Ga naar het forum
Special 6 max coach...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Special 6 max coaching

67 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
6,579 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Preflop wou ik het alleen zeggen als het een hand was die zelfs tegen loose ranges nog waarde had maar ik toch foldde, zoals een KQo of 77-TT of leuke SC bijvoorbeeld. De rest zoals A5s etc hoeft geen betoog dus ja.

Moest het nog eens gegeven worden ga ik zelf wel anders trachten te spelen, iets tighter toch (dan 35/28) zonder echt saai tight te worden. Maar ik had het zelf niet echt door, gewoon inderdaad omdat het 1 tafel is en het ijzig stil was (gezien het minste geluid m'n mic zou doen opspringen) hier en door de commentaar er nog eens traag gespeeld werd. Geduld is niet altijd mijn sterkste kant ;)

RobbieV
Oldschool Grinder

Ik snap je echt niet sonic. Je 3bet 93o en je vindt Axs een standaard fold waar ik Axs een standaard open vind van iedere positie terwijl ik 93o nooit van me leven zou 3betten vanuit de blinds. Dat axs geen betoog hoeft is dus onzin;0

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Hij bedoeld denkik tegen een raise Robbie.
En je hoeft je niet zo te verdedigen hoor sonic, je hebt dat helemaal niet slecht gedaan ;). Het is inderdaad irritant als je constant moet stil zijn en dan ga je onbewust je adem inhouden enzo en dan zit je niet echt op je mak.

Nice feedback Elias, daar kunnen we zeker wat mee voor volgende keer, thanks!

Vandaag zal ik 2 video's posten met een gezamelijke lengte van 1u50m. Dit gaat icm een nieuws artikel en een feedback thread.

Als jullie nav deze video's aan zouden willen geven wat je goed en juist niet goed vond, dan gaan we daar zeker wat mee doen.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat ik het zelf lastig vond om me te concentreren op de handen van iedereen en vaak nogmaals moest vragen wat iemand had. Dit komt omdat je ook de chat wil volgen in de coaching player (en ik tegelijk aan het vertalen was voor SoyCD). Omdat je daardoor niet geconcentreerd bent op de tafel zelf is het lastiger dit bij te houden. Een uur lang op 1 tafel focussen is echter ook lastig.

Is het daarom misschien een idee om een dergelijke sessie van 1 uur te doen?

Verder vond ik het een zeer geslaagde coaching en hopelijk kunnen we dit vaker gaan doen!

Anyway, de videos zijn nu aan het uploaden en het nieuws komt er zsm aan!

Groeten,
Leo

HoofdVogel
Oldschool Grinder

1 uur zou te kort zijn denk ik, ik vond 1,5u al een beetje kort, was te interessant :)

wat eigenlijk niet slecht zou zijn is dat we de holecards typen in de chat ergens die we zelf niet kunnen lezen of gewoon meer zeggen welke kaarten we hebben want ik kan er wel inkomen dat als je ff niet oplet dat het moeilijk volgen is :)

RobbieV
Oldschool Grinder

Hij is er dan hoor de video!

http://nl.pokerstrategy.com/video/2250/5 voor een directe link en het nieuws kun je hier terug lezen.