Ga naar het forum
Special 6 max coach...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Special 6 max coaching

67 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
6,547 Weergaven

Zaterdagavond om 7 uur is er die befaamde Special No Limit Hold'em Short-Handed Coaching met de betere spelers van deze community.

Op PokerStars zullen RobbieV, Timor83, SonicXT, helemaalnicks, TimothyVdp1 en Boschman123 zaterdagavond tegenover elkaar komen te staan in wat een hopelijk epische "Battle of the Sharks" moet worden. Wat staat er op het spel ? In de eerste plaats zal natuurlijk het delen van het inzicht in de denkwijzen van deze spelers voorop staan en moet dit hopelijk voor de ongetwijfeld talloze toeschouwers een leerrijke avond worden, maar daarnaast denk ik wel dat we ons aan enige hilariteit, maar ook rivaliteit mogen verwachten.

Daarom, om de spanning nog wat op te bouwen, vraag ik jullie om een pronostiekje :
Welk van deze spelers zal met de meeste winst de coaching verlaten en wie heeft het diepste in de buidel moeten tasten en zal de rest van zijn zaterdagavond onder een brug moeten doorbrengen ? :D

Deze thread dient tevens als feedbackthread ;)

66 reacties

Voor hoeveel wedden we? :D

Gewoon voor de lol, en om toekomstige vijandschappen te creëren ;)

elrio

Go SonicXT !!! :D (My stem gaat dus naar Sonic als grootste winnaar en RobbieV als grootste verliezer :D, dit omdat hij volgens mij hem gaat Willen bewijzen en daardoor teveel handen gaat spelen ( Srry Robbie :D))

HoofdVogel

Timor83 als grootste winnaar alhoewel sonicXT waarschijnlijk perfect weet hoe Timor speelt, dus dat wordt kantje boordje.

Als grootste verliezer helemaalnicks, ik weet wel dat hij meer van SH-cashgames afweet dan de rest denkt, maar ik denk niet dat hij er dagdagelijks mee bezig is zoals de 5 andere.

Maar eigenlijk wordt de winnaar degene met het meeste geluk en de verliezer vice versa op dat 1,5uurtje.

Hoop een weldoordacht spel en zeer interessante situaties te zien.

EliasVeritas

Ik kan u met absolute zekerheid vertellen dat Timothy met de grootste stack naar huis gaat!

ik verwacht dat Helemaalnicks met de grootste stack van tafel gaat. En wel omdat zijn denkwijze totaal verschilt van de rest. Ik denk dat hij hiermee een voordeel kan hebben op de andere 5 "regulars".

dustje

Timor wint, welke limiet gaan jullie spelen?

gaan jullie dit ook opnemen zodat men (ik) het op een later tijdstip kan bekijken?

Kan er helaas niet bij zijn namelijk.

Ik ga toch voor RobbieV hij zou als gelukkige winaar van de tafel afgaan :D

SeaJaws

Variance wint :)

mijn stem gaat naar Alex (Bosman)

Oorspronkelijk gepost door Killaron
gaan jullie dit ook opnemen zodat men (ik) het op een later tijdstip kan bekijken?

Kan er helaas niet bij zijn namelijk.

Jep Killaron,

Hopelijk gaat het allemaal goed. Ik ga ervan uit van wel, maar aangezien het de eerste keer is weet je het nooit.
De video zal gemaakt worden met de HH's van iedereen waardoor we alle holecards de hele tijd kunnen zien. Hopelijk lukt het al om die maandag online te zetten.
Zal overigens silver+ worden.

Groeten,
Leo

RobbieV

Oorspronkelijk gepost door zeross
Ik ga toch voor RobbieV hij zou als gelukkige winaar van de tafel afgaan :D

Verstandig :]

Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
Variance wint :) :D
Toch zie'k bvb Timothy en Boschman niet als grootste verliezer, denk dat die hun variantie meer beperken straks. Zelf ben'k straks normaal gezien ofwel de rijkste, ofwel de armste schat ik ^^

RobbieV

Oorspronkelijk gepost door elrio
Go SonicXT !!! :D (My stem gaat dus naar Sonic als grootste winnaar en RobbieV als grootste verliezer :D, dit omdat hij volgens mij hem gaat Willen bewijzen en daardoor teveel handen gaat spelen ( Srry Robbie :D))

Geeft niet. Ik onthoud alles :P

iamthedanger

Ik breng mijn stem uit op RobbieV als grootste verliezer, hij kan nooit winnen zonder pakken hagelslag.

selgae
boschman123

Mhhmm..ik denk dat ik het meest ga verliezen..kheb net een dubbele dienst erop zitten en duik er zo in voor 2 uurtjes slaap...
kheb al een paar weken niet fatsoenlijk gespeeld..PT is down..naast ons huis is een carnavals vereniging aan het vergaderen met veel heiniken (ieee) en foute muziek (schop dat paard in de gang aub de deur uit) EN MIJN KOFFIE IS OP...

en dan nog eens anderhalf uur lang , 1 tafel... GAAAAAAPPPPP

maar iedergeval...veel plezier allemaal en leer ze..

B.

ps: dank je anunaki...doet me deugd dat er iemand is die vertrouwen in me heeft..hopelijk zal ik het niet beschamen... :P

Overslaap u ni eh :D