Je hebt 20 van 21 mogelijke punten behaald. Dat komt overeen met 95 %!
Ben het alleen niet helemaal eens met de vraag die ik fout had.
Vraag 8.
Je hebt besloten om te callen.
Stacks & Stats
BB ($243.32)
SB ($45.56)
Hero ($165.21)
CO ($145.54) (29/25/4.1/22/1291) [VPIP/PFR/AF/WTS/Hands]
MP ($67.77)
UTG ($129.32)
Preflop: Hero is BU met 7 , 7
2 folds, CO raist naar $4.00, Hero callt $4.00, 2 folds
Flop: ($9.50) A, 7, 3 (2 spelers)
CO bet $6.50, Hero...
Hoe reageer je?
Call (2 Punten)
3-Bet naar 18 USD (1 Punten)
3-Bet naar 30 USD (0 Punten)
Jouw antwoord 3-Bet naar 18 USD (1 Punten)
Hero heeft preflop gecalled en gehit. We hebben positie, het board is ongevaarlijk en we zitten tegen een agressieve speler die ervan houdt om te bluffen en zeker een 2nd barrel afvuurt op de turn. Je zou hier moeten slowplayen. Wanneer villain een aas heeft dan zal hij zeker blijven betten. Wanneer hij geen aas heeft zal hij waarschijnlijk folden wanneer wij agressief spelen.
Wanneer we willen raisen, wat niet verkeerd is mits we dit ook doen met andere handen in deze situatie, dan is een raise naar $18 voldoende. Een raise naar $30 zou overplayed zijn en niet nodig, omdat we hiermee alle handen wegjagen die anders zouden kunnen callen.
We moeten hier even nagaan wat onze calling range is. Tegen deze speler is dat In mijn ogen Ax en monsters. Terwijl onze raising range hier is Monsters, middelmatige handjes die we bereid zijn te veranderen in een bluf (zoals PPs) En pure bluffs. Hij kan tegen deze range veel beter makkelijker bluffen op de turn of zelfs 3-betten op de flop als hij niks heeft. En als hij wel wat heeft zal hij de turn en river vaak c/c spelen, omdat hij hoopt value te krijgen uit onze bluffs.
EDIT: of overschat ik de gemiddelde NL100 LAG?