Deze week zouden we graag willen weten hoeveel tijd jij spendeert op PokerStrategy.com.
Laat daarom even weten waar je deze tijd vooral doorbrengt en stem!
Lees hier meer nieuws erover...
Groeten,
Leo
Deze week zouden we graag willen weten hoeveel tijd jij spendeert op PokerStrategy.com.
Laat daarom even weten waar je deze tijd vooral doorbrengt en stem!
Lees hier meer nieuws erover...
Groeten,
Leo
Dat kwam omdat ik weer eens nieuwsgierig was. Ik dacht ben ik nou de enige die zoveel tijd doorbrengt op het forum/site.
Leuk trouwens dat mijn vraag nu onderwerp voor de wekelijkse ledenpoll is geworden
Staat elke dag aan lees werkelijk alles. Het nieuws en het hele forum. Zelfs op mijn werk heb ik het erop staan. Dus veel te veel.
Juplahoi,
Ik vind wel dat er een onderscheidt mag gemaakt worden tussen weekend dagen en voor mij werkdagen ![]()
grtz el.
Mijn eigen schatting is 4 uur. Komt meer omdat de site in een aparte tab staat en dat zegt niets over de tijd doorgebracht met actief lezen, vrees ik.
Staat bijna elke dag de gehele dag open en de ene dag zitten we er heel veel achter, de andere dag kijken we alleen steeds ff snel. Gemiddeld denk ik zo'n 2uur per dag zeker wel.
Ik besteed er wel eens een paar uurtjes géén tijd aan....
Meestal om te eten of zo
Het is dat ik mij online schaakverslaving ook nog op peil moet houden, anders zat ik er helemaal ziekelijk veel op.