SNG Wizard werkt niet op een mac, en ik ben naarstig op zoek naar een mac alternatief.
Iemand suggesties hiervoor? Google werkt ook niet mee
Overstappen op Windows?
Misschien een idee om speciaal voor poker een windowscomputer te hebben, die clean voor je poker is. Geen gedoe met software en lekker schoon = snel pokeren.
Er zijn 2 goede alternatieven voor SNG Wizard en op de productpagina staat dat beide software geschikt is voor een Mac. Dus ga ik ervan uit dat het zo is, maar kan het zelf niet controleren aangezien ik geen Mac heb
Optie 1: ICMIZER. Je kunt het programma, zowel downloaden als in je browser gebruiken en kun je per dag 3 gratis berekeningen laten doen, zodra je een account daar aanmaakt. Je kunt t/m 60 spelers ICM-analyses maken. Dus voor MTT-SNG en MTT spelers is dit denk ik het beste alternatief. Ook is het geschikt voor STT-SNG's.
Optie 2: Holdem Resources Calculator. Gebruik ik zelf en kun je alleen ICM-analyses maken aan de finaletafel. Andere handen kun je analyseren in ChipEV mode en dat kan soms iets losser zijn dan ICMIZER zou aangeven. Verder kun je deze tool 2 weken gratis uitproberen.
Tof! Bedankt voor je reactie. Zag 'm pas laat staan
Ik zal er naar gaan kijken.
Ik ben geen voorstander van Windows. Ik gebruik MAC OSX ook omdat ik veel grafisch bezig ben met o.a Final Cut Pro, en de Adobe Suite. Uiteraard ook te gebruiken op Windows, maar mac was mijn eerste OS. Dus ik weet niet anders
Ik gebruik juist windows omdat het meer geschikt is voor traden en gebruikte zelfs windows toen ik nog grafisch werkte. Nooit spijt van gehad, al is windows an sich echt soms een baggerprogramma.