hoge eindnotering gepaard gaan.

Gebruik deze thread om te vertellen welke uitslagen je voorspelt en waarom. Gebruik de thead ook om de bovengenoemde bragging rights zo goed mogelijk te benutten! :)

Dit gebeurt maar eens in de vier jaar, dus laten we het maximale uit dit WK halen!

Nog geen account bij William Hill? Maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en klik hier om een account aan te maken.

Beantwoorden
Citeren
38 reacties
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Zo! Heb alle vragen vast ingevuld en alle uitslagen van de groepswedstrijden.

Ze zijn allemaal correct, dus jullie hoeven geen moeite meer te doen. Doei!! :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Zo! Heb alle vragen vast ingevuld en alle uitslagen van de groepswedstrijden.

Ze zijn allemaal correct, dus jullie hoeven geen moeite meer te doen. Doei!! :coolface:

Wat voor sanctie leg jezelf op als je 1 groepswedstrijd fout hebt gegokt? _evil:

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Geen enkele. Niet nodig om over na te denken :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen zien, want het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand alle 48 groepswedstrijden goed zal voorspellen.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Ik neem aan de je dat volgende rondes later pas hoeft in te vullen? Je kan op basis van je groepswedstrijden al zien welke 2 landen in jouw voorspelling door zouden kunnen gaan en elkaar op bepaalde data zullen treffen.

Ik zie namelijk in het scherm: Pouleoverzicht dat er al mensen zijn die de achtste finales hebben ingevuld. Nu weet ik niet of ze dat op goed geluk hebben ingevuld of echt op basis van wat ik hierboven schreef maar kan niet echt achterhalen of je dit later in mag vullen.

Ik hoor 't wel. GL

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je kunt dat gerust later invullen. Zolang je het voor de eerste 1/8 finale begint alle 1/8 finales hebt ingevuld.

Beantwoorden
Citeren
Christoph34
PokerStrategist

kan er aangepast worden na de poulefase?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je kunt alleen wedstrijden aanpassen voor ze gespeeld worden. Dus je kunt de uitslagen van de 1/8 finales nog op 27 juni aanpassen, want de eerste wedstrijd begint pas op de 28ste.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Ik neem aan de je dat volgende rondes later pas hoeft in te vullen? Je kan op basis van je groepswedstrijden al zien welke 2 landen in jouw voorspelling door zouden kunnen gaan en elkaar op bepaalde data zullen treffen.

Ik zie namelijk in het scherm: Pouleoverzicht dat er al mensen zijn die de achtste finales hebben ingevuld. Nu weet ik niet of ze dat op goed geluk hebben ingevuld of echt op basis van wat ik hierboven schreef maar kan niet echt achterhalen of je dit later in mag vullen.

Ik hoor 't wel. GL

Het kan idd al wel maar hoeft nog niet, ik ga het denk ik ook alvast invullen op goed geluk; je kunt er alvast maar wat hebben staan :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
013paul
PokerStrategist

Ik heb hem zo ingevuld dat ik niet win, dan zou ik namelijk een bonus krijgen die ik niet vrijgespeeld krijg :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou dan heb ik hier pool voor je die je wel serieus in mag vullen, verwacht dan uiteraard wel winst voor je _cool:.

Speel mee met onze WK-poule 2014

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Doe jouw voorspellingen voor het te laat is!

Arjen RobbenMorgenavond is het zover: dan trapt Brazilië af tegen Kroatië, voor de start van de eerste van vele interessante wedstrijden. De meeste denken dat Brazilië zal winnen, maar wat zal de einduitslag worden?

Op vrijdag hebben we vervolgens een van de meest interessante groepswedstrijden die er op het programma staan: dan speelt Oranje tegen de Spanjaarden! Er wordt gefluisterd dat de winnaar van die wedstrijd mogelijk het Europese land zal zijn dat het verst komt in het toernooi. Zal Nederland wraak kunnen nemen voor de deceptie van vier jaar geleden?

Daarnaast staan er natuurlijk nog andere interessante wedstrijden op het programma de komende dagen. Wat dacht je bijvoorbeeld van Engeland - Italië op zaterdag, of de wedstrijd tussen Portugal en onze oosterburen, komende maandag?

Als jij denkt dat je weet welke landen zullen winnen, welke wedstrijden in een gelijkspel zullen eindigen of als je het antwoord op andere vragen over de World Cup hebt, mis je kans om mee te doen aan onze gratis $50.000 Brazilië KickTipp-promotie dan niet! Dit is je laatste kans om je voorspellingen in te vullen, voor het toernooi van start gaat.

Beantwoorden
Citeren
Christoph34
PokerStrategist

aaaaaaaaah, ik had 2-1 , scoren ze toch wel in de 91ste minuut zeker :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mij gaat het voorspellen vrij goed af tot nu toe. Sta momenteel gedeeld 1ste, maar er zijn nog maar 11 van 64 wedstrijden gespeeld. Dus een leuk begin, maar ik kan nog makkelijk uit de top 100 vallen.

Beantwoorden
Citeren
Christoph34
PokerStrategist

ik zag dat je eerste stond, proficiat, ik sta op plaats 33 gaat ook vrij lekker

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Inmiddels staat SDK zelfs in zijn eentje op de eerste plaats. Enorm goed bezig hoor _thumbsup: !!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gaat wel lekker tot nu toe, maar het toernooi is nog lang en er kan nog veel veranderen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Begin nu ook langzaam beetje op gang te komen maar tot nu toe kan ik nog niet tippen aan SDK met bijna helft van punten :f_cool:.

Ga zo door!!

Beantwoorden
Citeren